3,5 mln Żydów wciąż się ukrywa

Data: 2012-03-22 18:49:49
Autor: boukun
3,5 mln Żydów wciąż się ukrywa
Ilu jest Polaków? GUS już policzył
Wśród 38,5 mln mieszkańców Polski 35,3 mln deklaruje jednorodną, polską tożsamość narodową. Śląską tożsamość narodową zadeklarowało w sumie 809 tys. osób, a kaszubską 228 tys. - wynika ze wstępnych danych ubiegłorocznego Narodowego Spisu Powszechnego.

Wstępne dane ze spisu zostały przedstawione w czwartek w Warszawie podczas II Kongresu Demograficznego przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego Janusza Witkowskiego.

Ze spisu wynika, że Polskę jako kraj urodzenia wskazało około 98,1% ludności mieszkającej w kraju. Za granicą urodziło się prawie 1,8% osób. Kraj urodzenia nie został ustalony dla 0,1% osób. Wśród stałych mieszkańców Polski prawie 99,7% to obywatele Rzeczypospolitej; cudzoziemcy stanowią 0,2% mieszkańców kraju. Obywatelstwa nie ustalono dla niespełna 0,1% osób.

Wśród mieszkańców Polski dominuje ludność o jednorodnej, polskiej tożsamości narodowej. Dotyczy to 35 mln 251 tys. osób, tj. 91,6% ogólnej liczby mieszkańców kraju, która w marcu ub.r. wynosiła 38,5 mln osób (o 271 tys. więcej niż w roku 2002).

Około 834 tys. (2,17%) osób posiada zarówno polską, jak i inną niż polska tożsamość narodowo-etniczna. Deklarujący wyłącznie niepolską tożsamość narodową lub etniczną stanowią grupę liczącą 554 tys. (1,44%) osób, z czego 38 tys. (0,1%) to osoby identyfikujące się z dwiema niepolskimi narodowościami.

W spisie ludności z 2011 r. po raz pierwszy w historii polskich spisów powszechnych umożliwiono mieszkańcom kraju wyrażenie złożonych tożsamości narodowo-etnicznych. Z możliwości takiej skorzystało 871 tys. osób.

Dane spisu wskazują na wzrost poczucia odrębności etnicznej społeczności regionalnych. W większości przypadków wiąże się to z jednoczesnym odczuwaniem polskiej tożsamości narodowej.

Do najliczniejszych innych niż polskie identyfikacji narodowo-etnicznych należą deklaracje śląskie i kaszubskie. W sumie deklaracji śląskich odnotowano 809 tys., przy czym mniej niż połowę z tego (362 tys.) wyrażono jako identyfikację pojedynczą (tylko śląską). Częściej wskazywano identyfikację śląską łącznie z polską (415 tys.). Deklarację kaszubską złożyło 228 tys. osób, przy czym 212 tys. stanowiły deklaracje przynależności polsko-kaszubskiej, a 16 tys. - wyłącznie kaszubskiej.

W 2011 r. odnotowano mniejszą niż w poprzednim spisie liczbę osób deklarujących przynależność niemiecką - w sumie 109 tys. W 2002 r. było to 150 tys. Przynależność ukraińską zadeklarowało łącznie 48 tys. osób., białoruską - 47 tys., romską - 16 tys., rosyjską - 13 tys., a amerykańską - 11 tys. Po około 10 tys. osób zadeklarowało przynależność łemkowską i angielską.

W momencie spisu za granicą dłużej niż trzy miesiące przebywało ok. 1,94 mln osób będących stałymi mieszkańcami Polski, przy czym dwie trzecie z nich - ponad 12 miesięcy i dłużej. Najwięcej emigrantów przebywało w Wielkiej Brytanii (30,2%), w Niemczech (21,6%), USA (11,4%), Irlandii (6,5%) oraz w Holandii (4,6%). Najwięcej osób przebywających za granicą pochodziło z województw: śląskiego, małopolskiego i dolnośląskiego.

Prezentując dane, prezes GUS podkreślił, że ubiegłoroczny spis był pierwszym, w którym nie używano papierowych kwestionariuszy. W 2011 roku można było dokonać tzw. samospisu przez internet lub korzystając z pomocy ankieterów przez telefon. Rachmistrzowie byli zaś wyposażeni w specjalne urządzenia elektroniczne.

(ib)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ilu-jest-Polakow-GUS-juz-policzyl,wid,14353364,wiadomosc.html

3,5 mln Żydów wciąż się konspiruje i udaje Polaków, większość na szczytach władzy, dlatego nie na rękę żydowskiej diasporze jest likwidacja funduszy wyznaniowych i jawna deklaracja podatku na diasporę...

boukun

Data: 2012-03-22 18:10:33
Autor: Obserwator
[...]

nie stosuj lajzo nawiedzona odpowiedzialnosci zbiorowej. Tlumaczylem ci juz
tepaku, ze nie istnieje odpowiedzialnosc zbiorowa. Ja jestem Polakiem i nie
mam nic wspolnego z takim gnojami, rasistami i polgowkami jak ty. --

Data: 2012-03-22 19:30:12
Autor: bolek

--

Ale to wasz rabin przed kamerami sam przyznał, że zniesienie funduszu kościelnego
spowoduje konieczność zdeklarowania się w do kogo ma wpłynąć odpis od podatku.

bolek

Data: 2012-03-22 18:39:43
Autor: Obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Ale to wasz rabin przed kamerami sam przyznał, że zniesienie funduszu kościelnego
spowoduje konieczność zdeklarowania się w do kogo ma wpłynąć odpis od podatku.
Czego się boicie ?

kolejny polgowek. Zamiescilem chyba wczoraj dwa teksty o zydokomunie.
Czytales i niczego nie zrozumiales? Czy ci sie nie chcialo przeczytac, bos
kolejny nicpon?

W Polsce rzadza byle prosowieckie sluzby specjalne (wplyw maja tez ci z bylej
Stasi) to one takze preferuja dzieci i pociotkow wywodzacych sie z zydokomuny
ktora wprowadzala w brutalny spsob komunizm.
 Ile juz na ten temat tu pisalem? Przeciez juz ostatni tumok by to zrozumial.

Data: 2012-03-22 20:14:24
Autor: bolek

Użytkownik "Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkfrlf$aje$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale co do konieczności przyznania się do diaspory to zgoda ?

Data: 2012-03-22 19:27:57
Autor: Obserwator.
3,5 mln Żydów wciąż się ukrywa
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ale co do konieczności przyznania się do diaspory to zgoda ?

przeciez zyciorysy i korzenie zydokomuny ktora nadal rzadzi Polsak sa znane.
 Zydzi maja swoje forum, to idz do nich i zapytaj. A tak a propos jakie sa twoje korzenie, skoro nadajesz ze Slaska? Nie czujesz sie Polakiem? Popierasz tez bekona, znanego komucha ktory nigdy nie skrytykowal sowietow.

Tobie tez podoba sie polityka Putina. To kim ty jest?

Z jakiej w koncu dispory? --

Data: 2012-03-22 18:49:12
Autor: Obserwator
Bolek czytales te teksty? Jesli nie, to po cholere
Data: 2012-03-22 20:26:47
Autor: bolek
Bolek czytales te teksty? Jesli nie, to po cholere

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkfs78$3f9$1inews.gazeta.pl...

..wypisujesz brednie, rasisto?

Skad sie wziela zydokomuna:

A co mnie obchodzi żydokomuna.
To dotyczy wszystkich żydów.
Ja jestem hanysem i jestem z tego dumny.
A dlaczego oni wstydzą się przyznać że są żydami.
Przecież nie wszyscy to potomkowie UB-owców,
czy konfidentów Gestapo.

bolek

Data: 2012-03-22 19:35:47
Autor: Obserwator
[...]

przeciez oni juz nie ukrywaja tak jak kiedys swoich korzeni. Przeczytaj tekst
o zydokomunie. To nie dotyczy wszytkich Zydow. Tak jak bycie lajza,zlodziejem bandziorem, oszustem nie dotyczy wszytkich Polakiem czy Slazakow.

Czujesz sie odpowiedzialny za wszytkich Hanysow? Chcialbys byc przesladowany za czyny Hanysow ktorzy zachowuja sie niemoralnie i nieetycznie?

Czy ja mam odpowiadac za brednie rasistowskie ktore wypisuje na tej grupi taki glupek i nierob jak bekon utrzymywany przez zone pracujaca w Niemczech i ktory kradl za PRL-u?

Takie podejscie do czlowieka to rasizm. --

Data: 2012-03-22 20:44:09
Autor: bolek

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jkfuuj$gt$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tu się całkowicie zgadzam. Ale ja nie ukrywam się pod obcym nazwiskiem.
Ja rozumię, że takie Stolcmany, Kalsteiny itp muszą bo to żydokomuna .
Ale wszyscy. Znam kilkunastu żydów i żaden nie występuje pod swoim nazwiskiem.
Żaden też pracą się nie shańbił.

bolek

Data: 2012-03-22 20:40:13
Autor: Obserwator
> [...]

Ale wszyscy. Znam kilkunastu żydów i żaden nie występuje pod swoim nazwiskiem.

przeczytaj wiec tekst ktory ci podalem (pierwszy link). Komunisci zydowskiego pochodzenia przyjmowali polskie imiona i nazwiska na polecenie Kremla.

To praktyka ktora stosowali nie tylko w Polsce. Przed wojna takich praktyk nie bylo. Dzisiaj nazwiska i nawet imiona czesto zmieniaja rowniez emigranci ktorzy osiedlaja sie w innych panstwach. To pozwla na wtopienie sie w spolecznosc danego kraju, co czesto wiaze sie tez z latwiejszym znalezieniem po prostu pracy.

Niestety nie tylko w Polsce nadal istnieje pewien rasizm i preferowanie osob nalezacych do danego narodu. Osoby o zydowskich korzeniach cierpia dodatkowo na pewna obsesje: syndrom oblezonej twierdzy. Przyczyna tej obsesji, niecheci, nienawisci i podejrzliwosci do innch nacji sa kompleksy i trauma ktora sie nasilila po II wojnie swiatowej. Oni nigdy nie czuja sie dobrze w zadnym kraju, poza oczywiscie Izraelem.

Ale to jest tez powodem jeszcze silniejszych zwiazkow z diaspora zydowska, ktora ich broni i ochrania. Niestety ten strach i psychoza, sa wykorzystywane przez ich ziomkow, ktorzy potrafia na tych ich obsesjach robic niezla kase.
(np.przedsiebiorstwo holokaust).

Kiedys zamiescilem tu film pt *Znieslawienie*. Film nakrecil mlody czlowiek (Zyd), ktory chcial zrozumiec na czym polega antysemityzm, bo sam nigdy sie z antysemityzmem nie spotkal.
Warto ten film zobaczyc. Przy okazji mozna sie przekonac czy wszyscy Zydzi brzydza sie praca i wszyscy sa bogaci.

Zobaczyc mozna na fimie w jakich warunach mieszka jego babcia w Izraelu. Mieszka w identycznych warunkach w jakich mieszkalismy za peerelu.

Ponadto to co mowi ta jego babcia, to prawdopodobnie w/g np. tych z Czerskiej, to pewnie bylby ewidentny antysemityzm.

Nawalanki na Zydow w Polsce sa bardzo na reke zydokomunie, bo pozwalaja na przerzucenie przeroznych oszczerstw na wszytkich Polakow i w ten sposob
wybielic komuchow.

Data: 2012-03-22 22:43:15
Autor: boukun
[...]

A komuch, to przeważnie żydokomuch, jak Kalkstein

boukun

Data: 2012-03-22 20:52:55
Autor: u2
W dniu 2012-03-22 20:44, bolek pisze:
 Znam kilkunastu żydów i żaden nie występuje pod swoim nazwiskiem.
Żaden też pracą się nie shańbił.

Praca w bankowosci to dla ciebie nie praca tylko lichwa ? :)

Data: 2012-03-23 06:46:15
Autor: Tzva Adonai
Bolek czytales te teksty? Jesli nie, to po cholere
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ja jestem hanysem i jestem z tego dumny.

Byle prostak ze Śląska to jeszcze nie hanys... ;}

Data: 2012-03-22 20:58:24
Autor: boukun
[...]

Powiedz coś więcej...

boukun

Data: 2012-03-22 20:00:52
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-22 18:49, boukun pisze:
Ilu jest Polaków? GUS już policzył

boukun

I skatalogował jak bydło pod groźbą kar..

Data: 2012-03-22 21:00:57
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkfst7$h0h$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-03-22 18:49, boukun pisze:
Ilu jest Polaków? GUS już policzył

boukun

I skatalogował jak bydło pod groźbą kar..

Ale to zrobili oni właśnie dla swojego celu, sami się nie ujawniając...

boukun

3,5 mln Żydów wciąż się ukrywa