3,60 Euro za Kg sarny

Data: 2009-11-07 01:43:25
Autor: J-23
3,60 Euro za Kg sarny
On 6 Lis, 21:26, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
...czy to  dobra cena ?
Jutro mam dac odpowiedz.
Niestety, ta cena obejmuje rowniez łeb i skóre, po odjeciu której
wyjdzie może 5 - 5,5, za Kg mięsa z kością.
Trzeba wziąć całą tuszę.

taka sarna to polityczne zwierze, jak widac
ale, czy wezmie udzial w najblizszych wyborach?

J-23 itede

PS. dobrze ze nie pytasz o rade, na smierdzace stopy

Data: 2009-11-07 07:58:45
Autor: Marek
Wyszlo netto 4,8 za Kg
On 7 Lis, 10:43, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

ale, czy wezmie udzial w najblizszych wyborach?

J-23 itede

PS. dobrze ze nie pytasz o rade, na smierdzace stopy

To jest jak najbardziej sprawa polityczna:  widac po tym, ze w
Niemczech kupuje sie sarnine po cenie nizszej, niz w Polsce wolowine.
A ceny miesa, to sam wiesz...ja nie sa ok. to rzad moze sie
przewrocic !

3,60 Euro za Kg sarny