3=9 czyli dokąd na majówkę?

Data: 2011-11-15 13:42:35
Autor: Paweł Pontek
3=9 czyli dokąd na majówkę?
W dniu 2011-11-15 12:13, Alfer_z_pracy pisze:

Zatem dokąd jechać na początku maja z gwarancją, że w
górach / pagórkach użyjemy roweru a nie nart? Coś sprawdzonego polecicie?

Albania, lub cokolwiek innego na Bałkanach.

PABLO

Data: 2011-11-15 14:05:02
Autor: Alfer_z_pracy
3=9 czyli dokąd na majówkę?
Paweł Pontek napisał:
Albania, lub cokolwiek innego na Bałkanach

Brzmi ciekawie. Bo prawdę mówiąc wspomniane Czechy / Słowacja w tym terminie to chyba jednak loteria.

Hm, a może deczko bliżej niż Albania = Słowenia? Z 1900 km robi się 1300 km. "Słowenia jest jednym z najbardziej górzystych krajów Europy – przeszło 2/3 jej powierzchni śmiało można nazwać górami." "pasma Gór Dynarskich położonych na terenie Słowenii mają charakter gór średnich – tworzą dużo niższe, łagodnie pofalowane grzbiety". Tam już też powinno być ciepło i przyjaźnie.

A.

Data: 2011-11-15 05:38:13
Autor: Jacek G.
3=9 czyli dokąd na majówkę?
On 15 Lis, 14:05, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Paweł Pontek napisał:

> Albania, lub cokolwiek innego na Bałkanach

Brzmi ciekawie. Bo prawdę mówiąc wspomniane Czechy / Słowacja w tym terminie
to chyba jednak loteria.
Rozumiem, że o pogodę chodzi - to jak prawie wszędzie w Europie - może
poza strefa śródziemnomorską. Natomiast góry które wymieniłem nie
należą do zbyt wysokich, więc śniegu raczej nie będzie, powinno już
być zielono. Zwykle na majowy weekend jeździmy właśnie na Słowację w
jakieś niższe górki (nie zawsze na rowery) - w polskich górach zbyt
tłoczno. Szczawnickie są na południu Słowacji, Szumawa w pd/zach
Czechach, więc tym bardziej powinno być nieco cieplej.

[...]
Słowenię znam tylko z wyjazdu krajoznawczo - górskiego, ale bez
rowerów. Piękny kraj, ale nie wiem jak z terenami rowerowymi. Pewnie
da się coś ciekawego znaleźć.
--
Jacek G.

Data: 2011-11-15 15:00:31
Autor: Alfer_z_pracy
3=9 czyli dokąd na majówkę?
Jacek G. napisał:
jakieś niższe górki (nie zawsze na rowery) - w polskich górach zbyt tłoczno. Szczawnickie są na południu Słowacji, Szumawa w pd/zach Czechach, więc tym bardziej powinno być nieco cieplej.

Szumawę znam, miło wspominam:
http://www.alfer.pl/Szumawa/index.htm

Pewnie da się coś ciekawego znaleźć.

Tym bardziej, że 9 dni to wyśmienita okazja, żeby wyrwać się gdzieś dalej.

Pzdr
A.

Data: 2011-11-15 15:42:20
Autor: Paweł Pontek
3=9 czyli dokąd na majówkę?
W dniu 2011-11-15 14:05, Alfer_z_pracy pisze:

Hm, a może deczko bliżej niż Albania = Słowenia?

Nie byłem nigdy w Słowenii - jak dla mnie to zbyt duża "cywilizacja", żeby poświęcić na ten kraj cenny czas urlopu.

PABLO

3=9 czyli dokąd na majówkę?