3=9 czyli dokąd na majówkę?

Data: 2011-11-16 10:51:28
Autor: Jacekj
3=9 czyli dokąd na majówkę?
On 2011-11-15 12:13, Alfer_z_pracy wrote:
Oj tam, zima. Zaraz będzie wiosna. A wtedy... bierzemy 3 dni urlopu i
mamy 9 dni wolnego!
Panowie, panie! Dokąd wtedy jechać na terenowe MTB? Załóżmy że zostajemy
w Europie.

Może Czarnogóra?

http://www.montenegro-mountains.com/zabljak-durmitor/index.php?option=com_content&view=article&id=14

JacekJ

Data: 2011-11-17 18:43:00
Autor: oni
3=9 czyli dokąd na majówkę?
W dniu 16.11.2011 10:51, Jacekj pisze:
On 2011-11-15 12:13, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

Też się zastanawiałem czy nie zaproponować Żabliaka.
Przejeżdżałem tamtędy parę lat temu rowerem i tej jesieni byłem w górach z buta.
Zdecydowanie warto zobaczyć Durmitor.
Jakkolwiek bym sprawdził czy śniegu nie będzie wysoko w górach w weekend majowy.
To jest miejscowość na ok 1500m npm.
Nie wiem też wiele o okolicznych drogach.
Mapa mówi że pod górkę istnieją jakieś 2-3 drogi.
Żeby zrobić nimi kółeczko, to o ile pamiętam te cholerne podjazdy, trzeba chyba więcej niż jednego dnia.
Coś tam pewnie jednak by się znalazło.
Baza noclegowa bardzo porządna (chyba że mi się po Albanii kryteria przewartościowały). Bym brał jakąś prywatną kwaterę.

--
TR

Data: 2011-11-18 10:34:53
Autor: Alfer_z_pracy
3=9 czyli dokąd na majówkę?
oni napisał:
Zdecydowanie warto zobaczyć Durmitor.
Jakkolwiek bym sprawdził czy śniegu nie będzie wysoko w górach w weekend majowy.

Zawsze można uderzyć w niższe partie, z opcją przetransportowania się później w Durmitor.

Dzięki, pomysły fajne. Teraz tylko pół roku i zobaczymy co wyjdzie :-)

A.

3=9 czyli dokąd na majówkę?