3 Hondy w pierwszej czwórce!

Data: 2010-03-15 16:38:49
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Witam,
- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:

http://tinyurl.com/5pvc9u

Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-15 13:33:51
Autor: maciej debski
3 Hondy w pierwszej czwórce!
On Mar 15, 4:38 pm, "Weronika Styka" <werastyka.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:

wybaczamy, ale nerwice natrectw mozna leczyc, wybierz sie do lekarza.

mac

Data: 2010-03-15 18:15:10
Autor: Katanka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka wrote:
Witam,
- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:

http://tinyurl.com/5pvc9u

Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Kurcze, ten amerykański focus wyglądfa jak pół dupy zza krzoka ;) to kompletnie inne auto, niż focus w Europie!

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-15 18:16:45
Autor: Kapsel
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Mon, 15 Mar 2010 16:38:49 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

http://tinyurl.com/5pvc9u

Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Ja mam Alfę i mnie tym linkiem uraziłaś.

BP, NMSP :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-03-15 19:28:25
Autor: Arek M
3 Hondy w pierwszej czwórce!

- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
http://tinyurl.com/5pvc9u
Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Tutaj tez sie zalapała :)

http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2008/12/28/geje-wybrali-najlepsze-samochody.aspx

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-03-15 13:42:44
Autor: hamberg
3 Hondy w pierwszej czwórce!
On 15 Mar, 19:28, Arek M <arkadiusz_dot_matus...@gazeta.pl> wrote:
> - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
>http://tinyurl.com/5pvc9u
> Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

> [...]

jak to bylo? - geje jezdza maserati a hondami to zwykle pedaly ;)

bez urazy  - to tylko parafraza pewnego dowcipu...

Data: 2010-03-15 19:54:54
Autor: Przemysław Bernat
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:28:25 +0100, Arek M napisał(a):

Tutaj tez sie zalapała :)

http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2008/12/28/geje-wybrali-najlepsze-samochody.aspx

I to od razu z gazem :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-15 19:51:48
Autor: Nex@pl
3 Hondy w pierwszej czwórce!
W dniu 2010-03-15 17:38, Weronika Styka pisze:
[...]

A co ma US car do naszych euro ? :)

Data: 2010-03-15 21:05:28
Autor: GlennBp
3 Hondy w pierwszej czwórce!
> [...]
> - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
>
> http://tinyurl.com/5pvc9u
>
> Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Tu tez sie zalapala.
 http://tinyurl.com/dh6pox Civic daje rade. 12 miejsce. sukces.

Data: 2010-03-15 20:32:19
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a):
Tu tez sie zalapala.
 http://tinyurl.com/dh6pox Civic daje rade. 12 miejsce. sukces.

Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-15 22:03:10
Autor: Artur Maśląg
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
[...]

LOL - to jest naprawdę jakaś mania prześladowcza :) Toyota, Mazda czy
Renault to też marki niemieckie?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-16 18:21:45
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):
LOL - to jest naprawdę jakaś mania prześladowcza :) Toyota, Mazda czy
Renault to też marki niemieckie?

Szanowny Kolego (i inni którzy do końca nie załapali)

- zapomniałam, że pisanie na PMS wymaga większej staranności i uwagi niż pisanie gdziekolwiek indziej. Odgrzany (z 2008 r) - obśmiany na maksa do kwadratu na wszystkich grupach i forach nie tylko w necie ale i chyba w wszechświecie coroczny ranking ADAC (poczytaj jak powstaje) został rzucony jako (sic!) przebicie amerykańskiemu, aktualnemu rankingowi nieproducentów - czytaj użytkowników i konsumentów.
Na to, teraz uważaj, - napisałam: "Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość,że na 'x' światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?"
Jak to odczytać, jeśli jest się np. dyslektykiem i nie wszystko dociera? Mało to skomplikowane: - to zwykła ironia; na ogromna ilość marek samochodów, ADAC co roku w wszyskich kategoriach daje zwycięstwo markom swoim, co dziwi nie tylko mnie. Koniec i kropka.
Jeśli chodzi o fragment "pierwsze 10", to frazeologizm. Jak następnym razem napiszę, że pleciesz trzy po trzy, to znaczy że pleciesz, ale niekoniecznie trzy razy po trzy ;)

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-16 20:41:26
Autor: castrol
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:

jako (sic!) przebicie amerykańskiemu, aktualnemu rankingowi nieproducentów - czytaj użytkowników i konsumentów.

Faktycznie. Wiarygodny ten ranking, ktory dowodzi tylko, ktore obecnie samochody sa najpopularniejsze w stanach :D W swietle wydarzen, ktore dotknely Toyote, ten ranking wcale mnie nie dziwi :D

Jacek Kustra

Data: 2010-03-16 21:53:35
Autor: Artur Maśląg
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
(...)
Szanowny Kolego (i inni którzy do końca nie załapali)

Póki, co, to jedyną osobą która nie załapała jest właśnie Koleżanka (a
raczej troll, który się kryje pod tą przykrywką) :)
(...)
Mało to skomplikowane: - to zwykła ironia; na ogromna ilość marek samochodów, ADAC co roku w wszyskich kategoriach daje zwycięstwo markom swoim, co dziwi nie tylko mnie. Koniec i kropka.

LOL - to widać po wynikach :) Proponuję więcej takich rankingów
sprzedaży z USA :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-17 10:08:58
Autor: Jakub Witkowski
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
[...]

Nie sądzę, jeszcze więcej staranności wymaga się na grupach *.sci.

Jeśli chodzi o fragment "pierwsze 10", to frazeologizm.

Faktycznie, lepiej daruj sobie frazeologizmy. Wychodzą ci znakomicie,
oczywiście, prawdziwe perły - ale używanie ich tutaj, dla nas, to jak
rzucanie ich przed wieprze.

Data: 2010-03-15 22:03:24
Autor: castrol
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:

Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

Chcesz powiedziec ze Toyota, Fiat, Peugeot, Nissan, Renault, Citroen, Mistubishi to marki niemieckie? A te wszystkie marki sa wyzej niz Honda - i to az 4 francuzy - co za wstyd :P

Jacek Kustra

Data: 2010-03-16 08:30:59
Autor: AL
3 Hondy w pierwszej czwórce!
castrol pisze:
Weronika Styka pisze:

[...]

wartosc hondy spadla .... :-P

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-16 10:13:27
Autor: Jakub Witkowski
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
[...]

Hej Weroniko! Znów ktoś się pod ciebie podszywa i próbuje robić
z ciebie idiotkę! Nie daj się, dziewczyno!

Data: 2010-03-15 22:20:04
Autor: J.F.
3 Hondy w pierwszej czwórce!
On Mon, 15 Mar 2010 16:38:49 +0000 (UTC),  Weronika Styka wrote:
Witam,
- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
http://tinyurl.com/5pvc9u
Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

A co tu urazac, przetlumaczyc trzeba.

Affordable Small Cars, czyli w klasie male, tanie g* :-)

J.

Data: 2010-03-15 19:09:41
Autor: Pete
3 Hondy w pierwszej czwórce!

"J.F."
A co tu urazac, przetlumaczyc trzeba.

Affordable Small Cars, czyli w klasie male, tanie g* :-)

J.

:))))

Pozdr.
Pete

Data: 2010-03-16 18:33:34
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
A co tu urazac, przetlumaczyc trzeba.

Affordable Small Cars, czyli w klasie male, tanie g* :-)

Jeśli auta z "Ranking of compact cars and subcompact cars, generally priced under $20,000" to tanie g*, to uważaj. Co tydzień na PMS znajdziesz pytanie "rodziny, wygodny, wypasiony, najlepiej automat w dizlu do 10kPLN - co radzicie?"
Obrażasz wielu pisząc to co napisałeś.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-16 20:24:19
Autor: J.F.
3 Hondy w pierwszej czwórce!
On Tue, 16 Mar 2010 18:33:34 +0000 (UTC),  Weronika Styka wrote:
[...]

Zaraz, ale jest roznica pomiedzy male tanie g* a rodziny, wygodny,
wypasiony :-)

trzeba bylo nie wybierac zestawienia z rynku amerykanskiego, albo
czytac co sie wybiera :-)

J.

Data: 2010-03-17 13:05:44
Autor: Gabriel'Varius'
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Jesli juz w watku piszecie o rankingach to i ja dodam jeszcze jeden :-)
http://tiny.pl/hgwh1
"Zdecydowanie największa część badań pojazdów pochodzi z rynku niemieckiego. Ciekawym uzupełnieniem tej tematyki może być francuski ranking najbardziej niezawodnych kompaktów na rynku.
Oto pierwsza dziesiątka liderów rankingu jakości i niezawodność 2010 w segmencie kompaktów (w nawiasie podano łączną ocenę za jakość i niezawodność na maksymalnie 20 punktów możliwych):

1. Kia cee'd (17,7/20)
2. Honda Civic (17,3/20)
3. Renault Megane (17/20)
4. BMW Serii 1 (16,8/20)
5. Volkswagen Golf (16,8/20)
6. Ford Focus (16,5/20)
7. Audi A3 (16,5/20)
8. Dacia Logan (16,3/20)
9. Toyota Auris (16,3/20)
10. Volvo C30 (16,3/20)"

a na poczatek weekendu piatkowy komentarz do w/w:
http://tiny.pl/hgwh5 :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-03-17 15:17:51
Autor: Mirek Ptak
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Dnia 2010-03-17 13:05,  *Gabriel'Varius'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jesli juz w watku piszecie o rankingach to i ja dodam jeszcze jeden :-)
http://tiny.pl/hgwh1

To tez ciekawe :)
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/hondy-maja-usterke,1452849

Pozdrawiam - Mireki
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-17 15:24:35
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Mirek Ptak pisze:
[...]

LOL - ciąg dalszy już znamy :)

Data: 2010-03-17 18:14:01
Autor: radekp@konto.pl
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Wed, 17 Mar 2010 15:17:51 +0100, w <hnqoa8$r02$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

To tez ciekawe :)
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/hondy-maja-usterke,1452849

Coś Hondom nie Styka...

Data: 2010-03-17 19:22:31
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa=B3(-a):

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/hondy-maja-usterk=
e,1452849

Masz moźe link do tej oryginału tej informacji w Stanach? Pytam, bo na niemieckim forum Hondy twierdzą, że ten pedał hamulca obniża się o 0,7 mm na każde 10 tyś przejechanych km. I podobno tych 3 lekko rannych to nie z tej usterki; to wina zbyt ciasno dopasowanej klapki zmieniacza CD.

Pozdrawiam
Weronika   --

Data: 2010-03-18 04:20:25
Autor: maciej debski
3 Hondy w pierwszej czwórce!
On Mar 17, 7:22 pm, "Weronika Styka" <werastyka.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

[...]

poszukaj sobie leniuszku...

specjalnie dla Ciebie wiadomosci z lutego:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/8507450.stm

pol miliona hond wezwanych na wymiane poduszek wadliwych poduszek
powietrznych, ktore moga wybuchac z powodu nadmiernego cinienia.
to dodatek do 650 tysiecy hond wezwanych w styczniu na naprawe usterki
w instalacji elektrycznej mogacej powodowac zapalenie sie samochodu.

jesli o mnie chodzi nie ma ma znaczenia czy tego typu awarie
powodowane sa przez wentyl w tylnim kole czy klapke zmieniacza, wazne
ze odpowiedzialne sa za pare wypadkow, rowniez smiertelnych.

mac

Data: 2010-03-17 19:10:51
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!