3 Hondy w pierwszej czwórce!

Data: 2010-03-15 19:51:48
Autor: Nex@pl
3 Hondy w pierwszej czwórce!
W dniu 2010-03-15 17:38, Weronika Styka pisze:
Witam,
- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:

http://tinyurl.com/5pvc9u

Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Pozdrawiam
Weronika
A co ma US car do naszych euro ? :)

Data: 2010-03-15 21:05:28
Autor: GlennBp
3 Hondy w pierwszej czwórce!
> [...]
> - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
>
> http://tinyurl.com/5pvc9u
>
> Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

Tu tez sie zalapala.
 http://tinyurl.com/dh6pox Civic daje rade. 12 miejsce. sukces.

Data: 2010-03-15 20:32:19
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a):
Tu tez sie zalapala.
 http://tinyurl.com/dh6pox Civic daje rade. 12 miejsce. sukces.

Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-15 22:03:10
Autor: Artur Maśląg
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
[...]

LOL - to jest naprawdę jakaś mania prześladowcza :) Toyota, Mazda czy
Renault to też marki niemieckie?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-16 18:21:45
Autor: Weronika Styka
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):
LOL - to jest naprawdę jakaś mania prześladowcza :) Toyota, Mazda czy
Renault to też marki niemieckie?

Szanowny Kolego (i inni którzy do końca nie załapali)

- zapomniałam, że pisanie na PMS wymaga większej staranności i uwagi niż pisanie gdziekolwiek indziej. Odgrzany (z 2008 r) - obśmiany na maksa do kwadratu na wszystkich grupach i forach nie tylko w necie ale i chyba w wszechświecie coroczny ranking ADAC (poczytaj jak powstaje) został rzucony jako (sic!) przebicie amerykańskiemu, aktualnemu rankingowi nieproducentów - czytaj użytkowników i konsumentów.
Na to, teraz uważaj, - napisałam: "Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość,że na 'x' światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?"
Jak to odczytać, jeśli jest się np. dyslektykiem i nie wszystko dociera? Mało to skomplikowane: - to zwykła ironia; na ogromna ilość marek samochodów, ADAC co roku w wszyskich kategoriach daje zwycięstwo markom swoim, co dziwi nie tylko mnie. Koniec i kropka.
Jeśli chodzi o fragment "pierwsze 10", to frazeologizm. Jak następnym razem napiszę, że pleciesz trzy po trzy, to znaczy że pleciesz, ale niekoniecznie trzy razy po trzy ;)

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-16 20:41:26
Autor: castrol
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:

jako (sic!) przebicie amerykańskiemu, aktualnemu rankingowi nieproducentów - czytaj użytkowników i konsumentów.

Faktycznie. Wiarygodny ten ranking, ktory dowodzi tylko, ktore obecnie samochody sa najpopularniejsze w stanach :D W swietle wydarzen, ktore dotknely Toyote, ten ranking wcale mnie nie dziwi :D

Jacek Kustra

Data: 2010-03-16 21:53:35
Autor: Artur Maśląg
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
(...)
Szanowny Kolego (i inni którzy do końca nie załapali)

Póki, co, to jedyną osobą która nie załapała jest właśnie Koleżanka (a
raczej troll, który się kryje pod tą przykrywką) :)
(...)
Mało to skomplikowane: - to zwykła ironia; na ogromna ilość marek samochodów, ADAC co roku w wszyskich kategoriach daje zwycięstwo markom swoim, co dziwi nie tylko mnie. Koniec i kropka.

LOL - to widać po wynikach :) Proponuję więcej takich rankingów
sprzedaży z USA :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-17 10:08:58
Autor: Jakub Witkowski
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
[...]

Nie sądzę, jeszcze więcej staranności wymaga się na grupach *.sci.

Jeśli chodzi o fragment "pierwsze 10", to frazeologizm.

Faktycznie, lepiej daruj sobie frazeologizmy. Wychodzą ci znakomicie,
oczywiście, prawdziwe perły - ale używanie ich tutaj, dla nas, to jak
rzucanie ich przed wieprze.

Data: 2010-03-15 22:03:24
Autor: castrol
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:

Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

Chcesz powiedziec ze Toyota, Fiat, Peugeot, Nissan, Renault, Citroen, Mistubishi to marki niemieckie? A te wszystkie marki sa wyzej niz Honda - i to az 4 francuzy - co za wstyd :P

Jacek Kustra

Data: 2010-03-16 08:30:59
Autor: AL
3 Hondy w pierwszej czwórce!
castrol pisze:
Weronika Styka pisze:

[...]

wartosc hondy spadla .... :-P

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-16 10:13:27
Autor: Jakub Witkowski
3 Hondy w pierwszej czwórce!
Weronika Styka pisze:
[...]

Hej Weroniko! Znów ktoś się pod ciebie podszywa i próbuje robić
z ciebie idiotkę! Nie daj się, dziewczyno!

3 Hondy w pierwszej czwórce!