3. Jak żyć?!!

Data: 2017-02-05 15:44:25
Autor: Mark Woydak
3. Jak żyć?!!
Senat przyjął w ostatnich dniach grudnia 2016 roku ustawę dezubekizacyjną.
To znaczy, że od 2017 roku emerytury byłych funkcjonariuszy SB i UB są
zrównane średnimi świadczeniami wypłacanymi z ZUS. Funkcjonariusze SB
skarżą się do Rzecznika Praw Obywatelskich na zbyt niskie emerytury. Ciężko
im pogodzić się z utratą części pieniędzy.Przypomnijmy. W grudniu doszło do
protestu byłych esbeków pod Sejmem. Domagali się cały czas sutych uposażeń
emerytalnych, które nabyli w czasie, gdy prześladowali represjonowanych
opozycjonistów władzy ludowej. Grozi nam pozbawienie podstaw do życia.
Naprawdę, ja skończyłem 80 lat. za dwa tysiące nie jestem w stanie wyżyć
-- mówił na wiecu gen. Jerzy Stańczyk. "

Idzcie z tym do Rydzyka! Buhahahhahahahhahaaaa!

Mark Woydak

3. Jak żyć?!!