3. Spotkania Podrózników i Eksplorerów - Kraków [reklama]

Data: 2009-10-16 22:58:09
Autor: Andrzej
3. Spotkania Podrózników i Eksplorerów - Kraków [reklama]
W dniach 13-15 listopada w Krakowie odbędzie się impreza globtroterska. W¶ród prelegentów nie zabraknie rowerowych podróżników. Sczegółowy program: http://kolosy.pl/spe2009.php
Zapraszamy, wstęp wolny.

Data: 2009-10-17 12:39:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
3. Spotkania Podrózników i Eksplorerów - Kraków [reklama]
Andrzej bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
W dniach 13-15 listopada w Krakowie

Kto¶ z Precla się wybiera czyżby aby?
Można się przy piwie spotkać przy okazji :-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-10-17 17:27:07
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 17 paź 2009 w liście [news:1ndlhhk2f7apa.dlgpedaluje.ile.moze] Marek 'marcus075' Karweta [m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com] napisał(a):

Kto¶ z Precla się wybiera czyżby aby?

Wlasnie zbieram ekipe z [wAw] :)

Można się przy piwie spotkać przy okazji :-)

Zrobic maly tour de bar ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-17 18:52:02
Autor: Titus Atomicus
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
In article <Xns9CA7B187E231Frwawrzyckiwppl@193.42.231.152>,
 "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:

Dnia 17 pa? 2009 w li?cie [news:1ndlhhk2f7apa.dlgpedaluje.ile.moze] Marek 'marcus075' Karweta [m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com] napisał(a):

> Kto¶ z Precla się wybiera czyżby aby?

Wlasnie zbieram ekipe z [wAw] :)

Ojej. Na rowerach sie wybieracie?

TA

Data: 2009-10-17 19:47:38
Autor: Rafał Wawrzycki
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
Dnia 17 paź 2009 w liście
[news:Titus_Atomicus-6EECE4.18520217102009news.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
Ojej. Na rowerach sie wybieracie?

To jest wyjątkowy tour. Polega na zaliczeniu wszystkich knajp na rynku (1 knajpa = 1 browar). Na razie nam się nie udało ukończyć, a prób było już kilka.

Rower nie wymagany ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-17 20:02:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
Rafał Wawrzycki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Polega na zaliczeniu wszystkich knajp na rynku (1 knajpa = 1 browar).

Na Rynku? :-// Sorry, ja tu biedny student jestem! ;-) Znajdziemy jak±¶ dobr± (czyt.:
tani±) knajpę, nie ma.

Data: 2009-10-18 08:50:32
Autor: nim
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
Witam

Macie jakies propozycje taniego dobrego dojazdu/noclegu?

Pozdrawiam Piotr

Data: 2009-10-18 18:32:13
Autor: Rafał Wawrzycki
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
Dnia 18 paź 2009 w liście [news:81c3b28c-804f-40f6-88de-
bc0113700e63@g23g2000yqh.googlegroups.com] nim
Macie jakies propozycje taniego dobrego dojazdu/noclegu?

Nad noclegiem pracuje wlasnie. Calkiem byc moze, ze bede mial namiar na cale mieszkanie zaraz przy rynku za 200 zl. Ostatnio spalo tam 11 znajomych i dali rade :)

Mam tez cynk, ze sa bilety InterCity do Kraka za ~20 zl. Jutro sprawdze na centralnej, bo w internecie tego podobniez nie ma.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-18 18:43:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
nim bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Witam

Macie jakies propozycje taniego dobrego dojazdu/noclegu?

Dojazd zawsze tani i dobry rowerem. ;-)
A tak poważnie: InterRegio. Ale to w pi±tek, więc lepiej co¶ z
miejscówkami.

Data: 2009-10-18 19:20:09
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 18 paź 2009 w liście [news:1qetg7gqmkdyc.dlgpedaluje.ile.moze] Marek 'marcus075' Karweta [m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com] napisał(a):

Dojazd zawsze tani i dobry rowerem. ;-)
A tak poważnie: InterRegio. Ale to w pi±tek, więc lepiej co¶ z
miejscówkami.

Do wytrzymania, bo cos kolo 3,5h jazdy, wiec w doborowym towarzystwie to i na korytarzu damy rade :)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-18 18:29:53
Autor: Rafał Wawrzycki
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
Dnia 17 paź 2009 w liście [news:e5wp2hgpsr38$.dlgpedaluje.ile.moze]
napisał(a):
Na Rynku? :-// Sorry, ja tu biedny student jestem! ;-) Znajdziemy jak±¶ dobr±
(czyt.: tani±) knajpę, nie ma.

Panie, po stolicznych cenach w kanjpach, to te wawelskie są niewielkie :)
Ale chętnie się spotkamy, oczywiście. Napisz do mnie na maila, to się jakoś złapiemy

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-18 18:42:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
3. Spotkania Podrozników i Eksplorerow
Rafał Wawrzycki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Ale chętnie się spotkamy, oczywiście. Napisz do mnie na maila, to się jakoś złapiemy

Mamy czas... ;-)
Ja się wybieram z przynajmniej jedn± znajom±.

Data: 2009-10-17 19:07:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Zbieraj, zbieraj ;-)

Można się przy piwie spotkać przy okazji :-)
Zrobic maly tour de bar ;)

Roweryma, oczywi¶cie! ;-)