Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   3 cylindry vs

3 cylindry vs

Data: 2020-05-18 17:00:20
Autor: nadir
3 cylindry vs
W dniu 18.05.2020 o 06:51, Peter pisze:
Tak się ostatnio zastanawiam i testuje rózne nowe samochody, skłaniam się do wniosku że jednak te 3 cylindry nie są takie złe.

Ilość cylindrów, to jeszcze pikuś. Spróbuj hamować silnikiem o pojemności 1.0-1.2 litra na stromych zjazdach.

Data: 2020-05-18 20:37:07
Autor: Poldek
3 cylindry vs
W dniu 2020-05-18 o 17:00, nadir pisze:
W dniu 18.05.2020 o 06:51, Peter pisze:
Tak się ostatnio zastanawiam i testuje rózne nowe samochody, skłaniam się do wniosku że jednak te 3 cylindry nie są takie złe.

Ilość cylindrów, to jeszcze pikuś. Spróbuj hamować silnikiem o pojemności 1.0-1.2 litra na stromych zjazdach.


Za to można więcej przejechać rozpędem na odcięciu -> zużycie 0l/100 km.

Data: 2020-05-19 00:27:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
3 cylindry vs
Hello Poldek,

Monday, May 18, 2020, 8:37:07 PM, you wrote:

Tak się ostatnio zastanawiam i testuje rózne nowe samochody, skłaniam
się do wniosku że jednak te 3 cylindry nie są takie złe.
Ilość cylindrów, to jeszcze pikuś. Spróbuj hamować silnikiem o
pojemności 1.0-1.2 litra na stromych zjazdach.
Za to można więcej przejechać rozpędem na odcięciu -> zużycie 0l/100 km.

Chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, który nigdy nie odcina
paliwa do końca...

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2020-05-21 13:33:30
Autor: J.F.
3 cylindry vs
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4234791038$20200519002755@squadack.com...
Hello Poldek,
Tak się ostatnio zastanawiam i testuje rózne nowe samochody, skłaniam
się do wniosku że jednak te 3 cylindry nie są takie złe.
Ilość cylindrów, to jeszcze pikuś. Spróbuj hamować silnikiem o
pojemności 1.0-1.2 litra na stromych zjazdach.
Za to można więcej przejechać rozpędem na odcięciu -> zużycie 0l/100 km.

Chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, który nigdy nie odcina
paliwa do końca...

Naprawde ?
Nie maja problemu ze spalinami, z zaplonem ?

O co chodzi - chlodzenie wtryskiwacza ?

J.

Data: 2020-05-21 13:37:55
Autor: Cavallino
3 cylindry vs
W dniu 21-05-2020 o 13:33, J.F. pisze:

Za to można więcej przejechać rozpędem na odcięciu -> zużycie 0l/100 km.

Chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, który nigdy nie odcina
paliwa do końca...

Naprawde ?
Nie maja problemu ze spalinami, z zaplonem ?

O co chodzi - chlodzenie wtryskiwacza ?

Pewnie ilości są minimalne - mi pokazuje zużycie 0 gdy puszczę gaz.

Data: 2020-05-22 06:45:04
Autor: Shrek
3 cylindry vs
W dniu 21.05.2020 o 13:33, J.F. pisze:

Chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, który nigdy nie odcina
paliwa do końca...

Naprawde ?
Nie maja problemu ze spalinami, z zaplonem ?

Gaźniki dawały radę.


--
Shrek

Data: 2020-05-19 19:05:26
Autor: ąćęłńóśźż
3 cylindry vs
Da się.
Przejechałem do Chorwacji i z powrotem laski Corsą Eco cośtam załadowaną po pachy, od Słowenii dla widoków słynną drogą nadmorską gdzie było trochę zakrętów podjazdów i zjazdów nie autostradą, najbardziej dawał się we znaki brak klimy mimo iż biały kolor i dach niewielki.
Dźwięk średnio pamiętam, bo to naście lat temu było, ale skoro nie pamiętam to dało się żyć nawet na autostradzie.
Natomiast wydawało się, że jakieś szarpiące (telepiące) te 3 cylindry były, ale może to kwestia niesprawnego zaworu (EGR?).
Zresztą po wyjazdach maluchem z przyczepą do Norwegii to już niewiele zjazdów zostaje strasznych ;-)


-- -- -
Ilość cylindrów, to jeszcze pikuś.
Spróbuj hamować silnikiem o pojemności 1.0-1.2 litra na stromych zjazdach.

3 cylindry vs

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona