Data: 2020-05-18 22:02:11 | |
Autor: ToMasz | |
3 cylindry vs | |
Chodzi o to że przy 4tys w górę obrotów benzyna 4 cylindrowa wyje i ciężko z tym jechać dłużej a przy tych samych 4tys obr ale 3 cylindrachkup dwu litrowego diesla, będziesz jeździł w okolicach 2 tysięcy obrotów ToMasz |
|
Data: 2020-05-19 10:17:32 | |
Autor: Peter | |
3 cylindry vs | |
W dniu 2020-05-18 o 22:02, ToMasz pisze:
Chodzi o to że przy 4tys w górę obrotów benzyna 4 cylindrowa wyje i ciężko z tym jechać dłużej a przy tych samych 4tys obr ale 3 cylindrachkup dwu litrowego diesla, będziesz jeździł w okolicach 2 tysięcy obrotów no właśnie, widziałem wczoraj, mazda 2.2 skyactive 180 na liczniku i 3tys obrotów to mi się podoba niestety finansowo to ~~65tys chce wydać na nowy więc pomarzyć można zwłaszcza że ceny poszły mocno w górę i za tą kwotę to dzisiaj polo heheh |
|
Data: 2020-05-19 10:21:04 | |
Autor: Cavallino | |
3 cylindry vs | |
W dniu 19-05-2020 o 10:17, Peter pisze:
W dniu 2020-05-18 o 22:02, ToMasz pisze: Albo poszukać jakiegoś dwulatka, z długą gwarancją.... |
|
Data: 2020-05-19 09:40:47 | |
Autor: Przemek Jedrzejczak | |
3 cylindry vs | |
https://m.mobile.de/auto-inserat/ford-focus-trend-el-fenster-mykey-lichtsensor-k%C3%B6ln/293658205.html?ref=srp
Niecałe 14k a pewnie z Polski reimport |
|