3 cylindry vs

Data: 2020-05-21 14:27:36
Autor: Jacek
3 cylindry vs
W dniu 18.05.2020 o 06:51, Peter pisze:
Tak się ostatnio zastanawiam i testuje rózne nowe samochody, skłaniam się do wniosku że jednak te 3 cylindry nie są takie złe.
Do serwisu BMW przyjechał gość nową beemką serii 3 i narzeka na pracę silnika. Serwis nie stwierdził usterek i tłumaczą, że to 3-cylindrowa jednostka, która tak normalnie pracuje.
Gość się zasmucił, chodzi dookoła i klnie o k**wa, o k**wa!
Pytają go, co się stało?
Gość na to, że kupił żonie BMW serii 1 i za kilka dni odbierają.
Jacek

Data: 2020-05-21 23:29:32
Autor: Poldek
3 cylindry vs
W dniu 2020-05-21 o 14:27, Jacek pisze:
[...]

Nie robił jazdy próbnej zanim zamówił?

Data: 2020-05-22 05:49:24
Autor: Peter
3 cylindry vs

Gość na to, że kupił żonie BMW serii 1 i za kilka dni odbierają.
Jacek

ja bym się nie przejmował bo ludzie którzy jarają się markowością patrzą na naklejki a nie pod maskę, znajomy ma nowego X1 z 3 cylindrami i chwali, 140km/h 2,5 tys obrotów jedzie jak złoto, o 3 cylindrach to poinformował go jego mechanik

w klasie samochodów za ~~65tys będę się cieszył jak przy 140 będzie 3000tys

prawdopodobnie wezmę tą KONĘ 1.0 120KM, ma 6 biegów nawet w najtańszej wersji

kusi mnie jeszcze malutki 208 z 100KM silnikiem i 6 biegami bo za 6 dych można go już wyrwać

no i jest jeszcze nowy futurystyczno damski JUKE ale nie wiem czy on mi się podoba czy nie, chyba musi się "opatrzeć"

Data: 2020-05-22 06:06:34
Autor: Cavallino
3 cylindry vs
W dniu 22-05-2020 o 05:49, Peter pisze:

[...]

Kona 1.6 ma 2,5 tys obr/min przy 130.
Fakt, za 65 nie kupisz, nawet na używaną trzeba by dołożyć z 10-15 tys.
Ale IMO warto.

[...]

Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

Data: 2020-05-22 10:56:43
Autor: Mirek Ptak
3 cylindry vs
W dniu 22.05.2020 o 06:06, Cavallino pisze:
Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

Ty się nigdy nie nauczysz, żeby nie tykać Renault? ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2020-05-22 16:29:08
Autor: Cavallino
3 cylindry vs
W dniu 22-05-2020 o 10:56, Mirek Ptak pisze:
W dniu 22.05.2020 o 06:06, Cavallino pisze:
Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

Ty się nigdy nie nauczysz, żeby nie tykać Renault? ;)

Nissan to jednak inna bajka.
Miałem Leafa i było ok.
Gdyby nie obstrukcja PIS w temacie dopłat, miałbym następnego.

Choć trochę przezornie jednak ostatecznie kupiłem Konę, a nie Juke... ;-)

Data: 2020-05-22 12:02:01
Autor: Peter
3 cylindry vs

Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

ja myślę że liczy się wnętrze to taki slogan bo każdy patrzy zawsze na ryj :)

Data: 2020-05-22 16:30:22
Autor: Cavallino
3 cylindry vs
W dniu 22-05-2020 o 12:02, Peter pisze:

Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

ja myślę że liczy się wnętrze

Akurat to w Juke bije na głowę resztę konkurencji.
Urzekła mnie zwłaszcza wersja z alcantarą na desce rozdzielczej.
Naprawdę w tej klasie to się nie zdarza.

Data: 2020-05-25 14:11:17
Autor: T.
3 cylindry vs
W dniu 2020-05-22 o 16:30, Cavallino pisze:
[...]

Kwestia gustu. A siedziałeś kiedyś w Juke z tyłu? Tam ciemno jak w blaszanym dostawczaku...
T.

Data: 2020-05-25 19:55:01
Autor: Cavallino
3 cylindry vs
W dniu 25-05-2020 o 14:11, T. pisze:
[...]

Kwestia gustu.

Obowiązku nie ma - możesz wybrać takie wnętrze jakie chcesz.
Nikt inny tego nie oferuje.

A siedziałeś kiedyś w Juke z tyłu? Tam ciemno jak w blaszanym dostawczaku...

Ciemno to jest w C-HR....
A siedziałeś z tyłu w DS-3 crossback?

3 cylindry vs