3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

Data: 2018-02-22 11:44:59
Autor: Alzem Багатырэвіч
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
Data: 2018-02-22 06:00:42
Autor: Kris
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:45:00 UTC+1 użytkownik Alzem ??????????? napisał:
Fajna zabawka, kto już korzystał?
Jakie wrażenia?

Raczej do niczego się nie przyda
Po kiego mi nr do odbierania połączeń z którego dzwonić nie można?

Data: 2018-02-22 12:12:10
Autor: dizel
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
Alzem ??????????? explained :
Fajna zabawka, kto już korzystał?
Jakie wrażenia?

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2nr-pierwsza-w-polsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,41404.html?cp=1

Jak na razie to niezbyt dobre:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=91888

Data: 2018-02-22 14:12:16
Autor: Marek
On Thu, 22 Feb 2018 11:44:59 +0100, Alzem ???????????<alzem@by.by> wrote:
Fajna zabawka, kto już korzystał?
Jakie wrażenia?

Testowałem, działa. Natomiast bardzo dyskusyjny jest zakres uprawnień jaka ta aplikacja wymaga. Zostało to już skrytykowane pod podobnym newsem na antywebie.
Pozostaje jeszcze kwestia użyteczności, dzwonić z takiego drugiego nr się nie da, czy faktycznie jest to takie przydatne? Pytałem wśród znajomych i raczej brak zainteresowania z powodu tej wady.

--
Marek

Data: 2018-02-24 00:41:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Marek" almarsoft.1309508156529753162@news.neostrada.pl

dzwonić z takiego drugiego nr się nie da,

Numer jest zwykle potrzebny do odbierania, nie do
dzwonienia. ;) Do dzwonienia są potrzebne ,,minuty''. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-02-24 04:20:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Eneuel Leszek Ciszewski" p6qbri$n9q$1@node1.news.atman.pl

"Marek" almarsoft.1309508156529753162@news.neostrada.pl

dzwonić z takiego drugiego nr się nie da,

Numer jest zwykle potrzebny do odbierania, nie do
dzwonienia. ;) Do dzwonienia są potrzebne ,,minuty''. ;)

Można słać coś na kształt SMSów!!!
(nawet działa! -- wysłałem dwa SMSy do siebie)

Data: 2018-02-26 03:12:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Eneuel Leszek Ciszewski" p6qlmq$127$1@node1.news.atman.pl

Numer jest zwykle potrzebny do odbierania, nie do
dzwonienia. ;) Do dzwonienia są potrzebne ,,minuty''. ;)

Można słać coś na kształt SMSów!!!
(nawet działa! -- wysłałem dwa SMSy do siebie)

PseudoSMSy można słać, ale gadać -- niekoniecznie, bo
aplikacja wywraca się. Ciekawe, czy można przenieść
od nich numer -- do Virgin lub Orange. ;)

Chyba nie można ustawić konkretnego dzwonka...

Aplikacja energożerna!!!

Data: 2018-02-22 15:17:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-22 o 15:00, Kris pisze:
[...]

Na przykład do ogłoszenia.

Data: 2018-02-22 06:56:40
Autor: Kris
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 15:17:41 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Na przykład do ogłoszenia.
Ale że niby jak coś na sprzedaż wystawiam to osobny nr dawać?
Nie praktykuję tego
Sporo rzeczy na OLX i allegro wystawiam i zawsze podaję swój nr telefonu.
Nie widzę powodu by komplikować sobie życie drugim numerem który zresztą działa tylko jak net jest w telefonie
Od kilkunastu już lat korzystam z jednego numeru telefonu, nieruchomości do wynajmu wystawiałem, jakieś mniejsze i większe pierdoły i nie pierdoły na olx i allegro sprzedaję co miesiąc praktycznie i zawsze z tego numeru korzystam
Żadnych negatywnych sytuacji przez to nie miałem
Nie widzę wiec potrzeby używać innego numeru.
Ale to moje zdanie
Jak ktoś lubi inaczej to może taki serwis mu się przyda

Data: 2018-02-22 16:07:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-22 o 15:56, Kris pisze:
[...]

Ależ twój brak wyobraźni jest bez znaczenia w kontekście przydatności tego numeru. A jest z pewnością przydatny - sprzedajesz samochód, podajesz tymczasowy numer, i nie ryzykujesz tym, że ci ktoś obcy będzie wieczorami dzwonił, czy za pół roku, jak już samochód dawno sprzedany.

[...]

Widocznie nie masz doświadczenia, ewentualnie sprzedajesz coś takiego, co nie działa jak lep na wszelkiego rodzaju telemarketerów.

Jak ktoś lubi inaczej to może taki serwis mu się przyda

Taki numer jest jak ubezpieczenie - nie widzisz przydatności, aż się w końcu przyda, tyle że wówczas będzie za późno.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-22 08:45:46
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 16:07:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2018-02-22 o 15:56, Kris pisze:

Ależ twój brak wyobraźni jest bez znaczenia w kontekście przydatności tego numeru. A jest z pewnością przydatny
Dla Ciebie może tak, dla mnie nie
- sprzedajesz samochód, podajesz tymczasowy numer, i nie ryzykujesz tym, że ci ktoś obcy będzie wieczorami dzwonił, czy za pół roku, jak już samochód dawno sprzedany.

Chyba ponad 10 samochodów już sprzedałem przez ostatnie kilkanaście lat(bo średnio co dwa lata albo swój albo żony  wymieniam samochód) ciągle korzystam z tego samego numeru i żadnych negatywnych konsekwencji

Widocznie nie masz doświadczenia,

Uwierz mi ze doskonale sobie w zyciu radzę
ewentualnie sprzedajesz coś takiego, co nie działa jak lep na wszelkiego rodzaju telemarketerów.

Z tymi telemarketerami to tez trochę urban legend- wszędzie mój telefon podaję, ogłoszenia, allegro, kalkulacje ubezpieczeniowe jak robie, w banku, dodatkowo jest na moich wizytówkach
Telemarketerów moze jeden na tydzięń dzwoni ale raczej mniej
Jak się kończą daty polis to dzwonią z propozycją przedłużenia, raz na miesiąc jakiś zadzwoni na pokaz cudownych garnków zaprosić
Grzecznie odmawiam- te kilka telefonów na miesiąc to żadna uciażliwość
Czasami jakiś sms z rekalma z ikea czy że "wygraleem cos tam"
Ale nie jest tego dużo
Z sms korzystam tylko do potwierdzenia transakcji bankowych więc w sumie innych nawet nie mam potrzeby czytać.

Taki numer jest jak ubezpieczenie - nie widzisz przydatności, aż się w końcu przyda, tyle że wówczas będzie za późno.

Podaj przykład jakie kuku moze mi wyrzadzić ktoś kto zna mój nr telefonu bo kiedyś mu coś na olx sprzedałem.
Pomijam juz fakt że do ogłoszeń to taki nr bez sensu bo dział tylko jak net jest w telefonie
A jak coś na sprzedaż wystawiam to właśnie chcę żeby jak najłatwiej ze mną kontakt potencjalni kupujacy mieli a nie tylko wtedy jak jestem w zasięgu netu. A net w telefonie mam sporadycznie włączony

Data: 2018-02-22 19:57:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-22 o 17:45, Kris pisze:
[...]

Argument w stylu "po co się ubezpieczać, od 10 lat mi się mieszkanie nie spaliło".

[...]

O jeden na tydzień za dużo.

Jak się kończą daty polis to dzwonią z propozycją przedłużenia, raz na miesiąc jakiś zadzwoni na pokaz cudownych garnków zaprosić
Grzecznie odmawiam- te kilka telefonów na miesiąc to żadna uciażliwość

OK, tobie nie przeszkadza, ale nie pisz, że usługa nie ma sensu, bo ma sens nawet dla ciebie, a że prezentujesz postawę, że plują, a mówisz, że deszcz pada - na to nic nie poradzę :)

[...]

Przede wszystkim takie kuku, że będzie dzwonił z nieważną dla ciebie sprawą w czasie, kiedy nie będziesz chciał, aby ci dupę zawracał.

[...]

To włącz net. Albo użyj innego sima do rozmów. Ale nie używaj argumentu, że ty podajesz prywatny, i nic się nie dzieje, a potem się jednak okazuje, że telemarketerzy dzwonią, piszą, i żeby jeszcze z jakąś sprofilowaną ciekawą ofertą - ale nie, z garnkami... ;/

Mi pomaga w spamie aplikacja Truecaller. Dzwoni nieznany numer, widzę, że ma opis jak spamer, nie odbieram, jak dzwoni ponownie, blokuję, mam względny spokój.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-22 12:41:58
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 19:57:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Argument w stylu "po co się ubezpieczać, od 10 lat mi się mieszkanie nie spaliło".
Głupszej analogi wymyślić nie mogłeś?

O jeden na tydzień za dużo.
Mniej upierdliwe jak kolejny numer telefonu i kombinowanie w stylu "tu podam ten a tam tamten"
OK, tobie nie przeszkadza, ale nie pisz, że usługa nie ma sensu,
Dla mnie nie ma sensu
Zresztą jak ktos potrzebuje drugi numer to już lepszy drugi sim za ok 20zl mieięcznie z możliwością oddzwaniania.
bo ma sens nawet dla ciebie,
Kurcze, naprawdę wiesz lepiej co jest dla mnie lepsze?

a że prezentujesz postawę, że plują, a mówisz, że deszcz pada - na to nic nie poradzę :)

Dawaj przykład kto mnie opluł
Bo powtórzę- kilkanaście lat robię jak pisałem i uciążliwości ani kłopotów żadnych

Przede wszystkim takie kuku, że będzie dzwonił z nieważną dla ciebie sprawą w czasie, kiedy nie będziesz chciał, aby ci dupę zawracał.ć

A na ten drugi numer to niby nikt nie będzie dzwonił?
Jeden telefon na tydzień gdzie musze grzecznie podziękować to żaden problem i mniej uciążliwe jak obsługa drugiego numeru

To włącz net. Albo użyj innego sima do rozmów.

Ale po co?
Ale nie używaj argumentu, że ty podajesz prywatny, i nic się nie dzieje, a potem się jednak okazuje, że telemarketerzy dzwonią, piszą, i żeby jeszcze z jakąś sprofilowaną ciekawą ofertą - ale nie, z garnkami... ;/
A na numer który podajesz na swojej stronie i pewnie wizytówkach to dzwonia tylko ci co chcesz żeby dzwonili?

Mi pomaga w spamie aplikacja Truecaller. Dzwoni nieznany numer, widzę, że ma opis jak spamer, nie odbieram, jak dzwoni ponownie, blokuję, mam względny spokój.

Z reguły nie korzystam z "apek"
Funkcjonalność o której piszesz ma każdy chyba telefon- czarna lista przeważnie to się nazywa.
W starszych telefonach radziłem sobie w ten sposób że dodawałem nr do kontaktu "spamerzy" a kontakt ten miał wyciszone dzwonki

Data: 2018-02-22 13:14:37
Autor: Kris
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 21:49:49 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Analogii.
To jest poprawna analogia.

Głupszej nie mogłes wymyślić

Mam jeden numer "tymczasowy", który podaję, jak muszę gdzieś go publicznie wykorzystać w ściśle określonym czasie. Czas mija, numer wraca do szuflady, do następnego razu.

Bardziej upierdliwe jak spławienie 4 razy w miesiącu telemarketera

Być może dla ciebie nie mieć znaczenia, że po parę miesięcy będą wydzwaniać do ciebie ludzie z jakichś nieaktualnych spraw,

Rozumiem że na numer który podajesz na Swojej stronie i Swoich wizytówkach nie wydzwaniają do Ciebie ludzie z jakiś nieaktualnych spraw?

szanujemy takich nolife'ów, ale nie używaj argumentu, że czyjeś poszanowanie dla swojego świętego spokoju jest obiektywnie niezasadne.

Kilka razy pisałem "Dla mnie" nie wmawiaj mi więc że cos argumentowałem że będzie lepsze dla innych
Nawet na tej grupie ą osoby co kilka albo i kilkanaście kart sim używaja
Ich sprawa mnie nic do tego.

20 zł miesięcznie? Nawet nie znasz cen. Nikt nie będzie płacił za tymczasowy numer 20zł/mies., skoro można go mieć za darmo.

W nosie mam szukanie promocji, doładowywanie, zmienianie pakietów itp
Jak będę potrzebował drugi sim to sobie kupię coś z abonamentem 20 zl za nolimit i tyle.

Tak, można to obiektywnie ocenić.

Ta. Dopisz jeszcze że karta kredytowa mi się przyda, że z rat 0% powinienem korzystać a Multiple na ekologicznego elektryka zamienić

Pisałeś - telemarketer raz w tygodniu. To jest już upierdliwe.

Powtórze- dla mnie mniej uciążliwe jak obsługa drugiego numeru

Nie, bo będzie wyłączony.

Praktycznie nonstop mam na olxiechociażby czy allegro co wytawione
Mam niby do obsługi tego drugi nr mieć i go wyłączyć?
Dużo jeszcze takich rad udzielisz?
Obsługa drugiego numeru polega na włączeniu telefonu, albo na ustawieniu przekierowania na numer główny, jeśli nie chce się nosić 2 telefonów.

Ale po co?

Nie rozumiesz. Nie chodzi o wpisanie na czarną listę, jak już się z telemarketerem porozmawia, tylko aby wiedzieć, że to jest telemarketer zanim się rozpocznie rozmowę.

Zyskujesz tygodniowo całe pół minuty(tyle trwa podziękowanie za rozmowę)
Strasznie się wkur...sz jak na kiblu siedzisz?
Strata czasu w końcu

Data: 2018-02-22 22:32:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-22 o 22:14, Kris pisze:

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 21:49:49 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Analogii.
To jest poprawna analogia.

Głupszej nie mogłes wymyślić

To tylko twoje zdanie, którego nawet nie potrafisz umotywować...

[...]

Każdy wybiera co woli, ale nie możesz twierdzić, że używanie dodatkowego numeru nie ma obiektywnego uzasadnienia, bo ktoś inny woli mieć tymczasowy numer i nie musieć spławiać natrętów.

[...]

To już specyfika takiej pracy. Normalny człowiek nie ma potrzeby wypisywania swojego numeru na stronie i wyzytówkach, z wyjątkiem spraw tymczasowych, typu wspomniana już "sprzedaż samochodu", i wówczas szkoda marnować na to swój prywatny prywatny (sic!) numer.

W nosie mam szukanie promocji, doładowywanie, zmienianie pakietów itp
Jak będę potrzebował drugi sim to sobie kupię coś z abonamentem 20 zl za nolimit i tyle.

Aby dostać abonament za 20zł z nolimit, musisz poszukać promocji. Z marszu z ulicy znajdziesz coś za 30-50zł.

Jeśli dla ciebie to tylko "i tyle", to jakakolwiek dyskusja z tobą na dowolny temat jest bez sensu. Będziemy dyskutować o basenie, to stwierdzisz, że tobie wystarczy tylko sadzawka za domem i będziesz uważał, że twoje zdanie kogokolwiek interesuje... :)

Tak, można to obiektywnie ocenić.

Ta. Dopisz jeszcze że karta kredytowa mi się przyda

Przyda się. Na przykład niektórych hoteli na bookingu bez karty nie zarezerwujesz. Albo samochodu nie wynajmiesz. Tylko nie pisz, że tego nie potrzebujesz, bo - patrz argument z basenem.

, że z rat 0% powinienem korzystać

A czemu nie? Ja kredytu nie potrzebuję, ale właśnie teraz mój Citibank został ukarany przez urząd za zmianę taryfy w 2015 roku, i w ramach rekompensaty dzięki temu mogłem wziąć kredyt do 3000zł na rok bez żadnych opłat. A skoro mogłem, to kupiłem sobie komputer, bo i tak w niedługim czasie bym kupował, i rozłożyłem spłatę na raty.

Pisałeś - telemarketer raz w tygodniu. To jest już upierdliwe.

Powtórze- dla mnie mniej uciążliwe jak obsługa drugiego numeru

Argument twój był taki:

> Raczej do niczego się nie przyda
> Po kiego mi nr do odbierania połączeń z którego dzwonić nie można?

Gdybyś napisał - przydaje się do tego-i-tego, ale jeśli chodzi o mnie, to jestem zbyt leniwy, i wolę już dawać swój prywatny numer spamerom - to byłoby uczciwe postawienie sprawy.

A tak, "do niczego się nie przyda" nie świadczy o niczym innym, jak o ignorancji.

Nie, bo będzie wyłączony.

Praktycznie nonstop mam na olxiechociażby czy allegro co wytawione
Mam niby do obsługi tego drugi nr mieć i go wyłączyć?

Nie. Drugi numer jest do spraw generujących większy niż zazwyczaj ruch, ale przez określony czas.

Obsługa drugiego numeru polega na włączeniu telefonu, albo na ustawieniu
przekierowania na numer główny, jeśli nie chce się nosić 2 telefonów.

Ale po co?

Po to, aby odciąć się od kontaktu od niechcianych osób w wybranym przez nas momencie.

[...]

Ludzie różne rzeczy w życiu robią, nie tylko na kiblu siedzą. Chodzą do kina, teatru, restauracji, na randki. I cenią swój spokój nawet bardziej niż czas (30s.).

--
Liwiusz

Data: 2018-02-23 00:52:52
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 22:33:02 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

[...]

Ano widzisz- nic nie wiesz o mojej "specyfice" a wróżyłes że wiesz co dla mnie lepsze

Aby dostać abonament za 20zł z nolimit, musisz poszukać promocji. Z marszu z ulicy znajdziesz coś za 30-50zł.

Kilka numerów nju na abonament w rodzinie mam i 20 zl wychodzi własnie. Więc gdybym nowy nr potrzebował to własnie taki nju bym sobie zamówił

Jeśli dla ciebie to tylko "i tyle", to jakakolwiek dyskusja z tobą na dowolny temat jest bez sensu.

Nie masz obowiązku dyskutowąć ze mna

Będziemy dyskutować o basenie, to stwierdzisz, że tobie wystarczy tylko sadzawka za domem

Znowu ze Swojej szklanej kuli korzystasz?

i będziesz uważał, że twoje zdanie kogok>olwiek interesuje...

Ciebie interesuje widać skoro podejmujesz dyskusję

Przyda się. Na przykład niektórych hoteli na bookingu bez karty nie  zarezerwujesz. Albo samochodu nie wynajmiesz.

Rezerwowałem hotele i wynajmowałem auta. Bez kredytówki
Tylko nie pisz, że tego nie potrzebujesz, bo - patrz argument z basenem.

Zmień tą szklaną kule bo głupoty Tobie podpowiada
> , że z rat 0% powinienem korzystać

A czemu nie?

Bo JA nie potrzebuję

[...]

No i ok
JA nie kupuje na raty.
 > Raczej do niczego się nie przyda
 > Po kiego mi nr do odbierania połączeń z którego dzwonić nie można?
No tak jest- nie potrzebuj e nr który słuzy tylko do odbierania połączeń

A tak, "do niczego się nie przyda" nie świadczy o niczym innym, jak o  ignorancji.
Taki numer mi się do niczego nie przyda
Dużo jest rzeczy i usług na świecie które MNIE się do niczego nie przydają

Nie. Drugi numer jest do spraw generujących większy niż zazwyczaj ruch, ale przez określony czas.

Pisałem już że gówno wiesz o mojej specyfice?
Skoro Ty taki potrzebujesz to korzystaj

Ludzie różne rzeczy w życiu robią, nie tylko na kiblu siedzą. Chodzą do kina, teatru, restauracji, na randki.

Pewnie masz racje;)
I cenią swój spokój nawet bardziej niż czas (30s.).

Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.

Data: 2018-02-23 10:01:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-23 o 09:52, Kris pisze:

[...]

Na grupie telefonicznej chwalisz się, że będziesz płacił 20zł na miesiąc za coś, co można mieć za 0zł?

Przyda się. Na przykład niektórych hoteli na bookingu bez karty nie  zarezerwujesz. Albo samochodu nie wynajmiesz.

Rezerwowałem hotele i wynajmowałem auta. Bez kredytówki

Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem - nie pisałem, że nie zarezerwujesz w ogóle, tylko że niektóre kanały, na pewno i niektóre hotele w całości, będziesz miał zablokowane.

Zmień tą szklaną kule bo głupoty Tobie podpowiada
, że z rat 0% powinienem korzystać

A czemu nie?

Bo JA nie potrzebuję

Konkrety. Kupujesz komputer, to wolisz zapłacić dziś, czy za rok - w tej samej cenie?

[...]

Ja też nie kupuję na raty, tylko odwlekam za darmo termin spłaty karty.

Pewnie masz racje;)
I cenią swój spokój nawet bardziej
niż czas (30s.).

Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.

Nie masz spokoju (dzwonią), więc trudno mówić, abyś miał jakąś jego cenę - jeśli coś płacisz "za spokój", to znaczy że płacisz za usługę, której nie otrzymujesz.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-23 02:06:57
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 lutego 2018 10:01:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Na grupie telefonicznej chwalisz się, że będziesz płacił 20zł na miesiąc za coś, co można mieć za 0zł?

Bułki tez zdaża mi się kupować za 60gr a bywają przecież tańsze
A ta grupa to wg Ciebie jest tylko dla takich co za darmo z telefonów korzystają

Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem - nie pisałem, że nie zarezerwujesz w ogóle, tylko że niektóre kanały, na pewno i niektóre hotele w całości, będziesz miał zablokowane.

Pomijając sytuacje że są debetówki która w hotelach i wypożyczalniach są "rozpoznawane" jak kredytówki

Konkrety. Kupujesz komputer, to wolisz zapłacić dziś, czy za >rok - w tej samej cenie?

Wolę kupić za kaśę którą mam już zarobioną niż brać na kredyt.
Moje zdanie jest takie że skoro dzisiaj nie mam gotówki na komputer i musze skorzystać z rat to mnie na niego nie stać
A nawet gdy te 3000zł na koncie mam i skorzystam z kredytu 0% na rok czasu to ile zyskam?
Na bułki miesięcznie
Ja też nie kupuję na raty, tylko odwlekam za darmo termin spłaty karty.

JA nie korzystam z KK więc nic nie musze odwlekać o żadnych terminach pamietać itp. Mam takie prawo czy jednak zdecydujesz za mnie że powinienem mieć ze dwie KK?

> Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.

Nie masz spokoju (dzwonią),

Na numer który masz podany na stronie i wizytówkach nie dzwonią?

więc trudno mówić, abyś miał jakąś jego cenę - jeśli coś płacisz "za spokój", to znaczy że płacisz za usługę, której nie otrzymujesz.

Weż te Swoje zlote myśli gdzies opublikuj- może na dodatkowego prepaida dzięki temu zarobisz.

Data: 2018-02-23 09:33:35
Autor: tck

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p6ncuc$qs3$1node1.news.atman.pl...
[...]

można wziąc Virgin Mobile #freemium- za 0 zł miesięcznie m.in. 30minut- ustawic przekierowanie wszystkiego na własny numer i po sprawie

[...]

a2 mobile 19,90 bez proszenia, prepaid bez dlugoterminowej umowy

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-02-23 09:43:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-23 o 09:33, tck pisze:

można wziąc Virgin Mobile #freemium- za 0 zł miesięcznie m.in. 30minut- ustawic przekierowanie wszystkiego na własny numer i po sprawie

Można, ale to tylko 30 minut. Sam tak robię, i wiele razy rozłączało mnie podczas rozmowy, bo się pakiet kończył. Dlatego teraz planuję przejść z tym numerem do Play Odnowa, który też będzie za darmo, a przekierowania będę miał bez ograniczeń (główny numer też jest w Play).

[...]

To nie abonament.
No i trzeba poszukać, tego w sklepie nie kupisz.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-24 05:33:07
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 lutego 2018 09:43:27 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Można, ale to tylko 30 minut. Sam tak robię, i wiele razy rozłączało mnie podczas rozmowy, bo się pakiet kończył.

Gdzieś tam nizej madrą myśl o szanowaniu czasu stworzyłeś 4 telefony miesięcznie od marketoidów to strata czasu ale korzystanie z usługi ktora potrafi "wiele razy" rozłaczyć czasami pewnie ważna rozmowę, i póżniejsze doładowywanie/odnawianie pakietu to już startą czasu nie jest.Nielepiej 20zł zapłacić i się pierdołami nie przejmować?

> a2 mobile 19,90 bez proszenia, prepaid bez dlugoterminowej umowy
No i trzeba poszukać, tego w sklepie nie kupisz.

Jak nie jak tak

Data: 2018-02-24 23:48:41
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-24 o 14:33, Kris pisze:
[...]

Jest stratą czasu.

Nielepiej 20zł zapłacić i się pierdołami nie przejmować?

Dlatego przenoszę do Play, gdzie to przekierowanie na główny numer będę miał za darmo, a nie za 240zł rocznie.

a2 mobile 19,90 bez proszenia, prepaid bez dlugoterminowej umowy
No i trzeba poszukać, tego w sklepie nie kupisz.

Jak nie jak tak

Gdzie?

--
Liwiusz

Data: 2018-02-25 01:51:22
Autor: Kris
W dniu sobota, 24 lutego 2018 23:48:44 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> Jak nie jak tak

Gdzie?

W sklepie.
W tym od którego 20gr sądownie odzyskałeś;)

Data: 2018-02-22 21:49:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-22 o 21:41, Kris pisze:
[...]

Mam jeden numer "tymczasowy", który podaję, jak muszę gdzieś go publicznie wykorzystać w ściśle określonym czasie. Czas mija, numer wraca do szuflady, do następnego razu. Być może dla ciebie nie mieć znaczenia, że po parę miesięcy będą wydzwaniać do ciebie ludzie z jakichś nieaktualnych spraw, szanujemy takich nolife'ów, ale nie używaj argumentu, że czyjeś poszanowanie dla swojego świętego spokoju jest obiektywnie niezasadne.

Data: 2018-02-22 20:42:38
Autor: Animka
W dniu 2018-02-22 o 19:57, Liwiusz pisze:
Mi pomaga w spamie aplikacja Truecaller. Dzwoni nieznany numer, widzę,
że ma opis jak spamer, nie odbieram, jak dzwoni ponownie, blokuję, mam
względny spokój.

Nie mam takiej aplikacji, ale w moim telefonie można dodać do spamu albo zablokować ten numer.

--
animka

Data: 2018-02-24 02:16:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Liwiusz" p6mmbo$4b9$1@node1.news.atman.pl

wieczorami dzwonił, czy za pół roku, jak już samochód dawno sprzedany.

Prokurator ;) zastuka o poranku, gdy cofniesz ;) licznik przed sprzedażą? ;)

Widocznie nie masz doświadczenia, ewentualnie sprzedajesz coś takiego, co nie działa jak lep na wszelkiego rodzaju telemarketerów.

Do mojej matki windykatorzy zamkniętej karty kredytowej
T-Mobile/Alior dzwonią na stacjonarny -- bojąc się nagrywania... :)
(nr komórkowy znają -- dzwonili też na komórkę; ponadto
na nr komórkowy wędrują SMSy autoryzujące transakcje)

Telemarketerzy przy windykatorach T-Mobile/Alior to drobiazg!

Aby było jasne -- karta niby zamknięta, ale forsę (zapłatę
za rzekome korzystanie) przyjmuje... (na razie nie odbija)

Prób likwidacji/zamykania było kilkanaście w ciągu kilkunastu
miesięcy -- aż bank ;) zaczął naliczać ośmiozłotówki za rzekome
korzystanie... Co uświadomił jakże zrozumiałym m@ilem:

  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyzkulana/
  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyzkulana/20180209.png
  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyzkulana/tm.png

Aby było jasne -- początkowo karta nie była obciążana
,,korzyściami'' tego rodzaju.

  Typ płatności
  Opłaty za korzystanie KK (nal)

-=-

Takie naliczanie jest 'wyłudzaniem'? -- a uporczywe
(~półtoraroczne) odmawianie zamknięcia podpada pod 'nękanie'?

Karta z kilku powodów jest obciążeniem:

 - w każdej chwili bank może zacząć naliczanie
   (co uczynił) nawet potajemne/ciche

 - diabli wiedzą, co wylezie z takiej karty
   (ktoś może nagle ,,wydawać'', nie tylko bank)

 - zmniejsza zdolność kredytową
   (inne banki niechętnie dają kredytówki,
   widząc kredytówki w BIKach, gdyż im więcej
   człek ma kart, tym mniej płaci dana kartą)

 - strasznie przykre jest uczucie swoistego
   UBEZWŁASNOWOLNIENIA dokonanego przez bank

 - wprowadza chaos/bałagan w życie

 - zżera czas
   (czas -- to życie!)

Data: 2018-02-22 23:15:55
Autor: ToMasz
W dniu 22.02.2018 o 15:56, Kris pisze:
[...]

nigdy nie miałeś telefonu o 22.30 z hasłem :
-"daje  (50%) ceny i przyjeżdżam dzisiaj!" (a masz 7 ogłoszeń i nie wiesz o które chodzi.
Albo.... "zamienisz się  na DVD z usb?"
-nie, dzękuję
- a czemu?
jeśli nie, to jesteś wyjątkowo szczęśliwym człowiekiem. szczęściarzem, jakich mało. Ja numeru telefonów na olx już nie podaję. a jak mi ktoś powie jak zablokowac w godzinach nocnych (tylko) olxsa na telefonie - stawiam piwo

ToMasz

Data: 2018-02-23 01:53:56
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 23:15:59 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Sporadycznie sprzedaję telefony, akcesoria gsm czy PC.
A sytuacje o jakich piszesz to w tych branżach
No i takie propozycje to skąłdają pryszczaci "biznesmeni" którzy mają notorycznie niedołądowane swoje konta prepaid i nie dzwonią więc tylko smsują ew wiadomości na olx wysylają "zamienisz na prawei nowe jeansy", "zamienisz na iphona z pękniętym wyświetlaczem" itp
Z SMSów praktycznie nie korzystam(oprócz potwierdzania transakcji w bankowości internetowej) wiec dzonek dla sms mam wyciszony ciągle. Wiadomości na OLX czy allegro z proopozycjami superbiznesu ignoruje.
Rzeczy które ja wystawiam kupują z reguły powazni ludzie i takich propozycji nie miewam
Ostatni telefon po 22giej jaki pamiętam to z banku dzwonili koło północy czy to ja transakcje karta w necie robie. Kupowałem wtedy cos za kilka usd w zagranicznym serwisie i bankowi się podejrzana ta transakcja wydawała.

Data: 2018-02-23 03:27:42
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-22 o 23:15, ToMasz pisze:

[...]

Nie da się.
Znajomy który sporo sprzedaje w takich miejscach ma kartę z drugim
numerem którą wyłącza wieczorem.
I te dodatkowe numery są właśnie dla takich osób.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-23 07:45:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-23 o 03:27, RadoslawF pisze:
[...]

Masz bardzo głupiego znajomego, niech pójdzie na lekcje do Krisa, to przestaną dzwonić:)

--
Liwiusz

Data: 2018-02-23 12:41:45
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-23 o 07:45, Liwiusz pisze:

[...]

Zafiksował się na głupocie którą napisał. To że on tego nie potrzebuje
nie oznacza że nie będzie potrzebne innym.
Kolejna grupa zwolenników takiego rozwiązania to osoby umawiające
na rozmowy kandydatów do pracy. W praktyce wygląda to tak że umawiają
iluś pierwszych a potem telefon trzeba wyłączyć i do szuflady.
Bo dzwoni i dzwoni, a są tacy co potrafią dzwonić po miesiącu
od ogłoszenia bo może jednak nikogo nie znaleźli.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-02-23 06:50:50
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 lutego 2018 12:41:58 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
I te dodatkowe numery są właśnie dla takich osób.

Zafiksował się na głupocie którą napisał. To że on tego nie potrzebuje
nie oznacza że nie będzie potrzebne innym.

Wskażesz gdzie napisałem że taka usługa niepotrzebna innym?

[...]

Są jeszcze poważni pracodawcy co w ten sposób rekrutacje przeprowadzają?

Data: 2018-02-23 12:49:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-23 o 12:41, RadoslawF pisze:
[...]

Dawno już nie szukałem pracy, ale nawet ja wiem, że to nie te czasy, że się gdzieś dzwoni:)
(choć, owszem, pewnie są wyjątki, pewnie Kris coś będzie miał do powiedzenia na ten temat, bo lubi podawać takie nieżyciowe przygody jako swoje własne i ogólnie obowiązujące:)

--
Liwiusz

Data: 2018-02-23 22:58:07
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-23 o 12:49, Liwiusz pisze:

[...]

Jest cała masa firm która podaje tylko nr. telefonu i żeby przyjść
i złożyć CV trzeba się dodzwonić i umówić.
Zapraszają kilka pierwszych i z nich wybierają szczęściarza
który pracę dostanie.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-25 01:29:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"RadoslawF" p6nu79$bua$1@node1.news.atman.pl

[...]

U mnie niby można -- włączyć ciszę, którą mogą przerywać numery
priorytetowe. Wystarczy olx nie ustawić do priorytetowych.

Data: 2018-02-24 01:30:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Kris" 3ccd80ff-7971-4d73-a14c-c60b377f7420@googlegroups.com

: który zresztą działa tylko jak net jest w telefonie

Niebawem łatwiej będzie o net niż o GSM.
W Polsce szaleje ;) G4, ale dzicy Azjaci
sięgnęli po terabity na sekundę kolejnych
G... To się ;) nazywa -- dzikość serca. ;)

Kamerki widzące w niemal zupełnej cieności
z wieloma (sześcioma chociażby) oczkami,
LTE z terbitami na sekundę, Galileo obok
GPS i Glonass, nie mówiąc już o Beidou...

RAMki szerokie na 6 GB i szersze; ,,dyski''
pojemności 128 GB; sloty na terabajtowe SD;
osiem rdzeni na ponad 2 GHz...

Tylko te... No... Walizki... A! -- Akumulatory... ;)
6Ah na niespełna 4 V to raczej mało...
20 Wh starcza na... Kilka godzin w pełni...
[i nie o pełnię Księżyca chodzi czy wzlata]
Łatwo? obliczyć, że taki telefon zżera kilka watów?!

Ponoć Boskie brzmienie głośniczków...
Jasne (minimum 500 nitów) ekrany z organicznych LEDek z barwamk niemal ;) AdobeRGB...

   http://nikonimglib.com/nvnxi/onlinehelp/en/img/nk146000-01.png
   https://dlcdnimgs.asus.com/websites/global/products/QnKswkTx06nuBZLu/gamut_color.jpg
   http://www.canon.co.jp/imaging/picturestyle/editor/images/b1-d-img-1.jpg

Część (z tego co zeżre) wyśle ekranem światłem widzialnym;
część głośnikami; część wypromieniuje podczerwienią
z przeróżnych jego stron; a część -- prosto w głowę ;)
mikrofalą znaną z kuchenek mikrofalowych? ;)

Kilka watów -- to raczej dużo. :)
Ws to Joule https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BCul

   Ws=Nm=J (Nm to niby ;) niewiele; nie mylić z momentem siły)

Kilkanaście Jouli wytrzymuje wandloodporna oprawa oświetleniowa...

 20 J http://lumen.iee.put.poznan.pl/kw/Oprawy_oswietleniowe.pdf
 20 J https://www.infoarchitekta.pl/prezentacje/1260.pdf

Kiedyś (kilkanaście lat temu) uważano, że kilka Jouli...

-=-

Może komuś 20 Wh starczy na miesiąc -- ale chyba spoczynku ;) szufladowego... ;)
Ponoć ;) najlepsze pod tym względem są zapgrejdowane ;) AjFony -- z konieczności
spoczywające ;) w biurkowych szufladach...

Przyszłość  motoryzacji widziana jest w ciemnych barwach -- ogniw
słonecznych przemieniających promyki na ampery, volty, ohmy... ;)

-=-

Ale smog jest efektem grzania mieszkań, nie pędzenia ;) czy gnania pojazdami...
Elektryczne samochody niewiele zmienią. IMO silniki podobne do dwuprzepływowych
znanych z samolotów będą spalały resztki ropy naftowej, przemieniając energię
organiczną ;) zaklętą w ropie na energie elektryczną... Aż pewnego dnia jakiś
ekolog zauważy, że ropa naftowa powstaje w skutek mordowania niewinnych istot
żywych... Później zapewne ktoś zauważy, że i węgiel kamienny powstaje z tego,
co kiedyś żyło...

Tak oto powstanie czysta ;) energia niemal słoneczna -- czerpana
z reaktorów termojądrowych, wykorzystujących fizyczne przemiany
syntezy -- deuteru i piekła... ;)

[wiem, wiem -- kiedyś deuterowa czy trytowa carbomba
dała oficjalny początek wojnie hybrydowej...]

   https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/Tritium-watch.jpg
   zegarek z trytami ;)

Data: 2018-02-24 03:12:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Eneuel Leszek Ciszewski" p6qbri$n9q$2@node1.news.atman.pl

ampery, volty, ohmy... ;)
(to z MWolskiego -- ukryte w megabloku;
dzis bloki są znane z BTC i jego Blockchaina/u)

ekolog zauważy, że ropa naftowa powstaje w skutek mordowania niewinnych istot

na skutek i wskutek?

Niech będzie -- w efekcie. ;)
[albo i w afekcie -- skoro o mordowaniu niewinnych istot]

Data: 2018-02-22 19:51:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-02-22 o 19:29, 2late pisze:
On 22/02/2018 02:17 PM, Liwiusz wrote:
[...]

No ale jak nie mozesz akurat teraz odebrac to jak oddzwonisz?

Z zastrzeżonego.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-22 19:22:27
Autor: 2late
On 22/02/2018 06:51 PM, Liwiusz wrote:
[...]

No to juz trzeci numer :)

Data: 2018-02-22 20:40:28
Autor: Animka
??????????? napisał:
[...]

Ludzie się już wycwanili i połączeń z zastrzeżonych numerów nie odbierają. Mam nawet taką opcję w telefonie ustawioną, więc nikt z zastrzeżonego numeru do mnie nie zadzwoni.

--
animka

Data: 2018-02-24 03:15:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Animka" 5a8f4907$0$667$65785112@news.neostrada.pl

Ludzie się już wycwanili i połączeń z zastrzeżonych numerów nie odbierają. Mam nawet taką opcję w telefonie ustawioną, więc nikt z zastrzeżonego numeru do mnie nie zadzwoni.

Wiele tracisz -- okazji gadania ze świrami. ;)

Data: 2018-02-22 20:36:38
Autor: Animka
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
W dniu 2018-02-22 o 19:29, 2late pisze:
Ostatnio jak szukalem pracy to do CV wpisalem numer ktory dodatkowo
kupilem (SIM) i potem wywalilem.
Pierwszego staram sie nie podawac. I bez tego dzonia jakies oszolomy raz
czesciej raz rzadziej, a najabardziej wku.wiaja jak czlowiek jest w pracy.

Czasy się zmieniły. Teraz z SIM-u nie skorzystasz jak nie zarejestrujesz.
Wszędzie by chcieli te nasze dane osobowe, a niby tak bezpiecznie miało być.

--
animka

Data: 2018-02-24 03:22:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Animka" 5a8f4908$0$590$65785112@news.neostrada.pl

Czasy się zmieniły. Teraz z SIM-u nie skorzystasz jak nie zarejestrujesz.
Wszędzie by chcieli te nasze dane osobowe, a niby tak bezpiecznie miało być.

Niejeden by zadzwonił z nie zarejestrowanej SIMki do US,
aby rzekomo ;) zasięgnąć informacji dotyczących JPK_VAT.

BTW -- PZ nie zdał egzaminu na samym początku,
gdy obsługiwał raptem kilka zgłoszeń na minutę!!!
Akurat w tych kilku było i moje, bo ja za styczeń
br. miałem gotowy JPK_VAT już w styczniu. Podobnie z lutym.

Autoryzacja PZ dawała odpowiedź dopiero po kilku dniach;
autoryzacja przychodem -- po kilku sekundach.

-=-

Chyba tylko na 112 można dzwonić bezkarnie.
A i wówczas można liczyć na namierzenie.

Data: 2018-02-22 23:07:11
Autor: ToMasz
W dniu 22.02.2018 o 11:44, Alzem ??????????? pisze:
Fajna zabawka, kto już korzystał?
Jakie wrażenia?

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2nr-pierwsza-w-polsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,41404.html?cp=1
są firmy, które oferują numery stacjonarne obsługiwane przez internet. sip się to chyba w androidzie nazywa. Taki numer kosztuje 1zł na rok, moża z niego telefonować. W wielu wypadkach używanie takiego numeru, jest funkcją systemu operacyjnego, nie trzeba niczego instalować

Zastanawiam się, co nowego albo odkrywczego jest w przedstawionym przez Ciebie rozwiązaniu?

ToMasz

Data: 2018-02-22 23:08:13
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-22, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
[...]

Na te stacjonarne SMSa na ogół nie poślesz. Zresztą, nawet jeśli można posłac to i tak czasami nie poslesz bo wysyłaczka jest mądra i wymaga nr komórki.

--
Marcin

Data: 2018-02-23 07:33:27
Autor: J.F.
Dnia Thu, 22 Feb 2018 23:08:13 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2018-02-22, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
[...]
są firmy, które oferują numery stacjonarne obsługiwane przez internet. sip się to chyba w androidzie nazywa. Taki numer kosztuje 1zł na rok, Zastanawiam się, co nowego albo odkrywczego jest w przedstawionym przez Ciebie rozwiązaniu?

Na te stacjonarne SMSa na ogół nie poślesz. Zresztą, nawet jeśli można posłac to i tak czasami nie poslesz bo wysyłaczka jest mądra i wymaga nr komórki.

Poslesz, tylko madra wysylaczka zadwoni pod ten numer, odczyta głosem
bez praktycznej mozliwosci powtorzenia, i skasuje 1zl za usluge.

J.

Data: 2018-02-23 13:38:55
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-22, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
[...]

Jo, miałem coś takiego nawet kawał czasu temu, ale nie wszystkie są mądre. No i nie sądzę aby udało się stacjonarny ustawić do autoryzacji np. w Orange choć może się mylę.

Swoją drogą dostawcy voip/sip cholernie drogo oferują nr. komórkowe w porównaniu ze stacjonarnymi. Zagraniczne to zwykle kilkanaście dolców, polskich chyba nawet nie znalazłem ale może źle szukałem, to jakim cudem ci tak sobie tu oferują za darmo?

Mam generalnie do rozwiązania taki problem, że matula tak już nie dowidzi, że nie odczytuje sms'ow i by się przydało coś, co umozliwi mi kompem. --
Marcin

Data: 2018-02-23 06:56:49
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 lutego 2018 14:38:58 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

[...]

Przy dzisiejszych nolimitach w granicah 20 zł/miesiąc nie wróze powodzenia tego typu usługodawcom. Troche małolactwa pobawi się i odstawi, inna grupa popróbuje wałki robić bo niby bardziej anonimowe jak sim i w końcu umrze to śmiercią naturalna
Duzi operatorzy pójda pewnie w kierunku braku sim- będą tylko stosowne uprawnienia na telefon przesyłać lub coś w ten deseń
Fizyczna karta sim w telefonach pójdzie niedługo w odstawkę

Data: 2018-02-23 23:53:59
Autor: ToMasz
W dniu 23.02.2018 o 15:56, Kris pisze:
[...]

Przy dzisiejszych nolimitach w granicah 20 zł/miesiącKurde, nie wiem czemu wszyscy się cieszą z 20zł/mc. tyle to ja nawet w
najgorszych czasach (średnio) nie wydawałem na komórkę. fakt, ze rozmowy kosztowały 1zł/minute, więc trzeba było sie ograniczać. przed no limitami, miałem jakieś 100-150min (plus za darmo w sieci) za ok 15zł, i nigdy tego nie przekroczyłem. teraz być moze będę musiał kupić najdroższy w moim życiu abonament, mimo że 100 minut wygaduje. nie wiem czy się śmiac czy płakać
ToMasz

Data: 2018-02-24 05:26:00
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 lutego 2018 23:54:01 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

najgorszych czasach (średnio) nie wydawałem na komórkę. fakt, ze rozmowy kosztowały 1zł/minute, więc trzeba było sie ograniczać. przed no limitami, miałem jakieś 100-150min (plus za darmo w sieci) za ok 15zł, i nigdy tego nie przekroczyłem.
A dociera do Ciebie że niektórzy wygadują ponad 3000minut miesięcznie
Na 4 numery abonamenty w nju które płace 2 osoby(emeryci) wygadują ponad 3tys minut mieisęcznie, jedna pomiędzy 1-2 tys.

teraz być moze będę musiał kupić najdroższy w moim życiu abonament, mimo że 100 minut wygaduje. nie wiem czy się śmiac czy płakać

No i za 20 zl/ miesiąc/numer mam działający telefon, nie musze kombinować z pakietami, kodami doładowującymi, doaldowaniami z nk=akrętek cocacoli czy zmianami opertaorów

Data: 2018-02-25 01:24:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Kris" 5a199747-583c-43f1-9af0-9aad4419be56@googlegroups.com

: No i za 20 zl/ miesiąc/numer mam działający telefon

Co za rozrzutność!! Sam telefon kosztuje 9,9 pln miesięcznie.
(można wpłacić 120 pln na rok z góry, lub więcej)
Zaś do odbierania -- jest za free, jeśli nie liczyć
potrzeby odświeżania.

[pewnie znów czegoś nie rozumiem...]

Data: 2018-02-24 03:34:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Kris" 7196042b-e09b-4d94-a270-6f5ffd3ac42d@googlegroups.com

: Duzi operatorzy pójda pewnie w kierunku braku sim-

To już jest -- eSIM.  https://komorkomania.pl/35203,karta-esim-co-to

Data: 2018-02-24 03:31:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Marcin Debowski" PPUjC.43961$d%2.2091@fx12.ams1

[...]

Zagraniczne dawały numery za free. Nawet czasami dodawały darmowe minuty.

Data: 2018-02-24 02:59:08
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-24, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

Po pewnie miałeś ustawione przekierowanie nie na SIP a na inny Nr, lub inne wykupione u nich usługi? Goły nr gsm, jak szukałem ze 2 miesiące temu to nic ciekawego nie znalazłem.

--
Marcin

Data: 2018-02-24 04:05:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Marcin Debowski" 0y4kC.39873$Qc6.22298@fx05.ams1

[...]

Nie były GSM, ale ,,stacjonarne'' SIPy.

Nie znam numeracji w USA -- a numery były stamtąd. :)

Data: 2018-02-24 06:49:01
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-24, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Marcin Debowski" 0y4kC.39873$Qc6.22298@fx05.ams1

O, dopiero teraz zauważyłem jak cwanie Ci zmienia cytowany e-mail..
Goły nr gsm, jak szukałem ze 2 miesiące
temu to nic ciekawego nie znalazłem.

Nie były GSM, ale ,,stacjonarne'' SIPy.

No ale mowa była o GSM, stacjonarne tanio to nie problem, a ja usiłuję zrozumieć, dlaczego gsm taki problem.

--
Marcin

Data: 2018-02-24 09:15:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Marcin Debowski" xV7kC.40026$G94.9705@fx13.ams1

O, dopiero teraz zauważyłem jak cwanie Ci zmienia cytowany e-mail..

Co masz na myśli?

Nie były GSM, ale ,,stacjonarne'' SIPy.

No ale mowa była o GSM,

Istotnie:

    "Marcin Debowski" PPUjC.43961$d%2.2091@fx12.ams1

    > Swoją drogą dostawcy voip/sip cholernie drogo oferują nr. komórkowe w

stacjonarne tanio to nie problem, a ja usiłuję
zrozumieć, dlaczego gsm taki problem.

Chyba zbyt śpiący już byłem.
(bo aż tak źle nie widzę)

-=-

W 2nr trzeba odświeżać numery -- może przychodzące dają zysk?
Ponadto firma zrobiła sobie reklamę.

Data: 2018-02-24 10:40:23
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-24, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Marcin Debowski" xV7kC.40026$G94.9705@fx13.ams1

O, dopiero teraz zauważyłem jak cwanie Ci zmienia cytowany e-mail..

Co masz na myśli?

Zobacz jak wygląda mój e-mail powyżej, a jak w nagłówku posta. Albo Twój czytnik, albo serwer news kodują adres e-mail co pewnie ma związek z utrudnianiem (małym, ale zawsze), życia spamerom. --
Marcin

Data: 2018-02-25 01:18:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Marcin Debowski" ribkC.33388$vF2.6673@fx20.ams1

Zobacz jak wygląda mój e-mail powyżej,

To nie e-mail.

jak w nagłówku posta.

     agatek@INVALID.zoho.com

To na górze nie jest e-mailem. To jest 'Message-ID'

   From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>

zwany MIDem.

Moje posty słane z OE zazwyczaj zawierają fragment 'From' oraz cały
'Message-ID'. Kiedyś OE wstawiał to samoczynnie/automagicznie, teraz
wstawiam to ręcznie. Niby łatwiej przerobić OE tak, automagicznie
wstawiał, ale zazwyczaj ;) tuż po każdym takim przerobieniu nadchodziła
aktualizacja ;) niwecząca efekty, co mnie skutecznie zniechęcało...

Od dawna ani WXP, ani OE nie są aktualizowane, ale uraz :)
psychiczny i zły nawyk (ręcznego poprawiania) -- pozostały.

-=-

Kiedyś w nagłówkach wstawiałem koordynaty (chciałem nawet
wstawiać dynamicznie -- czerpane z odbiornika GPS, ale
rozleniwiłem się zbyt mocno, zanim to wprowadziłem) i nr
telefonu... (zanim rozleniwiłem się, nie miałem
odbiornika GPS)

Warto chyba dodać, że przed wielu laty nie mogłem
(bo nie miałem narzędzi) modyfikować plików pod Win,
dlatego modyfikowałem te pliki pod DOSem, po czym
odpalałem zmodyfikowane lekko Win z OE na pokładzie...
OE po obróbkach trochę ;) odbiegał od ,,pierwowzoru'',
co mnie cieszyło z jednej strony, ale czasami stwarzał
dziwne problemy (zazwyczaj lepiłem OE z plików różnych
wersji Win) które przypisywałem nietrafnym modyfikacjom.

Po wstrzymaniu się od modyfikacji mogłem przekonać się
(i innych) że błędy OE niekoniecznie były efektem tych
modyfikacji. Przykładowo -- OE nie potrafi sprawdzać
ortografii w kilku otwartych postach ,,naraz''.

Niektóre moje nagłówki zawierają nawet duże rysunki ASCII.

Do modyfikowania DLLi i EXEków służą stosowne edytory.
Można to i owo zmienić łatwo i bezproblemowo na stałe,
ale wiele zmian wprowadziłem prostymi edytorami.

-=-

Korzystam teraz **chyba** z czystego OE -- pozbawionego
wszelkich moich modyfikacji. **Chyba** jedyne modyfikacje
dotyczące zachowania OE są w rejestrze Win i dotyczą
katalogów. (chodzi o to, by można było bezproblemowo
przenieść DBXy z komputera na inny komputer -- choćby
na taki, z którego korzystałem w XX wieku.

OE, z którego teraz korzystam, odpalony jest pod WXP
zainstalowanym na VBoxie pod W10 -- gdzie nie ma OE.

OE pracowałby szybciej, gdyby WXP stał na VMware, nie
na VBoxie, ale mnie nie zależy już na szybkościach OE.
Byłoby i szybciej, i pewniej, ale mnie to niezbyt mocno już interesuje.

-=-

Nie tylko za pomocą OE ślę tu posty -- także telefonem z Androidem.

Data: 2018-02-24 03:29:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"ToMasz" p6neuf$v4s$1@dont-email.me

są firmy, które oferują numery stacjonarne obsługiwane
przez internet. sip się to chyba w androidzie nazywa.

SIP to najpopularniejszy VoIP.
(obok SIPa poznałem dwa inne VoIPy)

Taki numer kosztuje 1zł na rok,

Ja ma za 0 od ~10 lat -- jedynie bramki kosztowały,
i rozmowy wychodzące poza FCN -- kosztują.

moża z niego telefonować.

W wielu wypadkach używanie takiego numeru, jest funkcją systemu operacyjnego, nie trzeba niczego instalować

Wbudowane w Android VoIPy na SIPach nie są zbyt dobre.
Zewnętrzne aplikacje zajmują miejsce, dodatkowo żrą energię itd...

Data: 2018-02-24 03:02:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie

"Alzem ???????????" 5a8e9f2b$0$589$65785112@news.neostrada.pl

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2nr-pierwsza-w-polsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,41404.html?cp=1

Brak platynowych ;) numerów... Same jakieś:

  699 555 950
  6 99 55 99 57
  6 99 55 33 19

i podobne...

BTW -- na 'Mój Eneuel' == '665 363835' nie narzekam. :)
  [jeśli nie liczyć windykatorów z T-Mobile/Alior
  domagających się szmalu od mojej matki za
  ,,korzystanie'' z niechcianej karty kredytowej]

Może dlatego, że niechcianych gości po prostu wrzucam do swoistego KF...

Asus ma fajną funkcję -- ciszę na 3 sposoby:

 - póki nie wyłączę
 - na kilka godzin
   (ustawia się, na ile)
 - do najbliższego alarmu

Koszt połączenia z Tlenofonu/FCN ponoć 24 groszy za minutę.

Teraz mam dodatkowe 3 numery -- nie wiem, ile mam łącznie...
Może pogadam za jakiś czas, aby sprawdzić jakość w LTE, WiFi,
HSPA, UMTS, GPRS, EDGE itd... Pewnie jak VoIP, choć niekoniecznie...

-=-

HGW wydała jednorazowo niemal 50 kpln -- może takie coś by ją ;) zainteresowało... ;)

Data: 2018-02-26 05:49:56
Autor: macka
3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:45:00 UTC+1 użytkownik Alzem ??????????? napisał:
Fajna zabawka, kto już korzystał?
Jakie wrażenia?

Od lat takie usługi swiadcza operatorzy, skorzystałem chyba raz w zyciu.

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377405,title,Orange-Ekstra-Numer,article.html

https://www.play.pl/uslugi/xtra-numer/

Lepsze to niż instalować aplikacje, która ma dostep do mocno rozbudowanych uprawnien.

MK

Data: 2018-02-26 14:54:47
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-26 o 14:49, macka@interia.pl pisze:

Fajna zabawka, kto już korzystał?
Jakie wrażenia?

Od lat takie usługi swiadcza operatorzy, skorzystałem chyba raz w zyciu.

Ale nie darmowe.
To z pierwszego linku to 3 zł na miesiąc.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-26 06:23:32
Autor: macka
W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 14:54:54 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

Ale nie darmowe.
To z pierwszego linku to 3 zł na miesiąc.

Ale za to możesz także dzwonic z tego numeru :).

MK

Data: 2018-02-26 18:31:49
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-26 o 15:23, macka@interia.pl pisze:

Ale nie darmowe.
To z pierwszego linku to 3 zł na miesiąc.

Ale za to możesz także dzwonic z tego numeru :).

Bez znaczenia skoro to i tak ten sam aparat.

Pozdrawiam

3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie