3 dychy od CITI.

Data: 2016-06-09 17:32:18
Autor: wiatrak
3 dychy od CITI.
  Kto ma kredytówkę w Citi może przytulić 30 złotych. https://www.citibankonline.pl/JFP/xsell/cmobile/pdf/regulamin-30-zl-od-citi-mobile.pdf

Data: 2016-06-09 18:11:08
Autor: J.F.
3 dychy od CITI.
Użytkownik "wiatrak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:njc269$qjr$1@node2.news.atman.pl...
 Kto ma kredytówkę w Citi może przytulić 30 złotych.
https://www.citibankonline.pl/JFP/xsell/cmobile/pdf/regulamin-30-zl-od-citi-mobile.pdf

A gdzie ten banner, w ktorym trzeba wyrazic zgode ?

J.

Data: 2016-06-09 18:22:23
Autor: wiatrak
3 dychy od CITI.

A gdzie ten banner, w ktorym trzeba wyrazic zgode ?

Po zalogowaniu się  do Citi mi wyskoczył na środku strony.

Data: 2016-06-09 19:57:24
Autor: P.B.
3 dychy od CITI.
Dnia Thu, 9 Jun 2016 18:22:23 +0200, wiatrak napisał(a):

A gdzie ten banner, w ktorym trzeba wyrazic zgode ?

Po zalogowaniu się  do Citi mi wyskoczył na środku strony.

Wyskoczy pod warunkiem, że:

"w okresie 90 dni poprzedzających dzień 1 czerwca 2016 r. nie skorzystali z
systemu bankowości mobilnej Citi Mobile i zostaną powiadomieni przez Bank o
Ofercie bannerem w Citibank Online."

Wiec, jeżeli logowałeś się w połowie kwietnia, to bannera nie zobaczysz :|

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-06-09 20:08:55
Autor: Liwiusz
3 dychy od CITI.
W dniu 2016-06-09 o 19:57, P.B. pisze:
[...]

No niekoniecznie, mógł się nie logować, ale i tak nie zostać poinformowany banerem.

--
Liwiusz

3 dychy od CITI.