[Foto] 3 jesienne wycieczki

Data: 2013-10-13 23:24:53
Autor: Jacek G.
[Foto] 3 jesienne wycieczki
Wrzuciłem fotki z trzech ostatnich wycieczek rowerowych.
Każda o nieco innym charakterze. Pierwsza krajoznawcza - chciałem pokazać grupie znajomych oraz żonie różne ciekawe miejsca i obiekty w rejonie, w którym mieszkamy, a który tak naprawdę słabo znamy.
Druga - typowo górska - z Rabki na Turbacz i z powrotem. Ostatnio nie jeździłem po górach, ale znajomi nas wyciągnęli więc pojechaliśmy i nawet nie było najgorzej.
Trzecia typowo rekreacyjna - dzisiejszy 3,5 godzinny wypad za miasto, aby pooglądać kolorowe lasy.
Zapraszam:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/index.html
--
Jacek G.

Data: 2013-10-15 01:16:15
Autor: sdaman29
[Foto] 3 jesienne wycieczki
dziêki. jak bêdê kiedy¶ w OS to mo¿e przejadê siê Twoim ¶ladem:)

Data: 2013-10-21 23:17:30
Autor: Jacek G.
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu 2013-10-13 23:24, Jacek G. napisał(a)::
Wrzuciłem fotki z trzech ostatnich wycieczek rowerowych.
I kolejna jesienna wycieczka:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/Rowery-Chrzanow

Tym razem pojechaliśmy w okolice Chrzanowa. Na stronie miasta opisanych jest bardzo ładnie kilka szlaków rowerowych różnej długości. Pomyślałem więc, że fajnie - wreszcie nie będę musiał nic kombinować, tylko pojadę za znakami, zielonym szlakiem przez staw Groble, Żelatową, do Wygiełzowa, a potem przez Płazę i staw Chechło do Chrzanowa - 50 km.
Ale już przy wyjeździe z miasta zaczęły się problemy ze znalezieniem znaków. Szlak wprawdzie istniał, ale był mocno zniszczony, a w wielu kluczowych miejscach znaków brakowało. Miałem mapę, więc poradziliśmy sobie, ale ze 2 razy musieliśmy szukać właściwej drogi i cały czas kontrolować mapę.

Generalnie trasa fajna, choć nie z tych najlżejszych - jest trochę podjazdów - 2 czy 3 razy musieliśmy podprowadzać. No, ale nie są to też prawdziwe góry. Bardzo ładne lasy pod Żelatową, łąki w dolinie Chechła i wiele innych miejsc. Kiedyś może powtórzymy jakiś wariant tej trasy ze zwiedzeniem skansenu i zamku w Wygiełzowie. Teraz nie było czasu, więc tylko rzuciliśmy okiem.
Na temat oznakowania wysłałem maila do komisji rowerowej chrzanowskiego PTTK, ale nie wiem, czy to coś da.
--
Jacek G.

Data: 2013-11-19 01:38:32
Autor: aldonakonrad2
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu niedziela, 13 pa¼dziernika 2013 23:24:53 UTC+2 u¿ytkownik Jacek G. napisa³:
Wrzuci³em fotki z trzech ostatnich wycieczek rowerowych.

Ka¿da o nieco innym charakterze. Pierwsza krajoznawcza - chcia³em pokazaæ grupie znajomych oraz ¿onie ró¿ne ciekawe miejsca i obiekty w rejonie, w którym mieszkamy, a który tak naprawdê s³abo znamy.

Druga - typowo górska - z Rabki na Turbacz i z powrotem. Ostatnio nie je¼dzi³em po górach, ale znajomi nas wyci±gnêli wiêc pojechali¶my i nawet nie by³o najgorzej.

Trzecia typowo rekreacyjna - dzisiejszy 3,5 godzinny wypad za miasto, aby poogl±daæ kolorowe lasy.

Zapraszam:

http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/index.html

-- Jacek G.

dziêki:) muszê siê wybraæ Twoim ¶ladem :)

Data: 2013-11-19 04:44:10
Autor: Jacek G.
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 10:38:32 UTC+1 u¿ytkownik aldona...@gmail.com napisa³:
W dniu niedziela, 13 pa¼dziernika 2013 23:24:53 UTC+2 u¿ytkownik Jacek G. napisa³:

> http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/index.html

dziêki:) muszê siê wybraæ Twoim ¶ladem :)

Albo siê nabijasz, albo co¶ ¶ciemniasz ;) Niestety moja strona od ponad tygodnia nie dzia³a z przyczyn technicznych.
Przy okazji przepraszam ewentualnych zainteresowanych. Awaryjnie jest jeszcze kopia na innym serwerze, niestety rzucaj±cym mocno reklamami:
http://www.jacekg.w8w.pl/Relacje
Wkrótce postaram siê rozwi±zaæ problem i postawiæ stronê w sensowny sposób. --
Jacek G.

Data: 2013-11-26 03:38:29
Autor: aldonakonrad2
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 13:44:10 UTC+1 u¿ytkownik Jacek G. napisa³:
> [...]

http://www.jacekg.w8w.pl/Relacje

Wkrótce postaram siê rozwi±zaæ problem i postawiæ stronê w sensowny sposób. -- Jacek G.

I jedno i drugie po trochu :D Cieszê siê, ¿e mogê je obejrzeæ :)

Data: 2013-11-26 03:42:34
Autor: aldonakonrad2
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu wtorek, 26 listopada 2013 12:38:29 UTC+1 u¿ytkownik aldona...@gmail.com napisa³:
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 13:44:10 UTC+1 u¿ytkownik Jacek G. napisa³:

> W dniu wtorek, 19 listopada 2013 10:38:32 UTC+1 u¿ytkownik aldona...@gmail.com napisa³:

Trochê siê nabijam :D Cieszê siê, ¿e mogê je w koñcu obejrzeæ :)

 bo sama chcia³am siê wybraæ, ale z braku czasu siê nie uda³o:(, ale mo¿e na wiosnê...:)

[Foto] 3 jesienne wycieczki