[Foto] 3 jesienne wycieczki

Data: 2013-11-19 01:38:32
Autor: aldonakonrad2
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu niedziela, 13 października 2013 23:24:53 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:
Wrzuciłem fotki z trzech ostatnich wycieczek rowerowych.

Każda o nieco innym charakterze. Pierwsza krajoznawcza - chciałem pokazać grupie znajomych oraz żonie różne ciekawe miejsca i obiekty w rejonie, w którym mieszkamy, a który tak naprawdę słabo znamy.

Druga - typowo górska - z Rabki na Turbacz i z powrotem. Ostatnio nie jeździłem po górach, ale znajomi nas wyciągnęli więc pojechaliśmy i nawet nie było najgorzej.

Trzecia typowo rekreacyjna - dzisiejszy 3,5 godzinny wypad za miasto, aby pooglądać kolorowe lasy.

Zapraszam:

http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/index.html

-- Jacek G.

dzięki:) muszę się wybrać Twoim śladem :)

Data: 2013-11-19 04:44:10
Autor: Jacek G.
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 10:38:32 UTC+1 użytkownik aldona...@gmail.com napisał:
W dniu niedziela, 13 października 2013 23:24:53 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:

> http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202013/index.html

dzięki:) muszę się wybrać Twoim śladem :)

Albo się nabijasz, albo coś ściemniasz ;) Niestety moja strona od ponad tygodnia nie działa z przyczyn technicznych.
Przy okazji przepraszam ewentualnych zainteresowanych. Awaryjnie jest jeszcze kopia na innym serwerze, niestety rzucającym mocno reklamami:
http://www.jacekg.w8w.pl/Relacje
Wkrótce postaram się rozwiązać problem i postawić stronę w sensowny sposób. --
Jacek G.

Data: 2013-11-26 03:38:29
Autor: aldonakonrad2
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 13:44:10 UTC+1 użytkownik Jacek G. napisał:

> [...]

http://www.jacekg.w8w.pl/Relacje

Wkrótce postaram się rozwiązać problem i postawić stronę w sensowny sposób. -- Jacek G.

I jedno i drugie po trochu :D Cieszę się, że mogę je obejrzeć :)

Data: 2013-11-26 03:42:34
Autor: aldonakonrad2
[Foto] 3 jesienne wycieczki
W dniu wtorek, 26 listopada 2013 12:38:29 UTC+1 użytkownik aldona...@gmail.com napisał:
> [...]

Trochę się nabijam :D Cieszę się, że mogę je w końcu obejrzeć :)

 bo sama chciałam się wybrać, ale z braku czasu się nie udało:(, ale może na wiosnę...:)

[Foto] 3 jesienne wycieczki