3 języki w tym dwa od butów

Data: 2016-01-29 20:53:53
Autor: Mark VVoydak
3 języki w tym dwa od butów
http://www.fakt.pl/politycy/posla-po-ewa-kolodziej-przemawia-po-holendersku-poslanka-w-sejmie-po-holendersku,artykuly,607535.html

"Trwają obrady Sejmu, a im później, tym... dziwniej. Przez sejmową mównicę
przemknęła niczym meteor posłanka PO Ewa Kołodziej. Parlamentarzystka
najpierw powiedziała, że PiS "na własne życzenie traci wielkiego przyjaciela
Polski" a potem zaczęła mówić po holendersku. Mówiąc o "wielkim przyjacielu
Polski" miała na myśli wiceprzewodniczącego Komisji Europejskiej, Fransa
Timmermansa."
"Kołodziej chciała przetłumaczyć swoje słowa, jednak prowadzący obrady nie
pozwolił jej na to i poprosił o opuszczenie mównicy."

Przecież PiS=owcy mówią wszelkimi językami tyle, że żadnego nie rozumieją!

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-29 21:08:58
Autor: Chiron
3 języki w tym dwa od butów

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.qmx.it> napisał w wiadomości
[...]

A nie przyszło Ci przez głowę, że wyczerpała swój czas po prostu?! Każdego
tak się traktuje, jak wpadniew niedoczas

--

Chiron

p.s.
Zdecydowanie nie wiem, czy akurat pracuejsz dla BND- jak teraz, czy może
napiszesz coś znów z sensem

Data: 2016-01-30 09:38:24
Autor: Mark VVoydak
3 języki w tym dwa od butów
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ależ się rozczuliłem nad twoją troską nad moją skromną osobą. Cos z sensem
czyli coś co potrafi ci zrozumieć proste słowa i odnaleźć się w realu?
Napisałem: Przecież PiS=owcy mówią wszelkimi językami tyle, że żadnego nie
rozumieją!
 - do tego się odnieś a nie szukasz moich związków z GRU.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-30 22:39:11
Autor: Chiron
3 języki w tym dwa od butów

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.qmx.it> napisał w wiadomości news:n8hsq9$u81$9news.albasani.net...
[...]

pisałem o BND- nie GRU. Poza tym- napisałem odnosząc się do tego, co napisałeś: skończył się czas. Nie ma tam drugiego dna. Dalej- zadałeś pytanie (poprzednio)- czy mi się podoba, że ktoś pisze z Twojego nicka. Odpowiem: zawsze byłem przeciw takim działaniom. I protestowałem- nawet, jak się bardzo z kimś nie zgadzałem. Jestem tu bardzo długo- i można znaleźć takie rzeczy w archiwum. Czemu wobec tego siedzę cicho teraz? Ano dlatego, że posługujesz się fałszem, pomówieniami- rezonujesz antypolską propagandę. Nie ma w tym co piszesz- nawet odrobiny chęci zbliżenia się do prawdy. Jest za  to chęć szkodzenia Polsce i wszystkiemu, co się z nią wiąże: jej tradycjom, patrotyzmowi. Nie wiem, czy rzeczywiście piszesz dla BND, czy- jak sam stwierdzasz- dla GRU. Jednakże- nie zdziwiłbym się wcale, gdyby tak było rzeczywiście. I nawet nie wiem, czy robisz to świadomie. Jednak co za różnica?

--

Chiron

Data: 2016-01-31 10:35:20
Autor: Mark VVoydak
3 języki w tym dwa od butów

[...]

Do jakiej prawdy? Twojej? Kto niby i czym szkodzi Polsce? Jak widać wyraźnie
w opiniach innych jest to PiS. Nie pieprz więc mi o jakimś BND bo nie
interesują mnie twoje kombatanckie dokonania na polu walki z komuną.  Nie
sugeruj mi związków z jakimiś "słuzbami", najwyraźniej taka postawa w twojej
podstarzałej świadomości zagnieździła się na stale. Wy leśne dziadki tylko
to macie w tych swoich siwych łysiejących główkach. Inaczej myśli to na
pewno wróg! Puknij się więc w głowkę dziadziu.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-31 10:45:55
Autor: Chiron
3 języki w tym dwa od butów

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.qmx.it> napisał w wiadomości news:n8kkh5$67r$7news.albasani.net...
[...]

Ciekawych argumentów używasz. :-)  Nie zmienia to jednak faktu, że posługujesz się fałszem i pomówienia. To, co pisałeś o TV TRWAM na ten przykład- to czyste łgarstwo- rodem z GW. Chyba, że podasz KONKRETNE przykłady na to. No ale nie podasz- bo takich nie ma. Łgałeś wtedy- więc teraz stosem kłamstw i obelg będziesz chciał kłamstwo zasypać

--

Chiron

3 języki w tym dwa od butów