3 lata bez zawiasów

Data: 2013-01-03 11:24:28
Autor: Tom N
3 lata bez zawiasów
<http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13135753,3_lata_pozbawienia_wolnosci_dla_Macieja_Z_.html>

"Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Z. skazany na 3 lata za spowodowanie
¶miertelnego wypadku
[...]
Wyrok jest nieprawomocny."

Nie chce mi sie szukać w±tku z "zawiasami"

--
'Tom N'

Data: 2013-01-03 11:30:20
Autor: megrims
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 11:24,  (Tom N) pisze:
[...]

zcweluj± go? :D

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-03 11:33:27
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
[...]

Do posadzenia goscia jeszcze daleka droga.

sz.

Data: 2013-01-03 11:36:49
Autor: megrims
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 11:33, szufla pisze:
[...]

jaja sobie robię przecież.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-03 12:03:04
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
Do posadzenia goscia jeszcze daleka droga.

moze i daleka ale imho nieunikniona. tak samo bylo z rywinem. tez kazdy mowil ze ma kase to se zalatwi. i poszedl siedziec.

Data: 2013-01-03 12:09:23
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
moze i daleka ale imho nieunikniona.

Niekoniecznie.

sz.

Data: 2013-01-03 12:30:02
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 12:09, szufla pisze:
moze i daleka ale imho nieunikniona.

Niekoniecznie.

sz.

no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

Data: 2013-01-03 12:38:00
Autor: Maciek
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 03 Jan 2013 12:30:02 +0100, chwdp napisał(a):

no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

Zly stan zdrowia. Moga mu zmienic na areszt domowy.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-03 15:19:13
Autor: Maciek
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 03 Jan 2013 14:34:54 +0100, chwdp napisał(a):

nie moga.

Dlaczego? Obroza na noge jest wlasnie dla takich przypadkow. Niski wyrok,
nie karany, nie kryminalista.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-03 15:35:20
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 15:19, Maciek pisze:
Dnia Thu, 03 Jan 2013 14:34:54 +0100, chwdp napisał(a):

nie moga.

Dlaczego? Obroza na noge jest wlasnie dla takich przypadkow. Niski wyrok,
nie karany, nie kryminalista.

rozrozniasz areszt od wiezienia?

Data: 2013-01-03 15:47:28
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
rozrozniasz areszt od wiezienia?

no i ?

sz.

Data: 2013-01-03 16:08:20
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 15:47, szufla pisze:
rozrozniasz areszt od wiezienia?

no i ?

sz.

"Dozór elektroniczny obejmie skazanych na karę nieprzekraczaj±c± sze¶ciu miesięcy lub do roku, jeżeli czas pozostały do odbycia kary nie przekracza sze¶ciu miesięcy. "

Data: 2013-01-03 16:23:23
Autor: Maciek
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 03 Jan 2013 16:08:20 +0100, chwdp napisał(a):

"Dozór elektroniczny obejmie skazanych na karę nieprzekraczaj±c± sze¶ciu miesięcy lub do roku, jeżeli czas pozostały do odbycia kary nie przekracza sze¶ciu miesięcy. "

Tego nie wiekdziale, wydawalo mi sie, ze limit jest wyzszy. Ale - wyrok
jest nieprawomocny, jak sie sprawa dowlecze do konca, to zobaczymy.

I nie wiem, jak jest z zaliczaniem czasu postepowania na poczet kary - mial
nalozone ograniczenie wolnosci, nie?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-03 17:36:43
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 16:23, Maciek pisze:
[...]

naprawde myslisz ze "ograniczenie wolnosci" zalicza sie w poczet kary wiezienia? zapewne chodzi ci o dozor i zakaz opuszczania kraju (nie wiem czy to mial).
znowu nie rozrozniamy pojec ograniczenie wolnosci - srodki zapobiegawcze. ograniczenie wolnosci to jest kara a nie srodek, podobnie jak pozbawienie wolnosci. i tego nie mial, bo kare dostal dopiero teraz.

Data: 2013-01-03 17:56:26
Autor: Maciek
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 03 Jan 2013 17:36:43 +0100, chwdp napisał(a):

(...)

Naprawde nie rozumiesz, czy udajesz? Czas spedzony w areszcie sledczym bywa
zaliczany na poczet kary, a areszt jest niewatpliwie srodkiem
zapobiegawczym, podobnie jak dozor i inne formy ograniczenia wolnosci, choc
szczerze watpie, zeby dawalo sie je w jakikolwiek sposob odliczac od
wymiary kary, gdy juz zostanie wydany prawomocny wyrok.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-03 18:06:31
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 17:56, Maciek pisze:
[...]

chlopie zrozum ze dozor nie wlicza sie na poczet kary. tylko sledczy sie wlicza a i to za postanowieniem sadu, a nie obligatoryjnie ! inna sprawa ze zawsze jest wliczany ale z tego co wiem wcale nie musi.

Data: 2013-01-03 16:39:07
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
"Dozór elektroniczny obejmie skazanych na karę nieprzekraczaj±c± sze¶ciu miesięcy lub do roku, jeżeli czas pozostały do odbycia kary nie przekracza sze¶ciu miesięcy. "

Ale co to ma z aresztem wspolnego ?

sz.

Data: 2013-01-03 17:34:07
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 16:39, szufla pisze:
[...]

duzo. tylko po co tlumaczyc jak i tak nie zrozumiesz.

Data: 2013-01-03 17:48:49
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
Ale co to ma z aresztem wspolnego ?

sz.

duzo. tylko po co tlumaczyc jak i tak nie zrozumiesz.

Wytlumacz, sprobuje zrozumiec.

sz.

Data: 2013-01-03 17:55:04
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 17:48, szufla pisze:
Ale co to ma z aresztem wspolnego ?

sz.

duzo. tylko po co tlumaczyc jak i tak nie zrozumiesz.

Wytlumacz, sprobuje zrozumiec.

sz.

nie widze sensu w tej dyskusji i na ten temat. mysle ze watpliwosci rozwialem poprzednim cytatem.

Data: 2013-01-03 18:07:13
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 18:00, szufla pisze:
[...]

jego rowniez nie zrozumiales. no nic.. to dla ciebie typowe. eot

Data: 2013-01-03 21:08:53
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
[...]

Jego bardzo dobrze, natomiast ciebie w ogole bo sie zapetliles na rozroznianiu aresztu od wiezienia i zwiazanego z tym dozoru elektronicznego, ale spoko przelkne to :)

sz.

Data: 2013-01-03 22:42:31
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 21:08, szufla pisze:
[...]

i znowu nie zrozumiales. jego czyli cytatu.

Data: 2013-01-03 12:38:01
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 12:30, chwdp pisze:
[...]

Jaki¶ Pan prawnik wyraził obawy, czy stan zdrowia skazanego pozwala
na przebywanie w więzieniu....

Poza tym, wyrok nieprawomocny, odwołania, apelacje itd.
Jeszcze długo może sprawa potrwać.

Poczekamy, zobaczymy.

Seco

Data: 2013-01-03 12:39:21
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-03 12:30, chwdp pisze:
no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i
ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

"Stan zdrowia Macieja Z. może uniemożliwić efektywne odbywanie kary" - cytat wypowiedzi pełnomocnika rodziny Jarosława Zabiegi.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-03 12:40:37
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasĂłw
Thu, 03 Jan 2013 12:39:21 +0100, R2r
[...]

Nigdy za nim nie przepadałem, bo jak dla mnie za bardzo cwaniaczył. Mimo tego myślę, że dostał już za swoje i bez tej odsiadki... :(

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 12:52:48
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-03 12:40, Myjk pisze:
Nigdy za nim nie przepadałem, bo jak dla mnie za bardzo cwaniaczył.
Mimo tego myślę, że dostał już za swoje i bez tej odsiadki... :(

No to mamy mniej więcej podobne zdanie na ten temat.
Aczkolwiek nie pomniejszałbym znaczenia wyroku sądowego z tym, że to raczej jako oddziaływania prewencyjnego na innych.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-03 13:49:53
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasĂłw
Thu, 03 Jan 2013 12:52:48 +0100, R2r
Aczkolwiek nie pomniejszałbym znaczenia wyroku sądowego z tym, że to raczej jako oddziaływania prewencyjnego na innych.

Wyrok, raczej sprawiedliwy, jest -- i to dobrze. Nadal jednak uważam, że to co przeżyje człowiek (choć sam nigdy się nawet w
zbliżonej sytuacji nie znalazłem) pomiędzy wypadkiem a wyrokiem, zwłaszcza
jak z całkiem przystojnego (nie żebym się szczególnie znał) ;)) medialnego
cwaniaka zmienia się w bełkoczącego muła, jest karą dużo większą niż
więzienie... i dużo lepszą prewencją -- przynajmniej dla mnie, łysiejacego
co prawda, ale nadal przystojniaka. ;)) W związku z tym uważam że lepiej niż pędzić go do pierdla i tam dodatkowo
utrzymywać, wstawić na powrót w szkło... o ile będzie umiał mówić o swoim
błędzie i szerzyć w ten sposób prewencję. Tego wg mnie bardziej brakuje,
niż bezpardonowego wtrącania do więzień. Dzisaj wyrok, jutro ląduje w
pierdlu i kto o nim i innych mu podobnych po tygodniu będzie pamiętać?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 16:10:00
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasĂłw
Dnia Thu, 3 Jan 2013 13:49:53 +0100, Myjk napisał(a):

W zwi±zku z tym uważam że lepiej niż pędzić go do pierdla i tam dodatkowo
utrzymywać, wstawić na powrót w szkło... o ile będzie umiał mówić o swoim
błędzie i szerzyć w ten sposób prewencję.

Z tego co mi wiadomo, to przynajmniej jaki¶ czas temu, nadal ani wypadku,
ani okolic czasowych on prawdziwie nie pamiętał (że ta niepamięć to nie
jest poza na potrzeby procesu).

To może być też ciężko wykazywać skruchę jak z gazet dowiadujesz się, że
co¶ tam podobno zrobiłe¶, a masz spore własne w±tpliwo¶ci czy faktycznie do
tego doszło.

Data: 2013-01-03 16:37:42
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
[...]

Osobiscie nie wierze, w zadna niepamiec tego cwaniaka. Uwazam, ze to tylko linia obrony wymyslona przez bystrego tatusia, naczelnego eksperta F1 w polsacie. Na szczescie sad w tym wypadku byl niezawisly :)
Powinien, zwlaszcza taki kozaczacy pseudocelebryta isc siedziec pelne 3 lata, w tym wypadku nie mam nic przeciwko finansowaniu z moich podatkow.
http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634516058812736925.jpg

sz.

Data: 2013-01-03 17:01:22
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-03 16:37, szufla pisze:
Osobiscie nie wierze, w zadna niepamiec tego cwaniaka.
Na szczęście to nie ma żadnego znaczenia dla nikogo (może oprócz Ciebie).

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-03 17:13:35
Autor: szufla
3 lata bez zawiasĂłw
Osobiscie nie wierze, w zadna niepamiec tego cwaniaka.

Na szczęście to nie ma żadnego znaczenia dla nikogo (może oprócz Ciebie).

Oczywiscie, tak wlasnie napisalem. Dlatego mimo wszystko  licze, ze jednak spedzi te 3 lata w pierdlu.

sz.

Data: 2013-01-06 06:42:28
Autor: kogutek444
3 lata bez zawiasów
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 17:13:35 UTC+1 użytkownik szufla napisał:

> Na szczę¶cie to nie ma żadnego znaczenia dla nikogo (może oprócz Ciebie).

Oczywiscie, tak wlasnie napisalem. Dlatego mimo wszystko  licze, ze jednak spedzi te 3 lata w pierdlu.

sz.

Jasne że spędzi. Popsuł komu¶ mocnemu ładn± zabawkę. Wła¶ciciel na odszkodowanie chyba nie ma co liczyć. Sprawca nie ma tyle kasy żeby samemu oddać. W ramach wendetty pójdzie do puszki. Jeden taki odsiedział nie za czasopisma tylko że chciał przytulić górk± trochę więcej kasy niż mu się należało.

Data: 2013-01-03 19:02:14
Autor: J.F
3 lata bez zawiasów
Użytkownik "szufla"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Byc moze. Tym niemniej amnezja po urazach sie zdarza.
Tomasz dobrze pisze - ciezko moze byc wykazywac skruche, jak reszta pamieci jednak podpowiada ze nie jeden raz sie tamto miejsce przejechalo 150 - pewnie kolega prowadzil, albo dziecko wyskoczylo na droge :-)

szczescie sad w tym wypadku byl niezawisly :)
Powinien, zwlaszcza taki kozaczacy pseudocelebryta isc siedziec pelne 3 lata, w tym wypadku nie mam nic przeciwko finansowaniu z moich podatkow.

Otylia za zabicie brata dostala rok w zawiasach. I to bynajmniej wcale nie dlatego ze zdobyla zloty medal.

J.

Data: 2013-01-03 20:14:03
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 16:37:42 +0100, szufla napisał(a):

[...]

Akurat niepamięć żadn± lini± obrony nie jest.
Oskarżony ma prawo nawet kłamać żeby się bronić, a mówi±c że nic nie
pamięta w eliminuje siebie jako kogo¶ kto mógłby co¶ powiedzieć na swoj±
obronę.

Jaka¶ linia obrony to by była gdyby mówił że doskonale pamięta wypadek i że
nie on prowadził, bo np. on to miejsce i hopę zna jak własn± kieszeń.

Data: 2013-01-03 20:20:18
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
[...]

Nie moze tak wprost klamac :) Tu chodzilo o zamieszanie ze swiadkami.

sz.

Data: 2013-01-03 20:58:33
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:20:18 +0100, szufla napisał(a):

[...]

Nie moze tak wprost klamac :)

We własnej sprawie jak najbardziej może.
Natomiast oczywi¶cie cisn±c jak±¶ nieprawdopodobn± ciemnotę zawsze można
bardziej wnerwić sędziego który widełki ma do¶ć spore.

Data: 2013-01-03 21:02:16
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
Nie moze tak wprost klamac :)

We własnej sprawie jak najbardziej może.
Natomiast oczywi¶cie cisn±c jak±¶ nieprawdopodobn± ciemnotę zawsze można
bardziej wnerwić sędziego który widełki ma do¶ć spore.

No wlasnie, o to mi chodzilo. Ryzykowne :)

sz.

Data: 2013-01-03 21:13:57
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 21:02:16 +0100, szufla napisał(a):

[...]

Ale w tym wypadku chyba nie mniej ryzykowne niż niepamięć.

Bo z tego raczej każdy sobie zdaje sprawę (a jego prawnik już na pewno), że
to że on niepamięta (niezależnie czy faktycznie czy tylko udaje),
okoliczno¶ci± łagodz±c± nie jest.

Data: 2013-01-03 22:23:50
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:sqnpwju1ce1b$.pof3e2eqt7aq$.dlg@40tude.net...
[...]

Ale stan psychy może być decyduj±cy przy pozostawaniu na wolno¶ci, gdyby jednak apelacja się nie udała.

Data: 2013-01-03 22:11:01
Autor: J.F.
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:14:03 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
[...]

Ale co - ze jechal 50 ? Sad nie uwierzy.
Ze nie on prowadzil ? Tez nie uwierzy :-)

Jaka¶ linia obrony to by była gdyby mówił że doskonale pamięta wypadek i że
nie on prowadził, bo np. on to miejsce i hopę zna jak własn± kieszeń.

To akurat nadal moze mowic - ze mimo iz nic nie pamieta z wypadku, to malo
prawdopodobne jest aby to on prowadzil i jechal za szybko, bo znakomicie
pamieta ze przed wypadkiem zawsze zwalnial w tym miejscu, bo widzial ze
jest hopa :-)

A jak bedzie mowil ze doskonale pamieta ze nie on prowadzil, a znajdzie
jakis dowod ze tak nie bylo, to nie dosc ze sad moze zapomniec ze zwykle
zawiesza, to jeszcze go aresztuja za mataczenie w sledztwie.
A jak juz posiedzi rok w areszcie, to sadowi nie zostanie nic innego jak
skazac na dwa i zaliczyc areszt do kary :-)

J.

Data: 2013-01-03 19:51:40
Autor: jerzu
3 lata bez zawiasów
On Thu, 3 Jan 2013 13:49:53 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

zwłaszcza
jak z całkiem przystojnego (nie żebym się szczególnie znał) ;)) medialnego
cwaniaka zmienia się w bełkocz±cego muła,

Widziałem go w czerwcu w Nieborowie. Na bełkocz±cego muła nie
wygl±dał.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-03 19:57:57
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:fokbe8pu8gqua5b1ii0v5l6a7hcprgjd4a@4ax.com...
[...]

Gadałe¶ z nim?

Data: 2013-01-03 20:18:40
Autor: jerzu
3 lata bez zawiasów
On Thu, 3 Jan 2013 19:57:57 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Gadałe¶ z nim?

Musiałem?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-03 20:53:56
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8cmbe854gjnbhkhcvnd07i4gfb8c9q4b7o@4ax.com...
On Thu, 3 Jan 2013 19:57:57 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Gadałe¶ z nim?

Musiałem?

Żeby stwierdzić, że gada normalnie, wypadałoby.

Data: 2013-01-03 21:02:53
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
Gadałe¶ z nim?

Musiałem?

Żeby stwierdzić, że gada normalnie, wypadałoby.

Wystarczy, ze go slyszal :)

sz

Data: 2013-01-03 21:27:40
Autor: jerzu
3 lata bez zawiasów
On Thu, 3 Jan 2013 21:02:53 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> wrote:

Wystarczy, ze go slyszal :)

Dokładnie. Wystarczy z kim¶ przebywać w jednym pomieszczeniu, nie
trzeba z nim rozmawiać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-03 21:04:36
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasów
Thu, 03 Jan 2013 19:51:40 +0100, jerzu
Na bełkoczącego muła nie wyglądał.

W porównaniu ze stanem wyjściowym?
http://www.youtube.com/watch?v=UzINmfjrfUU
http://www.youtube.com/watch?v=zmj6SblvUPE
Wtedy go nie mogłem słuchać, a teraz to juz w ogóle. :P

BTW CNG promowali... 6 lat temu. W Wawie do tej pory 1 stacja (drugÄ…
skasowali), w PL ogółem 40. W US ponad 1000 i cały czas promują. U nas,
standardowo gówno w klozecie tak jak Zientary słusznie podsumowały. :|

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 19:54:15
Autor: PK
3 lata bez zawiasĂłw
On 2013-01-03, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Aha. Chyba że nagle mu się poprawi i znowu będzie się zachowywał jak
debil.
Byłem kilka razy świadkiem imprez, które prowadził. No błagam...

Zresztą miał ostatnie 2 lata na "szerzenie prewencji w mediach" i jakoś
się bardzo do tego nie palił, a przecież na pewno nie zaszkodziłoby mu
to w sÄ…dzie.

pozdrawiam,
PK

Data: 2013-01-03 15:56:49
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasĂłw
Dnia Thu, 03 Jan 2013 12:52:48 +0100, R2r napisał(a):

W dniu 2013-01-03 12:40, Myjk pisze:
Nigdy za nim nie przepadałem, bo jak dla mnie za bardzo cwaniaczył.
Mimo tego my¶lę, że dostał już za swoje i bez tej odsiadki... :(

No to mamy mniej więcej podobne zdanie na ten temat.
Aczkolwiek nie pomniejszałbym znaczenia wyroku s±dowego z tym, że to raczej jako oddziaływania prewencyjnego na innych.

W kraju w którym każdy kierowca jest lepszy od Zientarskiego i każdy
samochód lepszy od jego Ferrari, oddziaływania prewencyjnego raczej nie
będzie ;)

Data: 2013-01-03 17:18:20
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasĂłw

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50e57111$1@news.home.net.pl...
[...]

Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej odsiadki dla drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.
Niepolitycznie by było, tłuszcza nie mogłaby zgodnie z linią partii wrzeszczeć o piracie za kółkiem?

Data: 2013-01-03 18:57:03
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasĂłw
Thu, 3 Jan 2013 17:18:20 +0100, Cavallino
Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej odsiadki dla drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.

Wszyscy wiedzą, że tam było przeraźliwie niebezpiecznie.
Niebezpiecznie, aĹĽ strach.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 20:07:32
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 17:18:20 +0100, Cavallino napisał(a):

Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej odsiadki dla drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.

Ale to tak wszystkie miejsca w terenie zabudowanym, których się nie da
bezpiecznie przejechać 150km/h powinny skutkować więzieniem dla drogowców,
czy tylko niektóre? ;)

Data: 2013-01-03 20:10:30
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kor4ark1t2dk.1q894u0me0t5v.dlg@40tude.net...
[...]

Dokładnie, za wszystkie które maj± jaki¶ feler, którego nikt nie ma ochoty naprawić.
Od dziur rozpoczynaj±c.

Data: 2013-01-03 20:22:22
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
Dokładnie, za wszystkie które maj± jaki¶ feler, którego nikt nie ma ochoty naprawić.
Od dziur rozpoczynaj±c.

Dlatego ustawiaja odpowiednie znaki i sa kryci.

sz.

Data: 2013-01-03 20:33:30
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:10:30 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Oczywi¶cie masz rację że drogi powinny być lepsze.
Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotno¶ci± prędko¶ci
maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna. Może być niekomfortowo
dziurawa, ale nadal umożliwiaj±ca bezpieczn± jazdę.

To że się nie udało przejechać jej 3x szybciej niż wolno - no cóż.
Większo¶ci dróg nie da się przejechać z tak± prędko¶ci±, z rozmaitych
względów i nie jest to niczyja wina poza kierowc± który się do takiej
prędko¶ci rozpędził.

Bo każda, nawet najlepsza droga jest zbyt dziurawa i nierówna żeby rozwin±ć
na niej dowolnie duż± prędko¶ć.
Dlatego rekordy prędko¶ci bije się na słonych jeziorach, bo nawet pasy
startowe dla samolotów s± tu zbut dziurawe.

Data: 2013-01-03 20:55:22
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:13yysudqhwe7n.18bb4ekv5mg14.dlg@40tude.net...
[...]

Nie.
Droga z hop± bezpieczna nie jest.
A postawienie znaku nie jest żadn± form± zabezpieczenia tego uszkodzenia.
I mam gdzie¶ prawo, które stanowi inaczej.

Data: 2013-01-03 21:08:44
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:55:22 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Ale każda droga jest z hop±, nawet pas startowy na lotnisku - to jest tylko
kwestia odpowiednio dużej prędko¶ci która zawsze w końcu wybije samochód,
urwie koło czy co¶.

Więc dasz radę w końcu podać ten limit prędko¶ci który uważasz że powinna
spełniać droga w terenie zabudowanym?

Data: 2013-01-03 21:13:32
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasów
Thu, 3 Jan 2013 21:08:44 +0100, Tomasz Pyra
ĹĽe powinna
spełniać droga w terenie zabudowanym?

No paaaaanie. Gdzie tam teren zabudowany?
Chyba, ĹĽe zabudowany drogami. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 21:29:21
Autor: jerzu
3 lata bez zawiasów
On Thu, 3 Jan 2013 21:08:44 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Więc dasz radę w końcu podać ten limit prędko¶ci który uważasz że powinna
spełniać droga w terenie zabudowanym?

Jaki teren zabudowany? Panie, toż to autostrada. Dookoła nic nie ma :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-03 21:20:25
Autor: PK
3 lata bez zawiasĂłw
On 2013-01-03, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Jaki teren zabudowany? Panie, toż to autostrada. Dookoła nic nie ma :)

Jak wypadniesz z drogi na autostradzie, to wjeĹĽdĹĽasz na trawnik, do rowu
lub na ekran.

Jak wypadniesz z "autostradowej" Puławskiej, to wylądujesz na chodniku,
przystanku, sklepie lub budynku. W sumie należy się cieszyć, że Zientar
akurat trafił w betonowy słup (tzn. ciężko byłoby mu zabić jakąś osobę
postronnÄ… w takiej sytuacji).

Poza tym nie chodzi tylko o możliwość kolizji, ale też o hałas oraz
spaliny.

pozdrawiam,
PK

Data: 2013-01-03 22:24:32
Autor: jerzu
3 lata bez zawiasów
On 03 Jan 2013 21:20:25 GMT, PK <PK@nospam.com> wrote:

Poza tym nie chodzi tylko o możliwo¶ć kolizji, ale też o hałas oraz
spaliny.

Nie gryzie Ciebie co¶ w tyłek? ;)

P.S. Akurat mieszkam przy Puławskiej, niedaleko tego miejsca.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-03 22:21:37
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qp3gu2k3cq29.82drmdznkltg$.dlg@40tude.net...
[...]

Nie, czego¶ takiego nie ma w moim słowniku.
Droga ma być równa przede wszystkim.

Data: 2013-01-03 21:31:42
Autor: PK
3 lata bez zawiasĂłw
On 2013-01-03, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
Nie, czegoś takiego nie ma w moim słowniku.
Droga ma być równa przede wszystkim.

Puławska jest - jak na standardy w tej części świata - równa jak stół.
A że w jakimś miejscu było wybrzuszenie? No było. Oznakowane
i całkowicie bezpieczne przy dopuszczonej prędkości. Przejechały
po nim miliony pojazdów i jakoś okolica nie zamieniła się w las krzyży.

Puławska nie jest przeznaczona do jazdy z prędkością 150km/h, więc nie
ma powodu, żeby spełniała specyfikację autostradową.

Zresztą nawet gdyby drogi były dużo równiejsze niż teraz, to w końcu
jakiś następny rajdowiec wyleci z zakrętu. I co wtedy? Rozpocznie
się medialno-internetowa batalia o zwiększanie promienia i profilowanie
zakrętów w centrum miast?

pozdrawiam,
PK

Data: 2013-01-03 23:40:03
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 22:21:37 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Tzn. czyli jak kogo¶ z osiedlowej dróżki przy 250km/h wyrzuci, to nadal
będzie wina drogowców, czy już niedostowanie prędko¶ci do warunków jazdy
przez kieruj±cego? :)

Droga ma być równa przede wszystkim.

Technicznie rzecz bior±c nie ma czego¶ takiego jak "równa" - każda ma
jakie¶ tam ograniczenie, na jedne prędko¶ci wystarczaj±co równa będzie
szutrówka, na inne okaże się że zakopianka składa się z serii skoczni.

Data: 2013-01-04 06:50:53
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

[...]

To drugie.
Chyba że będzie to główna ulica w mie¶cie z hop± nieusuwan± przez lata, wtedy czę¶ć winy również dla zarz±dcy drogi.

Droga ma być równa przede wszystkim.

Technicznie rzecz bior±c nie ma czego¶ takiego jak "równa"

No to się nie dogadamy.
Jak widzę że co¶ równe nie jest, a samochód podskakuje, to nie jest.
Poziomicy przykładać nie każę.

Data: 2013-01-04 22:14:11
Autor: John Kołalsky
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>

[...]

Tylko, że to jest wina za wszystko (np niszczenie zawieszenia wszystkich) a nie ten jeden wypadek.

Data: 2013-01-04 12:12:27
Autor: Maciek
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 22:21:37 +0100, Cavallino napisał(a):

Nie, czego¶ takiego nie ma w moim słowniku.
Droga ma być równa przede wszystkim.

Jesli mialem jeszcze jakiekolwiek watpliwosci, to wlasnie je rozwiales...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-04 08:40:57
Autor: Jakub Witkowski
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 20:55, Cavallino pisze:

Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotno¶ci± prędko¶ci
maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna.

Nie.
Droga z hop± bezpieczna nie jest.

A np. ulica z progami zwalniaj±cymi, to dopiero horror.

A postawienie znaku nie jest żadn± form± zabezpieczenia tego uszkodzenia.

ditto

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2013-01-03 21:09:35
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasów
Thu, 3 Jan 2013 20:33:30 +0100, Tomasz Pyra
Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotnością prędkości
maksymalnej, to znaczy ĹĽe droga jest bezpieczna.

Ja tam widziałem, jak jeździli 3x szybciej. Szlifowali wydech, iskry szły
jak w śzybkich i wściekłych, ale dzięki temu później szybciej osiągali
sportowe brzmienie. :P Nikt się jednak nie rozpieprzał na słupie, zwłaszcza
biorąc pod uwagę miliony samochodów które tamtędy się przetoczyły przez te
parÄ™ lat.

No ale jak ktoś ma zacięcie prawdziwego rajdowca, to nikt go nie przekona
że białe jest białe. On płaci podatki i droga ma być gładka jak lodowisko
na torwarze! ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 21:18:14
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 21:09:35 +0100, Myjk napisał(a):

Thu, 3 Jan 2013 20:33:30 +0100, Tomasz Pyra
Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotno¶ci± prędko¶ci
maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna.

Ja tam widziałem, jak jeĽdzili 3x szybciej. Szlifowali wydech, iskry szły
jak w ¶zybkich i w¶ciekłych, ale dzięki temu póĽniej szybciej osi±gali
sportowe brzmienie. :P Nikt się jednak nie rozpieprzał na słupie, zwłaszcza
bior±c pod uwagę miliony samochodów które tamtędy się przetoczyły przez te
parę lat.

Pewnie dlatego że drogowy samochód takie wyjebundy wybiera - np. kosztem
wydechu. Ferrari pewnie zawieszenie bardziej torowe i jak podbije przód to dostanie
takiego noszenia, że przeleci dużo dalej niż typowa kanapa.

No ale jak kto¶ ma zacięcie prawdziwego rajdowca

Rajdowców to do tego nie mieszaj ;)

Data: 2013-01-03 21:27:06
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasów
Thu, 3 Jan 2013 21:18:14 +0100, Tomasz Pyra
Pewnie dlatego ĹĽe drogowy samochĂłd takie wyjebundy wybiera - np. kosztem wydechu.

O ile ma sprawne amory. Paru tam pewnie przez to też wyjechało za bandę. No
ale zawsze mogli zwalić część winy na wrednych drogowców co tylko znaki
stawiają zamiast równać!

No ale jak ktoś ma zacięcie prawdziwego rajdowca
RajdowcĂłw to do tego nie mieszaj ;)

Pisałem o tych prawdziwych, najlepszych! ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 20:20:51
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasów
Thu, 3 Jan 2013 20:07:32 +0100, Tomasz Pyra
Ale to tak wszystkie miejsca w terenie zabudowanym, ktĂłrych siÄ™ nie da
bezpiecznie przejechać 150km/h powinny skutkować więzieniem dla drogowców,
czy tylko niektĂłre? ;)

Wszystkie. W zwiÄ…zku z tym wnioskujÄ™, ĹĽeby naprawami wadliwych drĂłg
obciążyć żalących się, że wszystkie zakręty nie są wyprofilowane jak na
torze NASCAR i nie można tam bezpiecznie jechać 240/h!

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 20:54:22
Autor: Marek Dyjor
3 lata bez zawiasĂłw
Cavallino wrote:
[...]

dla drogowcĂłw i ich brak na Ĺ‚awie oskarĹĽonych.
Niepolitycznie by było, tłuszcza nie mogłaby zgodnie z linią partii
wrzeszczeć o piracie za kółkiem?

no jasne wsadzić drogowców bo sie nie dało tam bezpiecznie popierdalać 150 km/h.

uzasadnienie wyroku jest w sam raz bardzo akuratne i logiczne.

Data: 2013-01-03 20:56:59
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasĂłw

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kc4nl9$hue$1@news.task.gda.pl...
Cavallino wrote:
[...]

no jasne wsadzić drogowców

Ano.
Tak właśnie dla przykładu.
Skoro po wypadku potrafili naprawić tą drogę, to znaczy że i wcześniej by mogli, gdyby im się chciało.

P.S.
Oczywiście nie twierdzę, że Zientarski nie jest winny, widzę tylko znacznie więcej winnych.
Od posłów poczynając.

Data: 2013-01-03 21:52:40
Autor: J.F.
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:56:59 +0100, Cavallino napisał(a):
Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej odsiadki
dla drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.
Niepolitycznie by było, tłuszcza nie mogłaby zgodnie z lini± partii
wrzeszczeć o piracie za kółkiem?
no jasne wsadzić drogowców
Ano.
Tak wła¶nie dla przykładu.
Skoro po wypadku potrafili naprawić t± drogę, to znaczy że i wcze¶niej by mogli, gdyby im się chciało.

Ale przy predkosci obowiazujacej ta droga nie byla zepsuta :-)

Moze jeszcze posadzic kogos za ustawienie progow zwalniajacych, jak ktos na
nich wyskoczy ? :-)
Choc akurat za progi to mialem dobrego kandydata we Wroclawiu, co najmniej
odebranie uprawnien byloby uzasadnione   :-)

J.

Data: 2013-01-03 23:15:29
Autor: Pawel O'Pajak
3 lata bez zawiasów
Powitanko,

Ale przy predkosci obowiazujacej ta droga nie byla zepsuta:-)

Przypominam niesmialo, ze to nie byl jedyny wypadek w tym miejscu. Z tego co wiem, zginely tam tez 2 inne osoby.
BTW za spowodowanie wypadku ze skutkiem smiertelnym - 3 lata, za chwile nieuwagi - kara smierci.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2013-01-03 23:59:48
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-03 23:15, Pawel O'Pajak pisze:
za chwile
nieuwagi - kara smierci.
Jaka kara?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-03 21:11:20
Autor: Myjk
3 lata bez zawiasĂłw
Thu, 3 Jan 2013 20:54:22 +0100, Marek Dyjor
dało tam bezpiecznie popierdalać 150 km/h.

Dało się. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-03 22:05:42
Autor: Marek Dyjor
3 lata bez zawiasĂłw
Myjk wrote:
Thu, 3 Jan 2013 20:54:22 +0100, Marek Dyjor

dało tam bezpiecznie popierdalać 150 km/h.

Dało się. :P

no tak jeden wyżył...

Data: 2013-01-03 18:56:19
Autor: J.F
3 lata bez zawiasów
Użytkownik "chwdp"  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2013-01-03 12:09, szufla pisze:
moze i daleka ale imho nieunikniona.
Niekoniecznie.
no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki.

Najpierw bedzie apelacja.
A sady wyzszej instancji nie raz juz kasowaly wyroki nizszych.

wykluczamy ucieczke i ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

Dlaczego mamy wykluczac ucieczke ? Swiat stoi otworem ..

J.

Data: 2013-01-03 20:25:12
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 18:56, J.F pisze:
[...]

chodzilo mi o to ze jesli utrzyma sie wyrok 3 lata to koles pojdzie siedziec, jesli nie ucieknie i nie bedzie sie ukrywal, nie umrze itd.
jest jeszcze opcja zawieszenia kary po wczesniejszym chyba dwukrotnym odroczeniu wykonania ale nie wiem czy w w jego przypadku jest mozliwosc zastosowania tego. jezeli jest - to mozesz byc pewien ze wlasnie tak sie to skonczy. z tego co pamietam robi sie taki manerw gdy skazany juz odbywa kare i dostaje przerwe w karze, potem drugi raz i za trzecim sad moze przyklepac zawieszenie.

Data: 2013-01-03 20:30:46
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
[...]

no dobra sprawdzilem. nie ma opcji ze nie pojdzie siedziec przy wyroku 3 l.p.w.

Data: 2013-01-03 21:56:29
Autor: J.F.
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 03 Jan 2013 20:30:46 +0100, chwdp napisał(a):
no dobra sprawdzilem. nie ma opcji ze nie pojdzie siedziec przy wyroku 3 l.p.w.

Chyba ze mu po apelacjach obniza :-)

Data: 2013-01-03 22:43:55
Autor: chwdp
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-03 21:56, J.F. pisze:
Dnia Thu, 03 Jan 2013 20:30:46 +0100, chwdp napisał(a):
no dobra sprawdzilem. nie ma opcji ze nie pojdzie siedziec przy wyroku 3
l.p.w.

Chyba ze mu po apelacjach obniza :-)

o tak. stawiam ze bedzie 2 lata w zawieszeniu na 5. pierwsza instancja nie dala bo by sie zrobil za duzy szum, a tak to jakos przejdzie.

Data: 2013-01-03 18:54:40
Autor: J.F
3 lata bez zawiasów
Użytkownik "chwdp"  napisał w wiadomo¶ci grup
Do posadzenia goscia jeszcze daleka droga.
moze i daleka ale imho nieunikniona. tak samo bylo z rywinem. tez kazdy mowil ze ma kase to se zalatwi. i poszedl siedziec.

No nie, za wypadek, nawet smiertelny, ale na trzezwo - rzadko daja bez zawiasow.

J.

Data: 2013-01-03 20:55:10
Autor: Marek Dyjor
3 lata bez zawiasów
J.F wrote:
[...]

chyba że mamy doczynienia z wyj±tkow± brawur± i kompletnym lekceważeniem przepisów.

Data: 2013-01-03 21:54:29
Autor: J.F.
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:55:10 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
J.F wrote:
No nie, za wypadek, nawet smiertelny, ale na trzezwo - rzadko daja bez
zawiasow.
chyba że mamy doczynienia z wyj±tkow± brawur± i kompletnym lekceważeniem przepisów.

Skoro smiertelny, to zapewne tak bylo :-P

Zalezy jeszcze co tu uznac za wyjatkowa brawure ...

J.

Data: 2013-01-03 22:06:20
Autor: Marek Dyjor
3 lata bez zawiasów
J.F wrote:
[...]

popierdalania 150 na dziurawej drodze w mie¶cie.

Data: 2013-01-03 22:42:53
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-03 21:54, J.F. pisze:

Zalezy jeszcze co tu uznac za wyjatkowa brawure ...

"Zamierzone rażące naruszenie zasad bezpieczeństwa polegające na niemal trzykrotnym (140-150 km/h w miejscu gdzie znaki ograniczały do 50 km/h) przekroczeniu dopuszczalnej prędkości. Tak duże przekroczenie nie mogło być uznane przez sąd za niezamierzone. Za niezamierzone oczywiście sąd uznaje skutki zdarzenia." To tak z pamięci (mojej) fragment usłyszanego dziś uzasadnienia Sądu.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-04 00:04:39
Autor: J.F.
3 lata bez zawiasĂłw
Dnia Thu, 03 Jan 2013 22:42:53 +0100, R2r napisał(a):
W dniu 2013-01-03 21:54, J.F. pisze:
Zalezy jeszcze co tu uznac za wyjatkowa brawure ...
"Zamierzone raż±ce naruszenie zasad bezpieczeństwa polegaj±ce na niemal trzykrotnym (140-150 km/h w miejscu gdzie znaki ograniczały do 50 km/h) przekroczeniu dopuszczalnej prędko¶ci. Tak duże przekroczenie nie mogło być uznane przez s±d za niezamierzone. Za niezamierzone oczywi¶cie s±d uznaje skutki zdarzenia." To tak z pamięci (mojej) fragment usłyszanego dzi¶ uzasadnienia S±du.

Ale tam "wszyscy jada co najmniej 100", wiec chyba nie wyjatkowa :-)

Bo z drugiej strony ... to takiego co jedzie 100/50 wypadaloby zamknac, rok
bylby chyba adekwatny :-)

J.

Data: 2013-01-04 09:39:20
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-04 00:04, J.F. pisze:
Ale tam "wszyscy jada co najmniej 100", wiec chyba nie wyjatkowa :-)
Szanuj kwantyfikatory.

Bo z drugiej strony ... to takiego co jedzie 100/50 wypadaloby zamknac, rok
bylby chyba adekwatny :-)
Jeśli oprócz samej jazdy byłyby jakieś poważne skutki tejże to pewnie tak.
Samo przekroczenie prędkości jest wykroczeniem i przewidziana jest za to zupełnie inna kara. O czym pewnie dobrze wiesz.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-04 12:10:25
Autor: J.F
3 lata bez zawiasĂłw
UĹĽytkownik "R2r"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W dniu 2013-01-04 00:04, J.F. pisze:
Ale tam "wszyscy jada co najmniej 100", wiec chyba nie wyjatkowa :-)
Szanuj kwantyfikatory.

Na dobra sprawe wystarczy ze "wielu" i juz nie mozna stwierdzic ze wyjatkowa.

[...]

Owszem ... ale czemu tak ?  :-)

Jeden pojedzie 110, i to bedzie "wyjatkowa brawura", zaslugujaca na 3 lata.
Drugi pojedzie 150 ... i tylko 500zl mandatu ?

Czy moze twierdzimy ze jak kto nie umie jezdzic, to nie ch zwolni :-)

J.

Data: 2013-01-04 12:55:15
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-04 12:10, J.F pisze:
[...]

Temu. :-P
Udajesz głupiego, czy naprawdę nie rozumiesz różnicy czynów, za które w jednym przypadku sąd orzekł karę więzienia a w drugim grozi co najwyżej 500 zł mandatu i 10 punktów karnych. Karę więzienia sąd orzekł w związku ze spowodowaniem wypadku śmiertelnego będącego konsekwencją rażącego naruszenia zasad bezpieczeństwa a nie za samo naruszenie.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-04 17:48:39
Autor: J.F
3 lata bez zawiasĂłw
[...]

No bo po prawdzie to nie rozumiem :-)
Jade sobie 130/50, przytrafia sie cos nieprzewidzianego, jest trup, nadmierna brawura, trzy lata.

Jade sobie 130/50, zagrozenie stwarzam takie samo, ale tym razem trafia sie tylko suszarka, 500zl.

Wychodzi mi na to ze trzy lata dostalem za pecha. No coz, zdarza sie, pech widac potrojny.
Ale za pecha nalezy sie tylko rok w zawiasach, choc kodeks przewiduje do 8 lat :-)

J.

Data: 2013-01-04 18:37:50
Autor: R2r
3 lata bez zawiasĂłw
W dniu 2013-01-04 17:48, J.F pisze:
No bo po prawdzie to nie rozumiem :-)
Jaja sobie robisz. :-)
Jak zaczniesz latać po mieście z wackiem na wierzchu to powinieneś zostać tak samo ukarany jak za gwałt?

Jade sobie 130/50, przytrafia sie cos nieprzewidzianego, jest trup,
nadmierna brawura, trzy lata.
No, a jeśli trafisz w przystanek pełen ludzi to pewnie jeszcze więcej.

Jade sobie 130/50, zagrozenie stwarzam takie samo, ale tym razem trafia
sie tylko suszarka, 500zl.
No i co w tym dziwnego? Stworzyłeś zagrożenie ale nikomu nic się nie stało. W pierwszym przypadku nie tylko stworzyłeś zagrożenie ale również kogoś pozbawiłeś życia.

Wychodzi mi na to ze trzy lata dostalem za pecha. No coz, zdarza sie,
Możesz to sobie i tak tłumaczyć. Ważne, żebyś miał świadomość konsekwencji tego ewentualnego "pecha" w połączeniu z innymi zachowaniami i starał się unikać tych zachowań.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-01-03 22:21:57
Autor: Jacek Maciejewski
3 lata bez zawiasów
Dnia Thu, 3 Jan 2013 11:24:28 +0100, Tom N napisał(a):

<http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13135753,3_lata_pozbawienia_wolnosci_dla_Macieja_Z_.html>

I bardzo słusznie, mam nadzieję że wyrok się utrzyma w wyższych
instancjach.
--
Jacek

Data: 2013-01-04 09:31:40
Autor: Marcin Jan
3 lata bez zawiasów
[...]

  a Jędrzejczak siedziała?

Data: 2013-01-04 09:39:05
Autor: Jakub Witkowski
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-04 09:31, Marcin Jan pisze:

a Jędrzejczak siedziała?

Nie, miała zawiasy. Tylko że u niej nie było jakiej¶ szczególnie drastycznej brawury itd

Data: 2013-01-04 11:18:51
Autor: Bydlę
3 lata bez zawiasów
On 2013-01-04 08:39:05 +0000, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

W dniu 2013-01-04 09:31, Marcin Jan pisze:

a Jędrzejczak siedziała?

Nie, miała zawiasy. Tylko że u niej nie było jakiej¶ szczególnie drastycznej brawury itd

O czym ¶wiadczy jazda (bez widoczno¶ci) na czołówkę i zabity brat.
Faktycznie - nic drastycznego.

--
Bydlę

Data: 2013-01-04 14:52:29
Autor: Jakub Witkowski
3 lata bez zawiasów
W dniu 2013-01-04 11:18, Bydlę pisze:

Nie, miała zawiasy. Tylko że u niej nie było jakiej¶ szczególnie drastycznej brawury itd

O czym ¶wiadczy jazda (bez widoczno¶ci) na czołówkę i zabity brat.

Co¶ szczególnego, to co¶, co się zdarza rzadko, na zasadzie wyj±tku.
Jazda bez widoczno¶ci na czołówkę to u nas zaledwie brawura zwykła, ot, codzienna ;)

A zabity brat ¶wiadczy tylko o gwałtowno¶ci kolizji.

Data: 2013-01-04 16:21:18
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Fri, 04 Jan 2013 14:52:29 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

[...]

Tam to jeszcze chyba nieogarnięcie mocnego samochodu.
Bo z tego wszystkiego co o wypadku pisali, to wyszło że ona wyprzedzaj±c
kolumnę rozpędziła się do prędko¶ci przy której nie potrafiła skończyć tego
wyprzedzania.

Potem dziwny (ale chyba powszechny - dwa razy widziałem na własne oczy)
odruch że wyprzedzaj±cy, zamiast uciekać w prawo, to ucieka w lewo.

Data: 2013-01-04 21:13:00
Autor: Adam Płaszczyca
3 lata bez zawiasów
Dnia Fri, 4 Jan 2013 16:21:18 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

e-e

Z tego co pamiętam, to przed ni± pojazd zacz±ł wyprzedzać, ona poszła za
nim, jak ten zjechał na prawy, to zobaczyła auto z przeciwka. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Kęszyca Le¶na

Data: 2013-01-04 22:05:03
Autor: J.F
3 lata bez zawiasów
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomo¶ci grup
Potem dziwny (ale chyba powszechny - dwa razy widziałem na własne oczy)
odruch że wyprzedzaj±cy, zamiast uciekać w prawo, to ucieka w lewo.

Bardzo rozsadny odruch - uciekniesz w prawo, rozbijesz sie na drzewie, a sprawca ... odjedzie i nikt nawet nie zapamieta numerow. pierwszy z naprzeciwka tez odjedzie, swiadka zabraknie i za ofiary odpowiedzialny bedziesz ty.

Wiec lepiej od razu wyraznie w lewo ku srodkowi, a sprawca jak zawinil to niech zwiedza rowy :-P
Przy okazji ci z przeciwka zobacza i zjada w prawo, wiec miejsce sie znajdzie :-)

Ale ... za taki odruch tez mozna pojsc siedziec :-)

J.

Data: 2013-01-05 10:05:56
Autor: Tom N
3 lata bez zawias򴿺
J.F w <news:50e74401$0$1215$65785112news.neostrada.pl>:

Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomo¶ci grup
Potem dziwny (ale chyba powszechny - dwa razy widziałem na własne oczy) odruch że wyprzedzaj±cy, zamiast uciekać w prawo, to ucieka w lewo.
                 ^^^^^^^^^^^^^^^

[...]

Ty czytasz to na co odpisujesz, czy tylko w klawisze klepiesz?

--
'Tom N'

Data: 2013-01-04 22:37:38
Autor: Bydlę
3 lata bez zawiasów
On 2013-01-04 13:52:29 +0000, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

[...]

W obu przypadkach mamy trupy, w obu brawurow± jazdę, w obu absolutny brak umiejętno¶ci przewidywania skutków swoich czynów, w obu znane nazwiska.
Gdzie jest wyj±tek?

Jazda bez widoczno¶ci na czołówkę to u nas zaledwie brawura zwykła, ot, codzienna ;)

A! o to chodzi...
;-)

A zabity brat ¶wiadczy tylko o gwałtowno¶ci kolizji.

A wg mnie o pogardzie dla cudzego życia.
Ale ja truskawki cukrem i zazwyczaj stoję w tej mniejszej liczebnie grupie.
:-)

--
Bydlę

Data: 2013-01-05 10:17:58
Autor: Tom N
3 lata bez zawiasów

On 2013-01-04 13:52:29 +0000, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

[...]

"S±d pierwszej instancji skazuj±c Jędrzejczak, zastosował nadzwyczajne
złagodzenie kary, uwzględniaj±c fakt, iż w wypadku zginęła osoba najbliższa
sprawcy - nieumy¶lne spowodowanie wypadku ze skutkiem ¶miertelnym zagrożone
jest kar± od pół roku do o¶miu lat pozbawienia wolno¶ci."

<http://moto.wp.pl/kat,15951,title,Otylia-Jedrzejczak-jednak-winna,wid,9177261,wiadomosc.html?ticaid=1fd43&_ticrsn=3>

--
'Tom N'

Data: 2013-01-05 17:53:53
Autor: J.F.
3 lata bez zawiasów
Dnia Sat, 5 Jan 2013 10:17:58 +0100, Tom N napisał(a):
[...]

No to biorac pod uwage ze ofiara byl bliski przyjaciel oskarzonego, ktory
wspoldzialal w calym zdarzeniu i niewatpliwie zdawal sobie sprawe z ryzyka
i sie na nie godzil - sad powinien i tym razem obnizyc kare :-P

J.

Data: 2013-01-05 23:04:22
Autor: Tomasz Pyra
3 lata bez zawiasów
Dnia Sat, 5 Jan 2013 17:53:53 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

To w sumie nie byłby zły pomysł.
Co innego jak zginie osoba zupełnie postronna, np. id±cy chodnikiem pieszy,
a trochę co innego jak osoba która z własnej woli brała udział w
"procederze".

Data: 2013-01-05 23:11:39
Autor: szufla
3 lata bez zawiasów
[...]

Dokladnie o tym sedzina wspominala podczas oglaszania wyroku.

sz.

Data: 2013-01-04 18:04:07
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kc64f9$acq$1@news2.ipartners.pl...
W dniu 2013-01-04 09:31, Marcin Jan pisze:

a Jędrzejczak siedziała?

Nie, miała zawiasy.

Nie.
Miała ograniczenie wolno¶ci bez zawiasów.

Data: 2013-01-04 19:29:25
Autor: J.F
3 lata bez zawiasów
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Czyli w jej przypadku ... przygotowanie planu treningow i wyslanie pisma przed wyjazdami ?
Czy nawet nie, bo czy wyjazd na zgrupowanie to jest "zmiana miejsca stalego pobytu" ?

Do tego doszlo 30h prac spolecznych ... na basenie :-)

J.

Data: 2013-01-04 19:35:14
Autor: Cavallino
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50e71f86$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale za friko na czyj±¶ rzecz.
Kiedy tyle przepracowałe¶ dla kogo¶?

Data: 2013-01-04 20:24:09
Autor: J.F
3 lata bez zawiasów
Użytkownik "Cavallino"  napisał w
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Do tego doszlo 30h prac spolecznych ... na basenie :-)
Ale za friko na czyj±¶ rzecz.
Kiedy tyle przepracowałe¶ dla kogo¶?

Zdarzalo sie. Pewne rzeczy sprawiaja przyjemnosc.
No moze nie 30h dla jednej osoby ...

Choc akurat w jej przypadku ... po paru godzinach obowiazkowych treningow moze ma juz wstret na widok basenu :-P

J.

Data: 2013-01-04 22:25:42
Autor: John Kołalsky
3 lata bez zawiasów

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>

Do tego doszlo 30h prac spolecznych ... na basenie :-)

Ale za friko na czyj±¶ rzecz.
Kiedy tyle przepracowałe¶ dla kogo¶?

Ponoć w poprzednim roku tak pracowałem z pół roku. A w tym ... trzeba będzie doliczyć podatek drogowy

Data: 2013-01-04 10:36:26
Autor: tadeklodz
3 lata bez zawiasów
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 11:24:28 UTC+1 użytkownik Tom N napisał:
[...]

Nie chce mi sie szuka� w�tku z "zawiasami"

-- 'Tom N'

na mnie już podziałało prewncyjnie ale nie mam frrarii

3 lata bez zawiasów