3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?

Data: 2010-11-14 09:55:49
Autor: Andrzej Adam Filip
3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Za czynną napaść na funkcjonariusza grozi do 10 lat wiezienia, za naruszenie
nietykalności - trzy lata.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/robert_biedron_i_wielu_antyfaszystow_zatrzymanych_w_trakcie_wczo

W wersji Biedronia wspieranej przez GW do zła policja pobiła
nieskalanego Biedronia którego nie wiadomo za co zatrzymała (gdy był "pokojowym" antynarodowcem blokującym innym prawo do
*legalnej* manifestacji).

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeszcze jedno pytanie, ale nie od tej małpy w czerwonym.

Data: 2010-11-14 11:05:10
Autor: u2
W dniu 2010-11-14 09:55, Andrzej Adam Filip pisze:
W wersji Biedronia wspieranej przez GW do zła policja pobiła
nieskalanego Biedronia którego nie wiadomo za co zatrzymała (gdy był "pokojowym" antynarodowcem blokuj±cym innym prawo do
*legalnej* manifestacji).

Jak by nie patrzeć polityka miło¶ci PO się skończyła. Zaczęło się
pałowanie dotychczasowych ¶więtych krów :)

Data: 2010-11-14 13:16:34
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2010-11-14 09:55, Andrzej Adam Filip pisze:
W wersji Biedronia wspieranej przez GW to zła policja pobiła
nieskalanego Biedronia którego nie wiadomo za co zatrzymała (gdy był "pokojowym" antynarodowcem blokującym innym prawo do
*legalnej* manifestacji).

Jak by nie patrzeć polityka miłości PO się skończyła. Zaczęło się
pałowanie dotychczasowych świętych krów :)

Biedroń ma szansę wywalczyć u policji chęć "pałowania *całkowicie* i
pedantycznie zgodnie z przepisami" blokujących w przyszłym roku.
Do tego całkowicie wystarczy "nieco mniejsza chęć" *omijania*
nielegalnych blokad *legalnego* pochodu.

Wiec dlaczego mam mu żałować szans na powodzenie i zwycięstwo po długim
i zaĹĽartym prawnym boju z policjÄ… i prokuraturÄ…? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Największym mówcą świata jest sukces.

Data: 2010-11-14 13:31:38
Autor: u2
W dniu 2010-11-14 13:16, Andrzej Adam Filip pisze:
Jak by nie patrzeć polityka miło¶ci PO się skończyła. Zaczęło się
> pałowanie dotychczasowych ¶więtych krów :)
Biedroń ma szansę wywalczyć u policji chęć "pałowania *całkowicie* i
pedantycznie zgodnie z przepisami" blokuj±cych w przyszłym roku.
Do tego całkowicie wystarczy "nieco mniejsza chęć" *omijania*
nielegalnych blokad *legalnego* pochodu.

Wiec dlaczego mam mu żałować szans na powodzenie i zwycięstwo po długim
i zażartym prawnym boju z policj± i prokuratur±?

Wiesz gdyby władza była bardziej zdecydowana z takimi nielegalnymi i
bezprawnymi działaniami to bym gratulował. A tak mam podejrzenia że
znowu Donek ze swoj± pełoband± gra pod publiczkę.

Data: 2010-11-14 13:42:24
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]

Wiesz gdyby władza była bardziej zdecydowana z takimi nielegalnymi i
bezprawnymi działaniami to bym gratulował. A tak mam podejrzenia że
znowu Donek ze swoją pełobandą gra pod publiczkę.

Jeśli policja się nie wycofa szybko (przyszły tydzień) z zarzutu napaści
na funkcjonariusza (albo ograniczy siÄ™ do ĹĽÄ…dania "bardzo symbolicznej"
kary) to sprawa będzie się zapewne toczyć *latami* chociażby o zarzut
"publicznego pomĂłwienia policji o pobicie" przez Biedronia na jego
konferencji prasowej.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Potrzebne jak dziura w moście.

Data: 2010-11-14 14:26:15
Autor: u2
3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?
W dniu 2010-11-14 13:42, Andrzej Adam Filip pisze:
Je¶li policja się nie wycofa szybko (przyszły tydzień) z zarzutu napa¶ci
na funkcjonariusza (albo ograniczy się do ż±dania "bardzo symbolicznej"
kary) to sprawa będzie się zapewne toczyć *latami* chociażby o zarzut
"publicznego pomówienia policji o pobicie" przez Biedronia na jego
konferencji prasowej.

Rzecznik policji zaj±ł mało precyzyjne stanowisko. Postępowanie będzie
"zmierzało w kierunku naruszenia nietykalno¶ci cielesnej
funkcjonariusza". Ale zarzutów nie ma. Obawiam się, że zarzuty usłyszy
policjant. Zwłaszcza w obliczu merdialnej nagonki.

Data: 2010-11-14 12:36:20
Autor: zbig
On 14 Lis, 09:55, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

W wersji Biedronia wspieranej przez GW do zła policja pobiła
nieskalanego Biedronia którego nie wiadomo za co zatrzymała
(gdy był "pokojowym" antynarodowcem blokuj±cym innym prawo do
*legalnej* manifestacji).

Nie żal mi specjalnie Biedronia bo tylko głupiec nie zdaje sobie
sprawy, że gdzie drwa r±bi± tam wióry lec±, ale chyba sam nie
wierzysz, ze ta płaczliwa ciota zaatakowała kiedykolwiek, kogokolwiek,
w swoim popapranym życiu.

Data: 2010-11-14 22:16:42
Autor: Andrzej Adam Filip
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> pisze:
[...]

sprawy, ĹĽe gdzie drwa rÄ…biÄ… tam wiĂłry lecÄ…, ale chyba sam nie
wierzysz, ze ta płaczliwa ciota zaatakowała kiedykolwiek, kogokolwiek,
w swoim popapranym ĹĽyciu.

Biedroń nie jest politykiem?
Politycy nie mają "parcia na szkło"?
Konferencji Biedronia "po wypuszczeniu" nie puścili w telewizji?

Podejrzenie (jedno z prawdopodobnych wyjaśnień) nie jest dowodem w sądzie.
My w sądzie nie jesteśmy.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć, a

Data: 2010-11-14 22:26:20
Autor: u2
W dniu 2010-11-14 21:36, zbig pisze:
[...]

A co tobie do prywatnego życia Pana Biedronia ? Skoro mężczyzna więc
więcej ma testosteronu niż estrogenu i może uderzyć pod wpływem emocji.

Data: 2010-11-15 16:14:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:qiw408ecjr+ABE@kenneth.huge.strangled.net...
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

Nie tylko pobiła jeszcze torturowała go głodnego i spragnionego widokiem widokiem ucztujących policjantów.

--
stevep

3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?