3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?

Data: 2010-11-13 21:16:27
Autor: Azor jest pedałem
3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

" Ja nie byłem świadkiem, więc trudno mi ocenić, jakie były podstawy do tego zarzutu, natomiast osobiście jestem zdziwiony. Znamy się od kilku lat, braliśmy udział w kilku manifestacjach i nigdy nie zachowywał się agresywnie w stosunku do innych, tym bardziej w stosunku do policji - przekonywał broniący Biedronia Marek Balicki."

Jakiemuś propicowskiemu debilowi w mundurze puściły nerwy i są tego efekty. Z tego co wiem, Biedroń wniesie pozew, ma obdukcję lekarską i świadków.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

3 lata współżycia Biedronia z elektoratem PO?