3 letnie opony "nowe".

Data: 2010-03-03 14:38:40
Autor: krzysiek82
3 letnie opony "nowe".
Miecio pisze:
Zostawić te opony, czy oddać?

Do 3 lat przyjmuje się zwyczajowo (podobno) że opona jest nowa. Więc sprzedawca nic nie musi. Ale jeśli wyciągnął pomocną dłoń to dobrze o nim świadczy.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-03 14:46:10
Autor: mateusx6
3 letnie opony "nowe".

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hmlpel$2mr$1nemesis.news.neostrada.pl...
Miecio pisze:
[...]

hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data produkcji zgodna z data zamowienia :)

Data: 2010-03-03 23:33:47
Autor: badzio
3 letnie opony "nowe".
On 3 Mar, 14:46, "mateusx6" <mateu...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "krzysiek82" <s...@user.pl> napisa w wiadomo cinews:hmlpel$2mr$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Do 3 lat przyjmuje si zwyczajowo (podobno) e opona jest nowa. Wi c
> sprzedawca nic nie musi. Ale je li wyci gn pomocn d o to dobrze o nim
> wiadczy.

> --
> krzysiek82

hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data
produkcji zgodna z data zamowienia :)

Co w tym dziwnego? Krzysiek napisal ze _zwyczajowo_ przyjmuje sie - to
nie oznacza ze zawsze kupujac opony przez net dostajesz trzyletnie
sztuki, zatem Twoj przypadek nie jest zaprzeczeniem poprzedniego
postu.
Inna sprawa - co znaczy data produkcji zgodna z data zamowienia? Ze
jesli zamowiles opone np 26 stycznia 2010 to dostales opone z 4.
tygodnia 2010 roku?

Data: 2010-03-04 07:31:06
Autor: Massai
3 letnie opony "nowe".
mateusx6 wrote:

> [...]
> dobrze o nim  świadczy.

hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data

Hm, a ile czekałeś na realizację zamówienia? ;-)
Toż to fizycznie niemożliwe przy rozsądnym okresie tego oczekiwania.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-04 15:03:32
Autor: mateusx6
3 letnie opony "nowe".

Miecio pisze:
[...]

panowie troche wyobrazni... piszac data mialem na mysli tylko i wylacznie rok z tej daty :) Bo z jakiego tygodnia one byly to nie pamietam.

Data: 2010-03-03 14:49:58
Autor: J.F.
3 letnie opony "nowe".
Miecio pisze:
Zostawić te opony, czy oddać?

Do 3 lat przyjmuje się zwyczajowo (podobno) że opona jest nowa. Więc sprzedawca nic nie musi. Ale jeśli wyciągnął pomocną dłoń to dobrze o nim świadczy.

Przy sprzedazy wysylkowej mozesz oddac bez podawania przyczyn :-)

A co robic .. ja osobiscie na stare opony nie narzekalem, ADAC twierdzi ze zdarza sie mierzalne pogorszenie.

J.

3 letnie opony "nowe".