3 letnie opony "nowe".

Data: 2010-03-04 17:04:02
Autor: BagMan
3 letnie opony "nowe".
Witaj Miecio,
nie wiem co to za opony i ile za nie twoja żona, w sumie, dała.
ALE weź pod uwagę to że:
1) za zwrot pewno zapłacisz tyle co za zboże, bo hurtownia pewno w innym   mieście.
2) sprzedawca oferuje jakiś mały zwrocik
3) one DZIŚ są dobre, będą dobre za rok i za rok kolejny też będą dobre
4) ile lat ma to auto do którego są te opony i czy nie zdążysz już go sprzedać zanim nie upłynie te 5lat?

Patrząc na twoją sytuację z boku stwierdzam że na twoim miejscu wziąłbym   zwrocik od sprzedawcy i poszedł na piwo.
A na przyszłość DZWONIŁ SAM w kwestii zakupu opon. Jak chcesz to mogę ci polecić kilka dobrych sklepów gdzie sam od paru lat już robie zakupy i jestem zadowolony.

pozdrawiam
BagMan

3 letnie opony "nowe".