"3 luty 2011 - Dzień Bez Smoleńska"

Data: 2011-01-24 13:47:59
Autor: Grzegorz Z.
"3 luty 2011 - Dzień Bez Smoleńska"
Męczą Cię już słowa: Smoleńsk, Katyń, katastrofa, kontrolerzy, MAK?
Nie chcesz wzniecać powstania?
Masz dość polowania na winnego?

Tak?
TO ĹšWIETNIE!!!

Jest idealne rozwiÄ…zanie!

Weź udział w inicjatywie na rzecz zdrowia psychicznego i emocjonalnego!

Ogłośmy 3 lutego dniem bez Smoleńska!

Bez mówienia o tym co się stało.
Bez myślenia o tym.
Bez sprawdzania informacji.
Bez słuchania opinii.
Bez emocji.
Bez kłótni.

Poprzyj ten pomysł swoją postawą!

Celem tej inicjatywy nie jest obraĹĽenie kogokolwiek, czy zmniejszanie wagi
tragedii.

Celem tej inicjatywy jest WYTCHNIENIE, pokazanie, że w Polsce powinno być
miejsce również dla ludzi, którzy chcą żyć w spokoju, bez ciągłej żałoby i
awantury.
Choćby przez jeden dzień…

Pozdrawiam wszystkich!

Peace!

__________

Moi Drodzy!

Przedstawiam Wam pomysł Mateusza Lecha, który pojawił się dziś rano:

"Bardzo dobra akcja. Dlatego proponuję ją rozszerzyć. Do 3 będzie nas tu
pewnie 100000. Dlatego proponuję, żeby każdy kto ma chwilę czasu wysłał
maila do redakcji najważniejszych dzienników o tytule "Dzień bez Smoleńska
- 03.02.2011", w którym napisze dlaczego popiera tę akcję. Przykładowy
zestaw maili poniĹĽej.

listydogazety@gazeta.pl,
piotr.legutko@dziennik.krakow.pl,
p.lisicki@rp.pl,
redakcja@polskatimes.pl,
kontakt24@tvn.pl,
wiadomosci@tvp.pl"

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=104420082966584

Data: 2011-01-29 10:03:47
Autor: Antenka
"3 luty 2011 - Dzień Bez GrzegorzaZ. na psp" !!!
On 24 Sty, 13:47, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Męcz± Cię już słowa: GrzegorzZ., pedofil, molestowany ministrant, molestowany głupi Grze¶??? <

 Tak?
.... TO ¦WIETNIE!!!
 Jest idealne rozwi±zanie!

 WeĽ udział w inicjatywie na rzecz zdrowia psychicznego i
emocjonalnego!

Ogło¶my 3 lutego dniem beze mnie, czyli bez GrzegorzaZ. na psp!!! :DDD

No już, już spadówa ty cioto!

Antenka :D

Data: 2011-01-29 12:26:50
Autor: Antenka
On 29 Sty, 19:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

emocjonalnego!

> Ogło¶my 3 lutego dniem beze mnie, czyli bez GrzegorzaZ. na psp!!! :DDD

I nic! Cisza...

Antenka :D

Data: 2011-01-29 18:22:21
Autor: D. J. MC Donald Musk
"3 luty 2011 - Dzień Bez Smoleńska"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6tgkxzyzhx9h$.qi8ea5c471au$.dlg40tude.net...
Męcz± Cię już słowa: Smoleńsk, Katyń, katastrofa, kontrolerzy, MAK?
Nie chcesz wzniecać powstania?
Masz do¶ć polowania na winnego?

Tak?
TO ¦WIETNIE!!!

Jest idealne rozwi±zanie!

WeĽ udział w inicjatywie na rzecz zdrowia psychicznego i emocjonalnego!

faktycznie - powinniscie sie leczyc!
Na poczatek zamknijcie oczy i wlaczcie relaksujaca muzyke...

"3 luty 2011 - Dzień Bez Smoleńska"