3 maja na placu przed grobem Nieznanego Żołnierza

Data: 2010-05-03 08:46:40
Autor: Charlie delta
3 maja na placu przed grobem Nieznanego Żołnierza
cisza

zabrzmiała po słowie chopa ze WSI

nieliczni klaskali

pochód z wieńcami

jak często mówiłem: odpowiadasz za tę zbrodnię morderstwa z 10
kwietnia 2010

a ich oczy były pełne strachu i nieobecne

gdyby mogły same siebie pogrzebałyby w ziemi czarnej

by nie spogladać na sprawiedliwych

Data: 2010-05-03 09:42:23
Autor: Charlie delta
On 3 Maj, 17:46, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
[...]

jako były żołnierz podchorąży zastanawiam się

czy armia odmówiła marszałowi Komorowskiemu ceremoniału należnego
głowie państwa?

gdzie marsz generalski?

gdzie "czołem żołnierze!"

"czołem panie........."

3 maja na placu przed grobem Nieznanego Żołnierza