3 miesięczna mysz puszcza dwuklik

Data: 2020-06-24 09:27:14
Autor: PiteR
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
co za syf teraz robią.

Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-06-24 09:52:26
Autor: pioruns
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
On 24/06/2020 09:27, PiteR wrote:
co za syf teraz robią.

Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

Oddać do reklamacji a nie płakać na grupach ;)

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-06-24 10:00:11
Autor: PiteR
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
in <news:rcv48b$ecs$1$piorunsnews.chmurka.net>
user pioruns pisze tak:

Oddać do reklamacji a nie płakać na grupach ;)

Save the planet, wymień switch. Sklep zamówi u konusów
nowe combo mysz plus klawa a stare kontenerem wyśle do Afryki.
Lwy nie jedzą klawiatur.

Trzeba coś pisać bo serwer zardzewieje. Daily vlogi. Moje routine. Rano zrobiłam kupę... --

Data: 2020-06-24 10:15:31
Autor: pioruns
user pioruns pisze tak:

[...]

Czy jesteś kolejnym Emeneluem Ciszewskim?
Daj sobie spokój, k*wa.

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-06-24 10:22:53
Autor: PiteR
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
in <news:rcv5jk$f66$1$piorunsnews.chmurka.net>
user pioruns pisze tak:

Czy jesteś kolejnym Emeneluem Ciszewskim?

Tego się właśnie obawiam ;)

Na szczęście niedługo już wracam do pracy.
W domu można zwariować. Taki niegroźny test na sucho
jak to może być na emeryturze ;)

Data: 2020-06-24 10:30:44
Autor: pioruns
user pioruns pisze tak:

Czy jesteś kolejnym Emeneluem Ciszewskim?

Tego się właśnie obawiam ;)

Na szczęście niedługo już wracam do pracy.
W domu można zwariować. Taki niegroźny test na sucho
jak to może być na emeryturze ;)

Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-06-24 12:03:30
Autor: collie
W dniu 24.06.2020 o 11:30, pioruns pisze:

Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

Ćwicz silną wolę, bo inaczej czarno widzę przed Tobą
w dorosłym życiu, jeśli teraz widząc nagłówek Emanuela
(czy jakoś tak), musisz od razu otworzyć wpis i koniecznie
nań odpowiedzieć, bo inaczej masz niespokojne zmazy nocne
z Emanuelem w roli głównej. I popracuj nad znakami
przestankowymi, a nie tylko nad emotkami. A tu akurat możesz
uczyć się od Emanuela, bo on - jak koń u ks. Chmielowskiego -
jaki jest, każdy widzi, ale przynajmniej pisze jak Pan Bóg -
czyli pan od polskiego - przykazał.

Data: 2020-06-24 16:57:49
Autor: PiteR
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik [ot]
in <news:rcv6g4$fo8$1$piorunsnews.chmurka.net>
user pioruns pisze tak:

Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

Imho robisz duży błąd. To nikt inny jak nie on ostrzeże przed kataklizmem a Ty nie będziesz wiedział w porę.

nou chyba, że ktoś zacytuje ;)

Data: 2020-06-24 10:39:46
Autor: collie
W dniu 24.06.2020 o 10:27, PiteR pisze:

co za syf teraz robią.

Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

Nie jest łatwo, nawet jak się ma lutownicę.
Inny switch jest albo za szeroki, albo za
wysoki, albo ma nóżki w innym miejscu.

Data: 2020-06-25 07:46:32
Autor: filangielska3
W dniu środa, 24 czerwca 2020 10:26:41 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

co za syf teraz robią.
nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

Kiedyś kilkakrotnie miałem identyczny problem. Pamiętam, że radykalnie
pomagało przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...

Data: 2020-06-25 11:53:57
Autor: filangielska3
> [...]

Kiedyś kilkakrotnie miałem identyczny problem. Pamiętam, że radykalnie
pomagało przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...

Wyrażę się bardziej precyzyjnie:

Kiedyś kilkakrotnie - w krótkich odstępach czasu od siebie - miałem identyczny
problem. Pamiętam, że radykalnie pomagało ZDALNE przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...

Data: 2020-06-25 17:39:16
Autor: Akarm
W dniu 2020-06-25 o 16:46, filangielska3@gmail.com pisze:

Kiedyś kilkakrotnie miałem identyczny problem. Pamiętam, że radykalnie
pomagało przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...

A ja wczoraj wyjąłem sprężynkę z mikroprzełącznika, mechanicznie (czyli gąbką) przeczyściłem srebrne styki i znowu spokój będzie na długie lata.

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-06-28 01:34:13
Autor: PiteR
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
in <news:5ef4c527$0$501$65785112news.neostrada.pl>
user Akarm pisze tak:

A ja wczoraj wyjąłem sprężynkę z mikroprzełącznika, mechanicznie
(czyli gąbką) przeczyściłem srebrne styki i znowu spokój będzie na
długie lata.

to tylko dla orłów

https://tinyurl.com/y8vwtu9l

Data: 2020-06-28 17:07:51
Autor: pueblo

user Akarm pisze tak:

[...]

W ramach podobnego dłubania wyciszyłem sobie klinięcie w myszy przy pomocy kawałeczka taśmy gdzieś tam przyklejonego.

Data: 2020-06-28 17:22:39
Autor: Akarm
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
W dniu 2020-06-28 o 02:34, PiteR pisze:

to tylko dla orłów

https://tinyurl.com/y8vwtu9l

Dziękuję, przyda się w przypadku następnych myszy, wymagających interwencji w mechanikę. Bo teraz składałem sprężynkę w sposób chyba bardziej skomplikowany, w odwrotnej kolejności. Najpierw umieściłem tę środkową, wygiętą część na swoim miejscu. :D
Tu faktycznie może być wygodniej, prawie bez kombinowania.

--
-          Akarm

Data: 2020-07-06 17:54:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik

"Akarm" 5ef4c527$0$501$65785112@news.neostrada.pl

A ja wczoraj wyjąłem sprężynkę z mikroprzełącznika, mechanicznie
(czyli gąbką) przeczyściłem srebrne styki i znowu spokój będzie
na długie lata.

Mikrosłicz to takie:
    https://ce8dc832c.cloudimg.io/fit/640x480/n@304ec63ce95e202e908f24415d99dffc8c6bf6e5/_cdn_/26/81/00/00/0/6242_1.jpg?mark_url=_tme-wrk_%2Ftme_new.png&mark_pos=center&mark_size=100pp

coś... To przeczyść... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-06-25 23:45:07
Autor: Olek
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
W dniu 24.06.2020 o 10:27, PiteR pisze:
co za syf teraz robią.

Wszystko dla naszego dobra - ROHS, czyli kruche lutowie.

Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

Mogą być też pęknięte luty pomiędzy nóżkami mikroprzełącznika a płytką drukowaną. Zwłaszcza gdy myszka została upadnięta.
Wtedy pomaga reflow lutownicą.
Lutownicy nie masz, ale możesz rozważyć kupno.
--
Olek

Data: 2020-07-05 16:33:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
3 miesięczna mysz puszcza dwuklik

"Olek" 5ef51ae3$0$556$65785112@news.neostrada.pl

Wtedy pomaga reflow lutownicą.
Lutownicy nie masz, ale możesz rozważyć kupno.

Do tego wystarczy gwóźdź rozgrzany ogniem kuchenki gazowej. ;)

-=-

Wysoka ;) jakoś mikrosłiczy...
Nie tak dawno wlutowałem nowy kupiony) mikrosłicz
włączający F-S -- jakby stwarza już problemy... ;)

Lepiej bym uczynił, gdybym wlutował mikrosłicz wygrzebany ze śmietnika...

--