3 monitory

Data: 2009-09-15 02:32:38
Autor: Marek Marecki
3 monitory
Witam
W jaki sposób podłączyć 3 monitory do komputera bez wydawania dużych
pieniędzy ? Mam komputer ze złączem PCI-E x16. Dodam że nie chodzi mi
o super wydajność bo ma to być zestaw do pracy a nie do grania.
Dziękuję za pomoc.

Data: 2009-09-15 11:45:19
Autor: Mariusz Kruk
3 monitory
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek Marecki"
Witam
W jaki sposób podłączyć 3 monitory do komputera bez wydawania dużych
pieniędzy ?

Kablem.

Mam komputer ze złączem PCI-E x16.

Tylko?
Bo od tego zależy co i w jakiej konfiguracji możesz podłączyć. I za ile.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-09-15 02:56:45
Autor: Marek Marecki
3 monitory
Bo od tego zależy co i w jakiej konfiguracji możesz podłączyć. I za ile.

Jest tego trochę więcej:

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/12454-12454-64287-3328896-3328896-3658081-3818553.html

Data: 2009-09-15 12:30:51
Autor: Mariusz Kruk
3 monitory
[...]

E, tam masz jedną szesnastkę, dwie jedynki i "stare" PCI, więc możesz
dowolnie kombinować z kartami na x16 i x1 (bo jednak PCI bym do tego już
nie wykorzystywał w dzisiejszych czasach). Np. jedną kartę na x16 z
2xDVI i jedną na x1 z DVI albo wręcz 2xDVI.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-09-15 03:46:26
Autor: Marek Marecki
3 monitory
[...]

to ja chyba jakiś prehistoryczny jestem - dwie karty graficzne będą
działać jednocześnie w systemie ?
WinXP to obsłuży ?

Data: 2009-09-15 14:18:25
Autor: Mariusz Kruk
3 monitory
[...]

Toż nawet Win98 to obsługiwał. "temy rencamy" zestawiałem taką
konfigurację.
Podobno bywają problemy z jakimiś konkretnymi kombinacjami
kart/sterowników, ale tu już konkretniejszy nie będę, bo nie miałem.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2009-09-15 14:36:59
Autor: Eryk
3 monitory
Podobno bywają problemy z jakimiś konkretnymi kombinacjami
kart/sterowników, ale tu już konkretniejszy nie będę, bo nie miałem.

U mnie kiedyś nie chciały chodzić obok siebie dwie karty ati, jedna była 64 bitowa a druga 128.

Ostatnio miałem problem z instalacją najnowszych sterowników ati bo okazało się, że te nowsze nie wspierają starszych kart. Ponieważ mam u siebie w miarę nowe sterowniki pozbyłem się starszej karty Ati i wstawiłem starego GF7300 i teraz działają obok siebie Ati 4770 i ten GF.

Pzdr
Eryk

Data: 2009-09-15 14:47:13
Autor: marfi
3 monitory
Użytkownik "Marek Marecki" <makersky@gmail.com> napisał w wiadomości news:87ef5b8c-9e27-4dea-b997-297059bd221co13g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Obsłuży o ile sterowniki nie będą "przedziwne"- praktycznie sprawdzałem na AGP+PCI.

--
marfi

Data: 2009-09-15 15:33:17
Autor: maX
3 monitory

Użytkownik "Marek Marecki" <makersky@gmail.com> napisał w wiadomości news:99421b22-e33f-45ca-9904-533aa5903825p9g2000vbl.googlegroups.com...

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/12454-12454-64287-3328896-3328896-3658081-3818553.html

Twoja płyta ma zintegrowaną grafę, tyle że z DSUB a nie DVI (a więc monitor tylko CRT). Dorzucić do niej zwykłą kartę grafiki z dwoma wyjściami i będzie razem 3. Ewentualnie karta grafiki z trzema wyjściami, choć to dość drogie rozwiązanie.
Najprościej dwie karty graficzne; żeby uniknąć problemów to jest samej firmy, żeby pasował ten sam sterownik. Jeśli karta na PCI-Ex x1 byłaby zbyt niedostępna / droga, to mozna jakiegoś FX5200 czy R9200 na PCI.

Data: 2009-09-15 15:45:29
Autor: Szarlih
3 monitory
maX jest autorem poniższej notatki:

Twoja płyta ma zintegrowaną grafę, tyle że z DSUB a nie DVI (a więc
monitor tylko CRT).

na dzień dzisiejszy trudniej kupić tanio LCD z DVI niż z D-SUB... wiele modeli ma to złącze, jako jedyne, albo dodatkowe.

--
                 _____
_______________/     \_______________    |GG: 2822174

Data: 2009-09-15 16:29:07
Autor: maX
3 monitory

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8o5pt$a3n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście racja. Wiec tylko dorzucić zwykłą kartę grafiki na PCI-Ex x16. Płyta główna niemal napewno pozwala na jednoczesne używanie karty zintegrowanej i oddzielnej (czasem tylko trzeba coś przełączyć w biosie, bo z reguły na defaultowym ustawieniu integra sie automatycznie wyłącza po wsadzeniu oddzielnej karty).

Data: 2009-09-15 22:14:46
Autor: Marek Marecki
3 monitory
On 15 Wrz, 16:29, "maX" <a...@wywaltointeria.pl> wrote:

[...]

I tu się pojawia problem - BIOS HP jest prosty jak drut i nie ma w nim
takiej opcji. Zintegrowana karta wyłącza się automatycznie i nie można
jej włączyć. Dodatkowo port PCI jest tak blisko PCI-E x16 że pozostaje
mi jedynie kupno karty na PCI-E x1. Dziękuję wszystkim za informacje.

Data: 2009-09-15 21:11:37
Autor: tomekr
3 monitory
Marek Marecki pisze:
[...]

Pod koniec września będą dostępne nowe karty ATI, obsługujące 6 (sześć!) monitorów.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3635

Data: 2009-09-16 10:46:02
Autor: Artur\(m\)
3 monitory

Użytkownik "tomekr" <tomekr@nomail.pl> napisał w wiadomości
Marek Marecki pisze:
> [...]
> Dziękuję za pomoc.

Pod koniec września będą dostępne nowe karty ATI, obsługujące 6 (sześć!)

Ale z tego co piszą, to jeden duży monitor (z 6 mniejszych)
a nie sześć różnych

Artur(m)

3 monitory