3 monitory

Data: 2009-09-15 21:11:37
Autor: tomekr
3 monitory
Marek Marecki pisze:
Witam
W jaki sposób podłączyć 3 monitory do komputera bez wydawania dużych
pieniędzy ? Mam komputer ze złączem PCI-E x16. Dodam że nie chodzi mi
o super wydajność bo ma to być zestaw do pracy a nie do grania.
Dziękuję za pomoc.

Pod koniec września będą dostępne nowe karty ATI, obsługujące 6 (sześć!) monitorów.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3635

Data: 2009-09-16 10:46:02
Autor: Artur\(m\)
3 monitory

Użytkownik "tomekr" <tomekr@nomail.pl> napisał w wiadomości
Marek Marecki pisze:
> [...]
> Dziękuję za pomoc.

Pod koniec września będą dostępne nowe karty ATI, obsługujące 6 (sześć!)

Ale z tego co piszą, to jeden duży monitor (z 6 mniejszych)
a nie sześć różnych

Artur(m)

3 monitory