Data: 2012-07-02 01:45:06 | |
Autor: Michał | |
3 pytania | |
W końcu znalazłem czas żeby zająć się autem :)
1. ile to cholerstwo ma palić ??? ktoś tu mówił ze Safrane 3.0 (24v) pali "dużo" ale tak jeżdze sobie i dziś zrobiłem reset licznika i wychodzi że pali.. 32l/100 ! to przed chwilą zrobiłem ecodrivng na maxa jaki się dało - 15.2 (kiedyś chyba było 10.2l/100), to normalne jest ? (PB, bo gaz nie działa - i działać nigdy nie będzie bo ktoś przedemną jakieś cholerstwo IV gen wsadził - co nigdzy nie działa ok zamiast II co zawsze i wszędzie działało) 2. Czy znowu rozwaliłem uszczelkę pod głowicą ? jak to poznać ? bo nie chce znowu auta przez to wywalić (właśnie sobie zamówiłem beżowe dywaniki). Przy odpalaniu czasami go przytnie na chwilę - ale nie wiem czy to nie ładowanie - rozrusznik - po wklikaniu się w kompa napięce mi na ekranie pokazuje ~12.8V jak jest włączony. 3. Światło jedno mam matowe - folia zeszła i matowiało, mechanik z 0.5 roku temu przy wymianie klocków i czegoś tam to "wypolerował" (jak to się robi?) i wyglądało jak "nowe". no to dziś (bo myłem go w środku a światło już delikatnie zaczęło matowieć) przejechałem gąbką z czymś do garnków i się zrobił biały mat ;) czy da się takie coś wypolerować w 3 minuty (jak?) ? i nakleić tą folie UV czy co to jest (gdzie to kupić ) ? Pozdrawiam! -- |
|
Data: 2012-07-02 10:09:20 | |
Autor: LEPEK | |
3 pytania | |
W dniu 2012-07-02 03:45, Michał pisze:
2. Czy znowu rozwaliłem uszczelkę pod głowicą ? To jest dobre. Z takim stylem pisania to jeszcze ze dwa-trzy "zdania" i doszedłbyś do katastrofy smoleńskiej, obniżenia wieku obowiązku szkolnego, albo przyczyn przegranej Niemców w półfinale EURO2012. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 |
|
Data: 2012-07-02 10:32:37 | |
Autor: PiteR | |
3 pytania | |
na ** p.m.s ** Michał pisze tak:
Czy znowu rozwaliłem uszczelkę pod głowicą ? Twardnieją wężę, zapowietrza się ogrzewanie, przecieka nagrzewnica, przecieka chłodnica, płyn najpierw mocno tryska spod korka a potem mocno się cofa, długo zapala rano, temperatura może wędrować powyżej 90'C -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |