[Spam lub pochodna spamu] 3 rzecz gratis

Data: 2010-01-25 09:32:28
Autor: Szym0n
[Spam lub pochodna spamu] 3 rzecz gratis
Witam

Mając nadzieję że nie łamię żadnego z regulaminów zakładając ten temat.
Jeden ze sklepów branżowych ma w tej chwili promocje 3 rzecz z kategorii
odzież gratis. Mam tam upatrzone 2 precipy marmuta bez pomysłu na 3 rzecz i gdyby ktoś chciał kupić towar wart powiedzmy 400zł za niecałe 300zł z paragonem itp. wysłany do niego za pobraniem, przesyłką której zawartość może sprawdzić przy kurierze/listonoszu niech da znać.

Pozdrawiam
szym0n

Data: 2010-01-25 09:46:26
Autor: Kombajn Bizon
[Spam lub pochodna spamu] 3 rzecz gratis
Szym0n:
[...]

Nie boj nic, zaraz przyjdzie serak i powie ze jestes oszustem.

--
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2010-01-25 02:40:05
Autor: serak
3 rzecz gratis
Dlaczego sugerujesz, że mógłbym uważać takie coś za oszustwo?

Data: 2010-01-25 15:48:18
Autor: Kombajn Bizon
3 rzecz gratis
serak:

Dlaczego sugerujesz, że mógłbym uważać takie coś za oszustwo?

a bo tak mi sie jakos z watkiem o promocji w Skalniku skojarzylo

--
W stacyjce kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

[Spam lub pochodna spamu] 3 rzecz gratis