3 stowki

Data: 2012-08-20 16:14:38
Autor: Lukasz Goran
3 stowki
Hej
    No w tym roku moje rowerowe marzenia mają dobry czas:) Najpier w 8 dni objechałem Polskę na rowerze pokonując 1700km prawie a wczoraj udało mi się pokonać poniżej 10h 300km:) A do tego kupiłem garmina więc link dla dokumentacji:)
http://connect.garmin.com/activity/212515371
Łukasz Gądzik

Data: 2012-08-20 15:36:11
Autor: whitey
3 stowki
On 20/08/12 15:14, Lukasz Goran wrote:
[...]

Ja nie wiem jak to jest, ale u mnie noga podaje ale dupa wymieka...
Anyway bardzo zacnie moim zdaniem.

--
whitey

Data: 2012-08-20 18:19:19
Autor: Michał Pysz
3 stowki
W dniu 2012-08-20 16:14, Lukasz Goran pisze:
Hej
     No w tym roku moje rowerowe marzenia majÂą dobry czas:) Najpier w 8 dni
objechaÂłem PolskĂŞ na rowerze pokonujÂąc 1700km prawie a wczoraj udaÂło mi siĂŞ
pokonaĂŚ poniÂżej 10h 300km:) A do tego kupiÂłem garmina wiĂŞc link dla
dokumentacji:)
http://connect.garmin.com/activity/212515371

Kurde szybki jesteś :-)
Droga Krk-Sando ruchliwa, nieprzyjemnie się tam jeździ.

Mnie takie dystanse nie przerażają ale robię je prawie dwa razy wolniej.

Np: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=klhdpzvwgcbxvhhr
Rower z barankiem więc w miarę szybki, opony rzędu 30mm mocno napompowane. Jedyne utrudnienie to dwie sakwy dość mocno wypchane.
Ale jednak 7h dłużej.

A w zeszłym roku:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tsmcusguxtwmdzue
Rower i opony te same tylko bagaż skromny (jedna sakwa z drobnym ubraniem, jedzeniem i piciem). Czas jazdy prawie 24h, początek i koniec trasy były więc po ciemku.

Rower niestety źli ludzie zabrali (http://m.pysz.org/rowery/) więc narazie koniec z jazdą.

mp.

Data: 2012-08-20 20:50:12
Autor: Lukasz Goran
3 stowki
Droga Krk-Sando ruchliwa, nieprzyjemnie się tam jeździ.

Ogólnie tak, ale poranne godziny w weekend nie są złe. Im później tym gorzej.

Mnie takie dystanse nie przerażają ale robię je prawie dwa razy wolniej.

Dwa razy wolnie czyli dwa razy dłużej... Moja d... mogłaby tego nie przyjąć:)) Ale to też kwestia twardego sportowego siodła i pozycji też bardziej sportowej. Ja jechałem nie tyle szybko co dość konsekwentnie jeśli chodzi o prędkość- nie przyspieszałem, gdize tylko się dało odpoczywałem i starałem się trzymać równe tempo.

Rower niestety źli ludzie zabrali (http://m.pysz.org/rowery/) więc narazie koniec z jazdą.

:) współczuje
Łukasz Gądzik

Data: 2012-08-20 22:13:18
Autor: Arbiter
3 stowki

Użytkownik "Lukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości news:50324641$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

pokonać poniżej 10h 300km:) A do tego kupiłem garmina więc link dla

kurcze, za tirem jechałeś? :)) Jak mozna na 300km miec srednią ponad 30?
Z trudem rozumiem na 10km, ale na 300? :)

Data: 2012-08-20 22:49:02
Autor: Lukasz Goran
3 stowki
kurcze, za tirem jechałeś? :)) Jak mozna na 300km miec srednią ponad 30?

Po pierwsze prawie nie było podjazdów- w każdym razie nic długiego, po drugie taka średnia myślę że dla conajmniej kilku osób na grupie to żadna rewelacja- ot turystyka. Popatrz na ultramaratony:) i na czasy tam robione. Ja miałem trzy przerwy, dwie dłuższe żeby zjeść i odpocząć.
Łukasz Gądzik

Data: 2012-08-21 01:24:21
Autor: Arbiter
3 stowki

Użytkownik "Lukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości

rewelacja- ot turystyka. Popatrz na ultramaratony:) i na czasy tam robione. Ja miałem trzy przerwy, dwie dłuższe żeby zjeść i odpocząć.

gratulacje, super wynik. Przebieg motocyklowy:)

3 stowki