3 stowki

Data: 2012-08-20 22:13:18
Autor: Arbiter
3 stowki

Użytkownik "Lukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości news:50324641$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

pokonać poniżej 10h 300km:) A do tego kupiłem garmina więc link dla

kurcze, za tirem jechałeś? :)) Jak mozna na 300km miec srednią ponad 30?
Z trudem rozumiem na 10km, ale na 300? :)

Data: 2012-08-20 22:49:02
Autor: Lukasz Goran
3 stowki
kurcze, za tirem jechałeś? :)) Jak mozna na 300km miec srednią ponad 30?

Po pierwsze prawie nie było podjazdów- w każdym razie nic długiego, po drugie taka średnia myślę że dla conajmniej kilku osób na grupie to żadna rewelacja- ot turystyka. Popatrz na ultramaratony:) i na czasy tam robione. Ja miałem trzy przerwy, dwie dłuższe żeby zjeść i odpocząć.
Łukasz Gądzik

Data: 2012-08-21 01:24:21
Autor: Arbiter
3 stowki

Użytkownik "Lukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości

rewelacja- ot turystyka. Popatrz na ultramaratony:) i na czasy tam robione. Ja miałem trzy przerwy, dwie dłuższe żeby zjeść i odpocząć.

gratulacje, super wynik. Przebieg motocyklowy:)

3 stowki