3 wykroczenia prawo jazdy baj baj

Data: 2009-11-17 02:06:22
Autor: Yakhub
3 wykroczenia prawo jazdy baj baj
On 17 Lis, 10:38, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Kierowcy, którzy w ciągu dwóch lat od uzyskania prawa jazdy popełnią
trzy wykroczenia, stracą uprawnienia do kierowania samochodem - pisze
"Dziennik Gazeta Prawna".

http://biznes.onet.pl/za-trzy-wykroczenia-mlody-kierowca-straci-prawo...

Takie streszczenie:
- przez pierwszy rok po uzyskaniu prawka obowiązek jazdy z "zielonym
listkiem"
efekt:
Młody człowiek po uzyskaniu prawa jazdy obkleja tymi listkami samochód
rodziców (którym od czasu do czasu będzie jeździł), brata (który
pożyczy raz, a potem listka nie odklei, bo może się kiedyś przydać),
wujka (którego odwoził kiedyśtam pijanego z imprezy, a listek
zostanie) i tak dalej. W wyniku tego, wszystkie samochody będą
oklejone tymi listkami, a efektu nie będzie żadnego.

- W ciągu 2 lat po uzyskaniu prawa jazdy - po drugim wykroczeniu
kierowany jest na kurs doszkalający, po trzecim - traci prawo jazdy
efekt:
Jeżeli nasz młody kierowca z półrocznym stażem za którymś razem
zapomni o tym chędożonym listku, to dostanie mandat. Ponieważ po
drugim mandacie będzie musiał zrobić jakiś głupawy kurs (który
przecież za darmo nie jest, a na dodatek parę godzin trwa), to na
wszelki wypadek przez kolejne półtora roku nie będzie wsiadał do
samochodu w ogóle. Po tym czasie, gdy już minie mu "okres próbny",
zacznie jeździć, chociaż kurs odbył dwa lata temu, a potem w aucie
siedział tylko kilka razy...

Data: 2009-11-17 04:46:50
Autor: badzio
On 17 Lis, 11:06, Yakhub <jszulakiew...@gmail.com> wrote:

[...]

Uwazasz ze brak zielonego listka to wykroczenie, ktore bedzie sie
liczylo do tych 3 zyc? A brak dowodu rejestracyjnego to tez jest
wykroczenie?

Data: 2009-11-17 17:12:48
Autor: lublex
Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisał w wiadomości news:50687971-4c71-484e-886b-94f3fdd032d1l13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Skoro przepalona jedna żarówka oświetlenia rejestracji jest wykroczeniem (kilka stówek w plecy i zabrany DR) to ww. chyba będzie przestępstwem*)

*)mogą strzelać :)

pozdr
lublex

Data: 2009-11-17 12:09:08
Autor: huri_khan
Yakhub pisze:

[...]

Kupi sobie zielony listek na przyssawkę i będzie nosić w kieszeni :p

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-11-17 13:29:54
Autor: Bydlę
Yakhub wrote:

> Takie streszczenie:
> - przez pierwszy rok po uzyskaniu prawka obowiązek jazdy z "zielonym
> listkiem

Po co taki znaczek? Czy ma to być:

- oznaka, że kierowca nie zna przepisów i nie potrafi jeździć? (więc nie powienien kierować)
- sygnał dla policji, że można god gnojka wyciągnąć łapówkę, bo będzie się bał mandatu na papierze?
- sygnał dla... normalnych kierowców, by mimo tego znaczka na aucie traktowali je i jego kierowcę tak, jak traktują innych kierowców, czyli normalnie i uprzejmie?

--
Bydlę

Data: 2009-11-17 12:53:57
Autor: kamil
"Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message news:hdu50q$dbo$1cougar.axelspringer.pl...

- sygnał dla... normalnych kierowców, by mimo tego znaczka na aucie traktowali je i jego kierowcę tak, jak traktują innych kierowców, czyli normalnie i uprzejmie?

^^^^^^^^^^^^^^^^^

No to mnie rozbawiles ta uprzejmoscia na polskich drogach :D

Data: 2009-11-17 18:50:52
Autor: Bydlę
kamil wrote:
[...]

Przepraszam.
:-)

--
Bydlę

Data: 2009-11-17 17:28:15
Autor: Servant
3 wykroczenia prawo jazdy baj baj
Bydlę <bydle@bydle.com> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

Po co taki znaczek? Czy ma to być:

- oznaka, że kierowca nie zna przepisów i nie potrafi jeździć? (...)

Nie. To oznaka, że taki samochód to jak "Nauka Jazdy" tyle, że bez instruktora.
MSPANC

--
Servant

Data: 2009-11-17 19:27:15
Autor: Bydlę
Servant wrote:
> Bydlę <bydle@bydle.com> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> Nie. To oznaka, że taki samochód to jak "Nauka Jazdy" tyle, że bez
> instruktora.
> MSPANC

:) Dobre.

Ja cały czas  pamiętam  złośliwe powiedzenie: z przodu liść, z tyłu liść, a w środku głąb.
I naprawdę nie rozumem co miałonby to dać komuś normalnemu.

(bo założenie,  że cham na drodze stanie się kulturalny na widok takiego znaczka, mogło tylko w mocno posranej głowie się narodzić)

--
Bydlę

Data: 2009-11-18 13:36:41
Autor: kamil

"Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message news:hdupus$col$2cougar.axelspringer.pl...
Servant wrote:

Ja cały czas  pamiętam  złośliwe powiedzenie: z przodu liść, z tyłu liść, a w środku głąb.

Co ciekawe, w takich powiedzonkach i poganianiu eLek na drodze przoduja zazwyczaj najwieksze sieroty podczas kursow i egzaminu. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-24 18:58:48
Autor: Bydlę
kamil wrote:

> "Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message

> Co ciekawe, w takich powiedzonkach i poganianiu eLek na drodze przoduja
> zazwyczaj najwieksze sieroty podczas kursow i egzaminu. :)

Nie wiem jak u ciebie - w tych okolicach, w których słyszałem to powiedzenie, traktowało się to tak, jak w tem fragmencie, który wyciąłeś: normalnie wszystkich.
I była to bardziej kpina z pomyslu, niż z kierowców (nieważne czy od niedawna, czy od lat).

(ale jestem sobie w stanie wyobrazić ludzi - chamów z domu na codzień, którzy na widok zielonego liścia przez chwilę zachowują się, jakby wychowali się nie w rynsztoku, a w normalnym domu.)

--
Bydlę

3 wykroczenia prawo jazdy baj baj