3 x 15 = 1, czyli syndrom Mawrodego

Data: 2010-10-12 22:10:47
Autor: awe
3 x 15 = 1, czyli syndrom Mawrodego
Data: 2010-10-12 13:10:41
Autor: Hans Kloss
3 x 15 = 1, czyli syndrom Mawrodego
On 12 Paź, 22:10, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://smolensk-2010.pl/2010-08-11-3-x-15-1-czyli-syndrom-mawrodego.html

Powinno się ten tekst przybić do tępych łbów  wszystkim grupowym
pełokurwom
J-23

Data: 2010-10-13 06:43:31
Autor: sofu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- --

Ja Tuska wyczułem od razu po wyborach nazywając go polityczną Plewą.
Jak wiadomo plewa to osłona ziarna, ktorą usuwa się po wymłóceniu ziarna ze
zboża.
Plewa jest synonimem bezużyteczności.
Niestety na ziarno w polityce musimy poczekać nie wiadomo jak długo?

sofu

Data: 2010-10-13 09:56:00
Autor: Zahir

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i93n8m$j15$1node1.news.atman.pl...

[...]

Najwyraźniej znasz się chłopie na rolnictwie! Chciałbym cię o coś spytać. Mogę?

--

Zahir

Data: 2010-10-13 07:39:28
Autor: sofu

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
>

> sofu

Najwyraźniej znasz się chłopie na rolnictwie! Chciałbym cię o coś spytać.

Na rolnictwie się nie znam. Chłopem nie jestem ani z zawodu, ani z
urodzenia.
Jesli masz kłopoty z uprawą ziemi, przejdż się po swojej wsi i popytaj
bardziej doświadczonych od siebie rolników.
Znają swoją ziemie więc i tobie pewnie pomogą?

sofu

Data: 2010-10-13 11:46:29
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i93ret$k0i$1node1.news.atman.pl...

> [...]

bardziej doświadczonych od siebie rolników.
Znają swoją ziemie więc i tobie pewnie pomogą?

-- -- -- -- -- -- -
a przede wszystkim niech pogada z psami na smietniku
awe

Data: 2010-10-13 09:07:26
Autor: Zahir
[...]

Powtarzacie w kółko te same brednie: katastrofę spowodował Tusk i Komorowski! Skeroza cię dopadła? Jesteś więc ludzkim śmieciem, durniem i kanalią czyli w skrócie - obłąkanym katopisem.

--

Zahir

Data: 2010-10-13 09:18:41
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb55aac$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

zahir nic z tego tekstu nie zrozumiales, przyznaj sie ze tekst dla ciebie za trudny
awe

Data: 2010-10-13 09:57:06
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i93m6c$l2d$1news.onet.pl...

[...]

Awe, powiedziałem ci już. Ja tu z tobą nie dyskutuję! Ja ci tu spuszczam lanie! Odpuszczę jeżeli mnie przeprosisz!

--

Zahir

Data: 2010-10-13 11:46:44
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb5664f$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj z psami na smietniku i tam poszukaj sobie rownych do dyskusji

Data: 2010-10-13 09:50:10
Autor: Hans Kloss
3 x 15 = 1, czyli syndrom Mawrodego
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
[stek bzdur, litościwie wycięty]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-14 01:21:35
Autor: Jaksa
On Tue, 12 Oct 2010 22:10:47 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

http://smolensk-2010.pl/2010-08-11-3-x-15-1-czyli-syndrom-mawrodego.html

Ladnie ujete. Mysle, ze to zjawisko psychologiczne, ktore sam tez  "odkrylem"
dawno temu, jest tak stare, ze musi miec swoja oficjalna nazwe w  psychologii.

Jest tu jakis dyplomowany psycholog?

Jaksa

Data: 2010-10-14 08:36:07
Autor: Zahir

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vkje59tt1j561patlantis...
[...]

Może to byc bulimia nervosa połączona z facylitacją społeczną wynikająca często z fiksacji rozwojowej, zwłaszcza tej, będącej efektem ubocznym dipsomii. Poniższy cytat doskonale obrazuje zachowania takich osób jak awe, raff, cytryna, razor, hans kloss czy jaksa.
"Tknięty tym syndromem osobnik wścieka się, bluzga wszystkim, którzy usiłują mu przemówić do rozumu, odrzuca najoczywistsze argument, słowem, ze wszystkich sił nie przyjmuje prawdy do wiadomości - bo prawda, musiałby to sam przed sobą przyznać, jest taka, że okazał się naiwnym głupkiem."

Natomiast syndrom idolizacji  jest wyraźny w przypadku zachowań prezesa PiS. Jeżeli potrzebujesz szczegółowych wyjaśnień możemy umówić się na wizytę w moim gabinecie.

--

Zahir

Data: 2010-10-14 23:46:27
Autor: Jaksa
On Thu, 14 Oct 2010 08:36:07 +0200, Zahir <sahibzahir@gmail.com> wrote:

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:op.vkje59tt1j561patlantis...
[...]

MoĹźe to byc bulimia nervosa połączona z facylitacją społeczną wynikająca  często z fiksacji rozwojowej, zwłaszcza tej, będącej efektem ubocznym  dipsomii. PoniĹźszy cytat doskonale obrazuje zachowania takich osĂłb jak  awe, raff, cytryna, razor, hans kloss czy jaksa.
"Tknięty tym syndromem osobnik wścieka się, bluzga wszystkim, ktĂłrzy  usiłują mu przemĂłwić do rozumu, odrzuca najoczywistsze argument, słowem,  ze wszystkich sił nie przyjmuje prawdy do wiadomości - bo prawda,  musiałby to sam przed sobą przyznać, jest taka, Ĺźe okazał się naiwnym  głupkiem."

Natomiast syndrom idolizacji  jest wyraĹşny w przypadku zachowań prezesa  PiS. JeĹźeli potrzebujesz szczegółowych wyjaśnień moĹźemy umĂłwić się na  wizytę w moim gabinecie.

Sluchaj no pomocniku biblotekarza, nie mialem na mysli
akurat dyplomu maturalnego, wiec po co sie odzywasz?

Jaksa

Data: 2010-10-15 10:45:27
Autor: Zahir

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vkk5fp001j561patlantis...
On Thu, 14 Oct 2010 08:36:07 +0200, Zahir <sahibzahir@gmail.com> wrote:

Sluchaj no pomocniku biblotekarza, nie mialem na mysli
akurat dyplomu maturalnego, wiec po co sie odzywasz?

Jaksa

Słuchaj no parobku folwarczny, skończyłem m.in. psychologię. Mam taką pracę jaką mam. Jakie masz wykształcenie cieniasie? Sądząc po tym co tu wypisujesz jesteś w wieku pzpr-owskim więc swoją edukację najprawdopodobniej zakończyłeś na szkole zawodowej.

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--

Zahir

3 x 15 = 1, czyli syndrom Mawrodego