3 x zapis na Tauron

Data: 2010-06-03 10:30:57
Autor: Damian Niusy
3 x zapis na Tauron
Witam,

Wiem że to trochę nie odpowiednia grupa ale na pl.biznes.wgpw widzę tylko Charlie delta więc spróbuje tutaj się zapytać.

Powiedzmy że mam 3 rachunki maklerskie i w każdym złoże zapis na akcje Taurona, to co się stanie ?.
Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w  jednym.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-06-03 11:09:50
Autor: Radoslaw Wroclawski
3 x zapis na Tauron
Damian Niusy pisze:
[...]

w jednym, chyba że są to rachunki maklerskie na różne osoby, a ty jesteś pełnomocnikiem do tych rachunków :-)

--
Pozdrawiam,

Radosław Wrocławski
http://www.kredytydlafirm.biz/

Data: 2010-06-03 11:56:56
Autor: Pyrtek
3 x zapis na Tauron
Damian Niusy pisze:

Powiedzmy że mam 3 rachunki maklerskie i w każdym złoże zapis na akcje Taurona, to co się stanie ?.
Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w  jednym.

Nie.
(PESEL)

P.S. - Nie widzę żadnej przesłanki za utrzymywaniem 3 rach. makl., nawet darmowych.

P.S.2 Tauron nie będzie 2gim PZU. Bliżej mu będzie do PGE.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-06-03 12:20:47
Autor: Damian Niusy
3 x zapis na Tauron
Witam

Czy zostaną przyznane akcje na każdym koncie w bm czy tylko w
jednym.

Nie.
(PESEL)

Też tak myślałem ale zawsze warto się zapytać bardziej doświadczonych

P.S. - Nie widzę żadnej przesłanki za utrzymywaniem 3 rach. makl.,
nawet
darmowych.

Niby tak konto w Bossa mam od roku mam, niedawno założyłem konto w Aliorze
to skoro dają to też aktywowałem, maja nawet lepsze prowizje, ale
Bossa ma za to lepszy serwis informacyjny.

P.S.2 Tauron nie będzie 2gim PZU. Bliżej mu będzie do PGE.

No ale z parę stówek to da rade chyba zarobić co :)

Pozdrawiam i dzięki za informacje
Damian

Data: 2010-06-04 10:49:43
Autor: ~|_ukasz
3 x zapis na Tauron
W dniu 2010-06-03 10:30, Damian Niusy pisze:
[...]

Tylko w jednym. Na dodatek w tym, gdzie najpierw złożyłeś, nawet jeśli będzie to mniej sztuk niż w kolejnych.
Rozpoznawanie - po Pesel.

Jeśli rachunki są małżeńskie/wspólne to może już być różnie.

3 x zapis na Tauron