3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac

Data: 2010-07-06 15:18:46
Autor: awe
3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac
no sorrki panowie przepraszam pomylilem sie...ktory tu jeszcze chce mnie matematyki uczyc?
awe

Data: 2010-07-06 15:55:34
Autor: RedLite
3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac
W dniu 2010-07-06 15:18, oskarżony *awe* zeznał co następuje:

ktory tu jeszcze chce mnie
matematyki uczyc?

Ciebie myślenia trzeba nauczyć nie matematyki.
Nie możesz stwierdzić, że zabrakło mu 3%, bo w ten sposób zakładasz automatyczny przelew elektoratu od Komorowskiego do Kaczyńskiego.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 16:29:41
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0vcki$cja$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Zabraklo mu 3%. Nie wazne skad by ich wzial czy tych oszukanych na ulgach czy tych co nie poszli do wyborow albo tych co oddali nieprawidlowe glosy. Gdyby ich wzial z tych ktorzy nie poszli na glosowanie tez potrzebowalby 3%, aby zniwelowac roznice. Podnioslaby sie tylko frekwencja i ogolny poziom glosujacych.
awe

Data: 2010-07-06 16:46:20
Autor: RedLite
3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac
W dniu 2010-07-06 16:29, oskarżony *awe* zeznał co następuje:

[...]

Potrzebowałby ich milion co stanowiłoby 5.5% z 18mln glosujących w przypadku gdyby mu się udało jakoś tych dodatkowych zwerbować.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 16:56:29
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0vfjo$n6i$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
te relacje procentowe sie zmieniaja oczywiscie po oddaniu dodatkowych 3,1% ale nadal to 3% i jeden glos wiecej w stosunku do pierwszej relacji
panowie pocalujcie mnie w dupe matematyki to wy mozecie uczyc ale w wariatkowie. przyznac sie ktoremu dzis dano dostep w kolejce w nagrode za nei sranie w majty
awe

Data: 2010-07-06 16:56:41
Autor: RedLite
3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac
W dniu 2010-07-06 16:56, oskarżony *awe* zeznał co następuje:

[...]

Przecież wyliczyłem te 5,5 procent od 18 nie 17 milionów (zwyżka frekwencji) cepie.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 17:02:12
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0vg74$n6i$3news.onet.pl...
[...]

no i co z tego ze wyliczyles, kaczynskiemu brakowalo 3% i jeden glos aby miec wiecej niz 50% i wygrac.

awe

Data: 2010-07-06 17:11:40
Autor: RedLite
3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac
W dniu 2010-07-06 17:02, oskarżony *awe* zeznał co następuje:

no i co z tego ze wyliczyles, kaczynskiemu brakowalo 3% i jeden glos aby
miec wiecej niz 50% i wygrac.

Nie. teoretycznie zabrakło  mu 500tys wyborców którzy zagłosowali na Bronisława.
Tyle, że w praktyce to jest nierealne, by wynik wyborczy zmienił się w ten oto sposób, że zmiana wyniku polega tylko na przepłynięciu  wyborców jednego kandydata do drugiego.

W praktyce ani 3% ani 6% tylko coś pomiędzy
I nie da się dokładnie stwierdzić ile.
EOT

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 17:30:36
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0vh38$rql$1news.onet.pl...
[...]

nie zabraklo mu dokladnie 3% + jeden glos powyzej 50% tak aby wygrac wybory.
awe

Data: 2010-07-06 18:10:09
Autor: RedLite
3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac
W dniu 2010-07-06 17:30, oskarżony *awe* zeznał co następuje:

-- -- -- -- -- -- -- -
nie zabraklo mu dokladnie 3% + jeden glos powyzej 50% tak aby wygrac wybory.

Wybory to nie matematyka tylko socjologia.
Ale jak chcesz to trzymaj się tej swojej wersji dla bezmózgowców.
Zegnam ozięble.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 18:46:53
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0vkgs$55r$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
co ty mnie nie powiesz, ale fajne. dlugo nad tym myslales. czekam na jakies rownanie obalajace moja teze o 3% i jednym glosie powzej 50% i chyba sie nie doczekam bo MH wertuje swoje ksiegi i sprawdza jak bardzo mu sie popierdolilo
awe

Data: 2010-07-06 16:02:14
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vab8$6uj$1news.onet.pl...
no sorrki panowie przepraszam pomylilem sie...ktory tu jeszcze chce mnie matematyki uczyc?
awe

Ale o co Ci chodzi?

Data: 2010-07-06 16:58:42
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c333772$0$19180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
jeszcze raz? prosze bardzo 47% + 3% i jeden glos powzej 50% to jest wlasnie tyle ile brakowalo Kaczynskiemu zeby wygrac? dokladnie tak jest. bo jak wy chcecie dodawac nieloty 6% to kaczynski mialby 53%. A na cholere jak on potrzebowal tylko 3% i jeden glos powzej 50% Mh gdzie jestes no pokaz mi to rownanie ktore jest jak widze dla ciebie za trudne
awe

Data: 2010-07-06 17:16:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vg7h$p2p$1news.onet.pl...

[...]

Ale przewagi miałby dwa głosy, przymule!

Data: 2010-07-06 17:24:06
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3348d8$1news.home.net.pl...

[...]

ale by wygral trepie
awe

Data: 2010-07-06 17:42:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vhms$tkm$1news.onet.pl...

[...]

Tak, ale nie wygrał, utrzymanku!

Data: 2010-07-06 17:51:38
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c334ee8$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
poznaj laske pana co ja zrobie ze mam dobre serce i utrzymuje takiego pasozyta jak ty na mudnurowej emeryturce. tylko nie mow ze nie byles trepem bo masz ewidentna mentalosc stojkowego
awe

Data: 2010-07-06 17:19:27
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 15:18, awe pisze:
no sorrki panowie przepraszam pomylilem sie...ktory tu jeszcze chce mnie matematyki uczyc?

Moja sąsiadka, Żydówka z pochodzenia, z pewnością by zagłosowała na
Kaczkę, ale niestety zmarła niedawno na białaczkę, a tak świetnie się
trzymała. :(

Data: 2010-07-06 17:32:34
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c334981$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -
a ten mlody student co to sie zalil na wp co dal sie zrobic w chuja bronkowi w sprawie ulg na przejazdy - tez teraz oddalby glos na kaczynskiego, a tak dupa blada. Tusek dostanie po dupie w przyszlych wyborach a my z tym pajacem komorowskim bedziemy musieli sie meczyc 5 lat. Moze to dobrze bo ten czubek bedzie sie egzaltowal to i bedzie mialo wplyw na negatywny elektorat PO. Juz zapowiadal ze bedzie chlal szampanskoje
awe

Data: 2010-07-06 17:33:19
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 17:32, awe pisze:
[...]

Moim zdaniem doskonale, że Bronek został dodatkiem do żyrandola. Piję
szampanskoje za jego zdrowie. Oby wytrwał te 5 lat :)

Data: 2010-07-06 17:52:23
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c334cc1$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ja tez mu nie zaluje - tak po pansku go rozumiem
awe

Data: 2010-07-06 17:43:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vi6l$uut$1news.onet.pl...

[...]

O jakich ulgach na przejazdy mówisz?

Data: 2010-07-06 17:52:20
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 17:52, awe pisze:
O jakich ulgach na przejazdy mówisz?
-- -- -- -- -- -- --
no mowilem trep

Nie trep, a dr habilitowany :]

Data: 2010-07-06 18:02:16
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c335136$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-06 17:52, awe pisze:
O jakich ulgach na przejazdy mówisz?
no mowilem trep

Nie trep, a dr habilitowany :]
twierdzil ze nie, a wiec trep. a nawet jakbym sie pomylil to tylko w komunizmie z trepa mozna zrobic dr habilitowanego
awe

3 % zabraklo Kaczynskiemu zeby wybrac