30.10.2009 - Aktualizacja PSN

Data: 2009-10-30 08:49:51
Autor: Katanka
30.10.2009 - Aktualizacja PSN
Pora na pierwszą aktualizację plików z grami na PSN. Aktualizacja została zrobiona dziś rano (30.10.2009). Na czerwono podkresliłem to, co tego dnia pojawiło sie nowego. Na PS3 i na PSP jest tego sporo. Na PSX niestety nic. Mam nadzieję, że ta forma Wam pasuje. Dodatkowo całość spakowane ZIPem. Miłego czytania :)

Wszystkie gry z PS3 na PSN:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/ps3_psn.xls

Wszystkie gry z PSP na PSN:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psp_psn.xls

Wszystkie gry z PSX na PSN:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psx_psn.xls

Całość plików spakowana ZIPem:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psn.zip

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-10-30 09:27:05
Autor: torq314
30.10.2009 - Aktualizacja PSN
pojawiło sie nowego. Na PS3 i na PSP jest tego sporo. Na PSX niestety nic. Mam nadzieję, że ta forma Wam pasuje. Dodatkowo całość spakowane ZIPem. Miłego czytania :)

dzięki!

mam wniosek racjonalizatorski - czy te tabelki nie mogłyby być zwykłymi tabelkami w html?
otwieranie skoroszytów excela zawsze niesie za sobą ryzyko przyciągnięcia jakiegoś robactwa. widząc, że publikujesz czyste htmle miałbym znacznie mniej wątpliwości czy klikać w linki czy nie. z excela można tabelki eksportować wprost do html.

pozdrawiam
torq314

Data: 2009-10-30 09:41:24
Autor: Katanka
30.10.2009 - Aktualizacja PSN
torq314 wrote:

[...]

Obiecuję, że w następny piatek, nowa aktualizacja będzie już TYLKO w htmlu.