30 lat więzienia za umycie dziecka

Data: 2009-10-17 09:22:13
Autor: mkarwan
30 lat więzienia za umycie dziecka
Rafał Pietrzak odbywa w Teksasie karę za to, że... umył gołą ręką narządy
rodne 4-letniej dziewczynki.
Za Romanem Polańskim wstawiają się politycy i ludzie kultury.
Jemu od 12 lat nikt z Polski nie pomógł.
http://www.onet.tv/30-lat-wiezienia-za-umycie-dziecka,5558935,1,klip.html#,c=1
http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2912887

Data: 2009-10-17 03:38:12
Autor: Antenka
30 lat więzienia za umycie dziecka
On 17 Paź, 09:31, "wsi spokojna, wsi wesola" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hbbrut$n7u$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> rodne 4-letniej dziewczynki.
> Za Romanem Polańskim wstawiają się politycy i ludzie kultury.
> Jemu od 12 lat nikt z Polski nie pomógł.

   urwan!  mam dzis tak dobry humor, ze nawet z toba moge pogadac.

   sam mam corke i kompalem ja jako pierwszy, poniewaz moja zona
   zwyczajnie bala sie tego robic.  nigdy nie przeszloby mi nawet przez
   mysl, by przy tym eksperymentowac tak, jak ten polacki pojeb pietrzak.

   polanskiego et consortes mam natomiast gleboko tam, gdzie on sie
   tej malolacie na chama wpychal.  nie moj cyrk i malpy tez nie moje!

   ar

Aaaa to Polański siedzi za doodbytniczy stosunek z
nastolatką...Gówniana sprawa - na pewno ją przegra :D

Antenka

Data: 2009-10-17 09:33:28
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Rafa3 Pietrzak odbywa w Teksasie kare za to, ?e... umy3 go3? rek? narz?dy
rodne 4-letniej dziewczynki.
Za Romanem Polanskim wstawiaj? sie politycy i ludzie kultury.
Jemu od 12 lat nikt z Polski nie pomóg3.
http://www.onet.tv/30-lat-wiezienia-za-umycie-dziecka,5558935,1,klip.html#,c=1
http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2912887

   urwan!  mam dzis tak dobry humor, ze nawet z toba moge pogadac.

   sam mam corke i kapalem ja jako pierwszy, poniewaz moja zona

Data: 2009-10-17 09:54:19
Autor: Andrzej Adam Filip
30 lat więzienia za umycie dziecka [Rafał Pietrzak USA/Teksas]
"wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
[...]
Jemu od 12 lat nikt z Polski nie pomĂłg3.
[...]

A może *matole* podasz swoje źródła?

Sąd w Teksasie skazał polaka wiec *jeśli* są "uzasadnione wątpliwości"
to ja jakoś nie rwę się do sympatyzowania z Teksasem. Ja niestety
"zapamiętał" (z mediów) parę spraw z USA w których "świeży emigranci"
(akurat nie z Polski) dostali *OSTRO* w pierdol z *wysokim* wyrokiem
więzienia za zrobienie czegoś co "w domu" było społeczną normą.

Zaś wyobrażenie sobie że winny pedofil też mógłby użyć w sądzie linii
obrony  "tylko myłem dziecko" nie przekracza moĹźliwości mojej wyobraĹşni.
Wiec albo wal detalami albo ze swoimi *DOMYSŁAMI* niepoprawnymi na
grupach pl.* spadaj na drzewo.

Prawa ustanowione są dla sprawiedliwych nie dlatego,
by nie popełniali nieprawości, lecz by jej nie doznawali.
  -- Epikur (341-271 p.n.e.)

Data: 2009-10-17 10:13:39
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
30 lat wiezienia za umycie dziecka [Rafal Pietrzak USA/Teksas]

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:0h4cezuv2a-9AHerin.brudna.chmurka.net...
[...]

A moze *matole* podasz swoje zródla?

Sad w Teksasie skazal polaka wiec *jesli* sa "uzasadnione watpliwosci"
to ja jakos nie rwe sie do sympatyzowania z Teksasem. Ja niestety
"zapamietal" (z mediów) pare spraw z USA w których "swiezy emigranci"
(akurat nie z Polski) dostali *OSTRO* w pierdol z *wysokim* wyrokiem
wiezienia za zrobienie czegos co "w domu" bylo spoleczna norma.

Zas wyobrazenie sobie ze winny pedofil tez móglby uzyc w sadzie linii
obrony  "tylko mylem dziecko" nie przekracza mozliwosci mojej wyobrazni.
Wiec albo wal detalami albo ze swoimi *DOMYSLAMI* niepoprawnymi na
grupach pl.* spadaj na drzewo.

-- Andrzej Adam Filip : Swiat jaki jest kazdy widzi (inaczej).
Prawa ustanowione sa dla sprawiedliwych nie dlatego,
by nie popelniali nieprawosci, lecz by jej nie doznawali.
 -- Epikur (341-271 p.n.e.)

   Tyz zes se ogon do dupy przyspawal - Epikur, kurwa twoja mac! :-)))

   Polacki pojeb nie siedzi za niewinnosc.  Jeszcze jeden kandydat na Fritzla,
   duraku wieloimienny.

   AR

Data: 2009-10-17 12:14:58
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbc59s$t4d$1news.onet.pl...

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  sam mam corke i kapalem ja jako pierwszy, poniewaz moja zona
  zwyczajnie bala sie tego robic.  nigdy nie przeszloby mi nawet przez
  mysl, by przy tym eksperymentowac tak, jak ten polacki pojeb pietrzak.

W jaki sposób Pietrzak "eksperymentował"?

Przemek

-- "Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

  Pizdeczka wlasnej corki sie skurwysyn paluszkiem zabawial.  Malo panie K.?

  AR

Data: 2009-10-17 12:22:05
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbc5ph$ufg$1news.onet.pl...
Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

 Pizdeczka wlasnej corki sie skurwysyn paluszkiem zabawial.  Malo panie K.?

 AR

Niczego takiego się niedopatrzyłem, proszę przytoczyc fragment, w którym jest o tym mowa.

[...]

  W czym ,niedopatrzylem'?

  AR

Data: 2009-10-17 13:26:41
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbc6an$vth$1news.onet.pl...

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

 W czym ,niedopatrzylem'?

 AR

W tym:

[...]

  Obejrzalem, wysluchalem i nie dowiedzialem sie niczego dla mnie nowego:

              POLACKI ZBOCZENIEC udajacy NIEWINIATKO

  AR

Data: 2009-10-17 14:55:47
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbceod$mam$1news.onet.pl...
Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

 Obejrzalem, wysluchalem i nie dowiedzialem sie niczego dla mnie nowego:

             POLACKI ZBOCZENIEC udajacy NIEWINIATKO

 AR

Dlatego, że robił to samo, co ty robiłeś ze swoją córką?

[...]

   Co ja robilem z moja corka, byly panie Jacku Kawecki?

   AR

Data: 2009-10-17 15:10:58
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbcfg6$o6m$1news.onet.pl...

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cd9fb$4ad9bed2$54702a04$18895news.chello.at...

[...]

   Napisalem, co robilem.  Tamten naklamal i otrzymal sprawiedliwy wyrok.
   Jeszcze jakies watpliwosci odnosnie roznic i podobienstw?

   AR

Data: 2009-10-17 15:39:51
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbch45$skk$1news.onet.pl...

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Napisalem, co robilem.  Tamten naklamal i otrzymal sprawiedliwy wyrok.
  Jeszcze jakies watpliwosci odnosnie roznic i podobienstw?

Z czym skłamał? Czym różniło się twoje mycie, od mycia Pietrzaka?

[...]

  Nie probuj ze mna ogranej sztuczki odpowiadania pytaniem na pytanie,
  lub jak w tym przypadku dwoma na moje jedno.

  Jezeli nadal zalezy ci na twojej sprawie, to odpowiedz wprost na moje
  proste i zrozumiale sformulowane pytanie.

  W przeciwnym przypadku koncze rozmowe ,bez odbioru'. :-)

  AR

Data: 2009-10-17 15:51:53
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbchva$v0b$1news.onet.pl...

[...]

Cienias jesteś, zarzuciłeś Pietrzakowi kłamstwo, tylko nie potrafisz napisac na czym polegało.

[...]

   To sad w Texasie nie dal wiary wyjasnieniom polackiego pojeba.
   Co w Twoich usciech oznacza ,cienias'?

   AR

Data: 2009-10-17 13:01:14
Autor: Karol
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rafał Pietrzak odbywa w Teksasie karę za to, że... umył gołą ręką narządy
rodne 4-letniej dziewczynki.
Za Romanem Polańskim wstawiają się politycy i ludzie kultury.
Jemu od 12 lat nikt z Polski nie pomógł.
 chcesz pokazac jaki to z ciebie troskliwy Polak, makarwan? Liczysz na glupote
Polakow i zainteresowanie twoimi bzdzinami pozytecznych idiotow produkujacych
sie na tej grupie?

Dlaczego nie odpowiedziales na moj post o zwiazkach rosyjskich specsluzb ze
sprzedaza stoczni polskich? Temat niewygodny dla ciebie, farbowany katoliku
i cichy wielbicielu Putina?

Jaki donos teraz zlozysz na mnie?

Data: 2009-10-17 15:50:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 17 Oct 2009 09:22:13 +0200, mkarwan napisał(a):

Rafał Pietrzak odbywa w Teksasie karę za to, że... umył gołą ręką narządy
rodne 4-letniej dziewczynki.

O massszzz.... następny "z Polska".

30 lat więzienia za umycie dziecka