30 lat więzienia za umycie dziecka

Data: 2009-10-17 03:38:12
Autor: Antenka
30 lat więzienia za umycie dziecka
On 17 Paź, 09:31, "wsi spokojna, wsi wesola" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hbbrut$n7u$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Rafał Pietrzak odbywa w Teksasie karę za to, że... umył gołą ręką narządy
> rodne 4-letniej dziewczynki.
> Za Romanem Polańskim wstawiają się politycy i ludzie kultury.
> Jemu od 12 lat nikt z Polski nie pomógł.
>http://www.onet.tv/30-lat-wiezienia-za-umycie-dziecka,5558935,1,klip....
>http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2912887

   urwan!  mam dzis tak dobry humor, ze nawet z toba moge pogadac.

   sam mam corke i kompalem ja jako pierwszy, poniewaz moja zona
   zwyczajnie bala sie tego robic.  nigdy nie przeszloby mi nawet przez
   mysl, by przy tym eksperymentowac tak, jak ten polacki pojeb pietrzak.

   polanskiego et consortes mam natomiast gleboko tam, gdzie on sie
   tej malolacie na chama wpychal.  nie moj cyrk i malpy tez nie moje!

   ar

Aaaa to Polański siedzi za doodbytniczy stosunek z
nastolatką...Gówniana sprawa - na pewno ją przegra :D

Antenka

30 lat więzienia za umycie dziecka