[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.

Data: 2017-11-27 00:02:00
Autor: japanizer
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/30-proc-mniej-pieniedzy-dla-polski-z-ue-po,26,0,2391834.html

  30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. Szykują się bolesne cięcia   polityki spójności

  Polska musi przygotować się na znaczne ograniczenie funduszy unijnych, które   dotychczas płynęły do nas szerokim strumieniem. Bruksela szykuje cięcia   polityki spójności nawet o 30 proc. Grozić nam będą także kary za łamanie   praworządności.

Tzw. "dobra zmiana" walczy o polskie interesy...

To oczywiste, że Unia jest związkiem krajów siedzących przy stole, i każdy będzie ciągnął obrus w swoją stronę. Te sprytniejsze kraje wiedzą, że w pojedynkę nic nie wskórają, i że trzeba zorganizować grupę krajów, by coś załatwić.

Ale pisiorki doprowadziły do takiej sytuacji, że Polska nie dość, że została postawiona do kąta i przy stole de facto już nie siedzi, to nawet dotychczasowi sojusznicy z Grupy Wyszechradzkiej wstydzą się przebywać z Polakami. Ba, nawet Węgry Orbana głosują przeciwko Polsce.

Data: 2017-11-27 01:49:31
Autor: Zenek Kapelinder
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.
W 2020 mozemy byc po pierwszej racie reparacji. Damy rade.

Data: 2017-11-27 11:54:00
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 10:49 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

W 2020 mozemy byc po pierwszej racie reparacji. Damy rade.

A co zreperujemy bo głupoty się nie da?

--
stevep

Data: 2017-11-27 16:17:39
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:10 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2017-11-27 o 11:54, stevep pisze:
W dniu .11.2017 o 10:49 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

W 2020 mozemy byc po pierwszej racie reparacji. Damy rade.
 A co zreperujemy bo głupoty się nie da?

Nie będzie żadnych sankcji ani reparacji.
Z jakiej choinki się urwaliście? Wszak nadchodzą święta i niemieckie  firmy muszą zarabiać ;-)

Jak to nię będzie, przecież suweren tego chce?

--
stevep

Data: 2017-11-27 21:47:04
Autor: z
W dniu 2017-11-27 o 16:17, stevep pisze:
Jak to nię będzie, przecież suweren tego chce?

Suweren także wyraził swoje zdanie na papierze w kwestii kradzieży OFE.
Manipulacja? Ależ skąd :-)

Manipulują Wami na wszelkie sposoby. Teraz zmienił się tylko pociągający za sznurki.
Pelikany

Data: 2017-12-02 14:13:36
Autor: Barteole
[dobra zmiana] z pozostałych wódz robi niewolników.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

W 2020 mozemy byc po pierwszej racie reparacji. Damy rade.

Zenek, żyj marzeniami i mirażami dla PiSdziaków.
Hitler obiecywał Lebensraum.
Wodzowie tak mają, że obiecują, a głupki w to wierzą.
Tylko wodzowie i ich przydupasy wychodzą na tym dobrze,
z pozostałych wódz robi niewolników.

Data: 2017-12-02 07:32:52
Autor: Zenek Kapelinder
[dobra zmiana] z pozostałych wódz robi niewolników.
Ale oswiadczenia np w urzedzie skarbowym nie zlozyles ze jednoosobowo rezygnujesz ze swojej czesci reparacji. Dobrze ze ci co teraz rzadza troche powazniej podchodza do sprawy i zabezpieczyli w budzecie na 2018 pieniadze na prace zwiazane z odzyskaniem od niemcow kasy. Etap gadania minal, teraz licza ile sa nam winni.

Data: 2017-12-02 16:42:26
Autor: Barteole
[dobra zmiana] z pozostałych wódz zrobi niewolników.

[...]

Zenek, z ch..em na głowy się zamieniłeś ?
Chcesz żeby mnie do wariatkowa zawieźli ?
Najpierw ty złóż oswiadczenie w urzedzie skarbowym.

Kolejne pieniądze wszystkich Polaków PiSdziaki wydadzą na ogłupianie
niektórych Polaków, czyli na PiSdziaków propagandę.

Data: 2017-12-03 19:06:12
Autor: the_foe
[dobra zmiana] z pozostałych wódz robi niew olnikĂłw.
[...]

trzeba będzie wprowadzić urząd wielkiego komornika co to z Niemcow sciagnie. Tylko oni chyba maja lepszą armię od naszej? Ktoś nawet policzył, ze dziś Polska, relatywnie jest słabsza niż w 1939 roku.

--
@foe_pl

Data: 2017-12-03 12:44:24
Autor: Zenek Kapelinder
[dobra zmiana] z pozostałych wódz robi niewolników.
Bez polskiego komornika beda kase placili. Nie beda chcieli zalapac sie na wspolprace z onztowskimi komornikami. Oczywiscie ze nasza armia jest slabsza od niemieckiej. Niemcy to wiekszy kraj i wiecej ludzi tam zyje. Zyje tam downiez kilka milionow innowiercow plus ostatni milion ze swiezej dostawy. Oni nigdy sie z niemcami nie zintegruja i wymagaja kontroli. Wyprowadzenie chociazby czesci niemieckiego wojska bedzie skutkowalo islamska rewolucja w niemczech. W 39 mieli wyimaginowanego wroga wewnetrznego, w niczym nie zagrazajacych im Zydow. Dzisiaj maja w podobnej ilosci bitnych i nie bojacych sie smierci arabow.

Data: 2017-12-05 05:33:18
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] z pozostałych wódz robi niewolników.
W roku 1918 Niemcy panowały na ziemiach od Dźwiny po niemal Paryż. Ale w sercu Niemiec wybuchła rewolucja i trzeba było szybko się poddać. Teraz historia może się powtórzyć.

Data: 2017-12-05 08:53:02
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] z pozostałych wódz robi niewolników.
Co będzie to będzie, a na razie mamy w ręku broń, gdyby znów się zaczęli rzucać o wypędzonych (czy to nie dziwne, że awantury że Steinbachową skończyły się po tym, gdy prezydent Warszawy L. Kaczyński oszacował wojenne straty miasta?).

Data: 2017-11-27 09:04:54
Autor: A. Filip
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To *KIEDY* Polska zacznie dopłacać do UE?
Kiedy członkostwo w takiej durnej UE przestanie się Polsce opłacać?

Data: 2017-11-27 00:20:32
Autor: japanizer
On Monday, November 27, 2017 at 5:04:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

To *KIEDY* Polska zacznie dopłacać do UE?
Kiedy członkostwo w takiej durnej UE przestanie się Polsce opłacać?

W takim tempie, to w drugiej kadencji PiS -- jak uda im się zdobyć większość.

Wspólnota Niepodległych Państw nie ma tak ostrych wymagań co Unia Europejska, więc nie ma co rozpaczać, sami na tym świecie nie zostaniemy!
Będzie gdzie eksportować polski węgiel -- duże obszary Rosji i jej sąsiadów są skute w zimie lodem, więc przyjmą każdą ilość węgla do ogrzania się. A w zamian kupimy rosyjską ropę i gaz.

Data: 2017-11-27 09:31:04
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:a1ffc51f-9db7-4692-8f75-e97f6dcaab81googlegroups.com...
Będzie gdzie eksportować polski węgiel -- duże obszary Rosji i jej sąsiadów są skute w zimie lodem, więc >przyjmą każdą ilość węgla do ogrzania się. A w zamian kupimy rosyjską ropę i gaz.

No i gazoport imienia słynnego brata trzeba będzie zamknąć.... ;-(((

CL

Data: 2017-11-27 09:29:47
Autor: Opozycja Totalna
[dobra zmiana wg filipka] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+its7ebwxvf-hbr1@wp.eu...
[...]

1. Podaj link który pokaże, że Polska dopłaca/ nie dopłaca do UE
2. Durnej? Nie podoba ci sie? No to wypad na Kreml.
3. Masz cos konkretnego do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

CL

Data: 2017-11-28 10:01:10
Autor: Budzik
[...]

Musisz najpierw zdefiniowac słowo opłacac...
Taka Norwegia na ten przykład nie nalezy, płaci i mimo to im sie opłaca...

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-11-28 03:10:13
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
To nie tyle kwestia definicji, ile dokładnego oszacowania zysków i strat obecnych, a także przyszłych w dosyć szerokim kontekście. A to jest niemożliwe na gruncie czystej rachunkowości.
Na przykład firma albo sklep sprzedający jakieś konkretne towary ma możliwość wejścia w większą sieć sklepów lub firm. Na pierwszy rzut oka rachunek może być korzystny, bo za niewielką opłatę dostają logo, szkolenia, dojścia do dostawców lub odbiorców itd. Ale w ten sposób można także zniszczyć niewielką inicjatywę tylko po to, aby ich zamienić w podwykonawców, czyli roboli bez żadnych perspektyw rozwoju. Tak więc wszystko tutaj zależy od uczciwości reguł gry.

Data: 2017-11-28 19:01:00
Autor: Budzik
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Użytkownik  jacekbialy80@gmail.com ...

To nie tyle kwestia definicji, ile dokładnego oszacowania zysków i
strat obecnych, a także przyszłych w dosyć szerokim kontekście. A to
jest niemożliwe na gruncie czystej rachunkowości.

Mi tego nie tłumacz... Ja tylko filipowi odpisywałem.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2017-11-28 11:23:23
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
On się też z dużej litery podpisuje.

Data: 2017-11-29 04:00:50
Autor: Budzik
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Użytkownik  jacekbialy80@gmail.com ...

On się też z dużej litery podpisuje.

Wiem, zle sie klikneło.
Filipowi. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2017-11-28 20:30:44
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Norwegia DWA razy się wypięła na członkostwo w Unii Europejskiej w referendach.
Wielka Brytania wstąpiła a teraz "zmieniła zdanie".

Przekonania że UE może tylko rosnąć mamy już za sobą.

Data: 2017-11-29 04:00:50
Autor: Budzik
[...]

Odnosiłem sie tylko do twojego podejscia: daja kase: dobrze, płacimy: zle.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2017-11-29 04:56:22
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Podejście poniekąd właściwe, gdyż Unia Europejska nie niesie ze sobą żadnych wartości, które zobowiązywałyby nas do bardziej bezinteresownego zaangażowania. Czym dłużej jesteśmy w UE, tym więcej słyszymy hipokryzji i górnolotnych sloganów, które coraz bardziej przypominają czasy PRL. Ja rozumiem ludzi, którzy w czasach PRL do tego przywykli im do dzisiaj jest z tym dobrze, ale takich ludzi jest coraz mniej i w ogóle jest to droga do nikąd.

Data: 2017-11-29 16:01:43
Autor: Budzik
[...]

ludzi jest coraz mniej i w ogóle jest to droga do nikąd. J

Jakies przykłady?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2017-11-30 09:20:47
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 17:01 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

I oczekujesz odpowiedzi, czy kolejnego monologu na inny wygodniejszy temat?

--
stevep

Data: 2017-11-30 05:04:46
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Tym się różnimy Stefan, że ją tutaj nie oczekuję niczego.

Data: 2017-12-01 08:04:17
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:04 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Tym się różnimy Stefan, że ją tutaj nie oczekuję niczego.

Nawet dyskusji.

--
stevep

Data: 2017-12-01 05:45:23
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Z tobą? O czym? O ilości Europy w Europie, czy o jakości życia w dzielnicach muzułmańskich? (po wyborczym zwycięstwie PO)

Data: 2017-12-01 14:55:35
Autor: A. Filip
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Ilu (muzułmańskich) uchodźców weźmie Schetyna?]
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Z tobą? O czym? O ilości Europy w Europie, czy o jakości życia w
dzielnicach muzułmańskich? (po wyborczym zwycięstwie PO)

Ależ jak będzie to potrzebne do wygrania wyborów to Schetyna złoży
przedwyborczą obietnicę "nie wpuszczę" której dotrzyma jak polityk.

Data: 2017-12-01 06:21:31
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Pol ski z UE po 2020 r. [Ilu (muzułmańskich) uchodźców weźm ie Schetyna?]
Być może, ale on ma za małą charyzmę, żeby mu ludzie uwierzyli.
Pozdr.

Data: 2017-12-01 16:59:16
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 15:21 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Być może, ale on ma za małą charyzmę, żeby mu ludzie uwierzyli.

Na totalnej jest teraz taki olbrzymi głód, że charyzma nawet glisty  ludzkiej wystarczy.

--
Trefniś

Data: 2017-12-02 08:29:10
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 16:59 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

W dniu .12.2017 o 15:21 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Być może, ale on ma za małą charyzmę, żeby mu ludzie uwierzyli.

Na totalnej jest teraz taki olbrzymi głód, że charyzma nawet glisty  ludzkiej wystarczy.

No to się świetnie nadajesz.

--
stevep

Data: 2017-12-02 08:28:05
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 14:45 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Z tobą? O czym? O ilości Europy w Europie, czy o jakości życia w  dzielnicach muzułmańskich? (po wyborczym zwycięstwie PO)

Ależ cały czas prowadzisz dyskusje o niczyn sam ze sobą.

--
stevep

Data: 2017-11-30 09:32:03
Autor: Budzik
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Użytkownik stevep steveo011w@tkdami.net ...

[...]
takich ludzi jest coraz mniej i w ogóle jest to droga do nikąd. J

Jakies przykłady?

I oczekujesz odpowiedzi, czy kolejnego monologu na inny wygodniejszy
temat?
Brak odpowiedzi tez jest odpowiedzia :)

Data: 2017-11-30 06:50:41
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Co oznacza na ogół milczącą zgodę.

Data: 2017-11-30 20:00:39
Autor: Budzik
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Użytkownik  jacekbialy80@gmail.com ...

Co oznacza na ogół milczącą zgodę.

Lub brak argumentów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2017-11-30 21:06:55
Autor: A. Filip
[...]

Czy z fundamentów filozofii kapitalizmu wolnorynkowego nie załapałeś że
są rzeczy nie warte wysiłku który wymagałoby ich osiągnięcie?
"Pracuj, pracuj a garb ci sam wyrośnie".

Data: 2017-12-01 04:29:08
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Obudź się wreszcie Budzik! Chcesz przykłady na hipokryzję i podwójne standardy eurokratów? "Wy macie wartości, my mamy pieniądze" - nie było tak?
Żadna wspólnota się nie utrzyma bez wspólnego systemu wartości. Dlatego trzeba pozbyć się złudzeń, tylko brać ile się da, a potem adieu!

Data: 2017-12-01 18:00:37
Autor: Budzik
[...]

a potem adieu! J

Czyli branie łaczysz tylko z kasa z funduszy?

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2017-12-01 11:31:06
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Już same pieniądze potrafią być toksyczne, gdyż ustawianie się za nimi rodzi klientelizm. Zdolny człowiek kończy studia, mógłby dalej się realizować, ale spotyka kolegę, który ma dojścia do eurfunduszy. No więc wymyślają projekty takie, jak horoskopy dla psów, albo jakieś debilne szkolenia dla bezrobotnych. Albo droga do lasu - potrzebne jest kilkadziesiąt metrów stromego pojazdu od głównej drogi do wsi, jest podjazd i dalej dwa kilometry asfaltu do nikąd (pewnie był taki warunek, że minimum dwa kilometry).
Nawet się obawiam tych niemieckich odszkodowań widząc co z Europą zrobił Plan Marshalla (odechcialo im się pracować, więc sprowadzili sobie muzułmanów).

Data: 2017-12-02 15:58:06
Autor: Barteole
[dobra zmiana] Rydzyk, czy TVPiS ?
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

Nawet się obawiam tych niemieckich odszkodowań widząc co z Europą zrobił
Plan Marshalla (odechcialo im się pracować, więc sprowadzili sobie
muzułmanów).

Kto ci zrobił wodę z mózgu ?  Rydzyk, czy TVPiS ?
Polska też sprowadza Ukraińców, bo Polakom nie chce się pracować ?
Nie tylko muzułmanów sprowadzili, wpuscili też bardzo dużo Polaków.

Data: 2017-12-03 11:18:14
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] Rydzyk, czy TVPiS ?
Kiedy wpuścili "dużo Polaków"? W latach 60, kiedy Gomułka nie wypuszczał nawet w słowackie Tatry?
A co do Ukraińców, to problem może się pojawić w przyszłości, stąd moje obawy związane z reparacjami. Jeśli takie będą możliwe, to najlepiej kierować je na inwestycje strategiczne, jak Baltic Pipe, albo państwowy przemysł zbrojeniowy zatrudniający polskich obywateli.

Data: 2017-12-02 10:17:39
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Jakas forma wspólnoty na kontynencie takim jak Europa jest potrzebna, ale to co sie dzisiaj dzieje w Brukseli to dom wariatów - bardzo niebezpieczny dla krajów z komunistyczną przeszłością, gdyż nagradzający w społeczeństwie elementy chore. Z drugiej strony nie po to tam wchodziliśmy, żeby po kilkunastu latach wychodzić - lepiej zaczekać na innych i trzymać się razem w Wyszehradzie. Jeśli będzie możliwość przejścia do innej europejskiej organizacji, to trzeba to zrobić to razem z całą grupa wyszehradzką i być na to przygotowanym..
Pozdr.

Data: 2017-12-03 00:23:24
Autor: Barteole
[dobra zmiana] Wyszehrad już dawno wypiął się na PiSdziaków.

[...]

I w tym cały problem, że Europa nagradza taki chory element jak ty.
O Polsce od morza do morza też marzysz jak rasowy PiSdziak ?
Z kim chcesz budować ?
Wyszehrad już dawno wypiął się na PiSdziaków.

Data: 2017-12-03 02:03:46
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] Wyszehrad już dawno wypiął si ę na PiSdziaków.
Wyobraź sobie, że mnie Europa w żaden sposób nie wynagradza.
Co do Wyszehradu, to nie ma najmniejszych powodów ku temu, aby przywracać graniczne szlabany w Karpatach, Sudetach i gdzieś nad Dunajem.. Natomiast strefa Schengen już się sypie. Dojdzie do tego, że Niemcy będą chciały ją zawęzić, a nas wpuszczać pojedynczo: najpierw Czechów, potem Polaków i ewentualnie Słowaków, albo Węgrów... Czyli rozumicie towarzyszu... - przejściowo/ chwilowo będziemy musieli postawić szlabany, zanim niemiaszki nie uporządkują sobie własnej Europy. To się oczywiście odbije na naszych gospodarkach, czyli jak zwykle będziemy płacić za czyjeś problemy.

Data: 2017-12-03 11:29:18
Autor: Barteole

[...]

Wynagradza cię, wynagradza jak najbardziej, ale masz klapki na oczach,
założone przez PiSdziaków i Rydzyka, i tego nie widzisz. Dałeś sobie założyć
klapki tak samo jak Niemcy zauroczyli się Hitlerem.

My bedziemy płacić nie za czyjeś problemy, tylko będziemy płacić
za politykę PiSdziaków. PiSdziaki nie chca Unii więc nie należy spodziewać
się, że Unia będzie nam w czymkolwiek pomagać.

Data: 2017-12-03 12:26:58
Autor: Barteole
[dobra zmiana] pomaszerowali jak ich kopnął w d...
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

masz mentalność k... która się oddaje za to co dostaje.

Idealnie to pasuje do PiSdziaków. Dostali 500+
i świata poza tym nie widzą, klapki na oczach.
Tak samo było za Hitlera. Podniósł Niemców z kolan
i pomaszerowali jak ich kopnął w d...

Data: 2017-12-03 05:09:23
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] pomaszerowali jak ich kopnął w d...
Od własnego rządu dostają, jak przystało na obywateli cywilizowanego kraju. Wasze rządy nie dawały nic, za to wysyłały na żebry do obcych landów. Traktowaliście ludzi jak szmaty, bo sami macie mentalność kurew. Najpierw wyslugiwaliście się Moskwie, a teraz nadstawiacie pupci Brukselce i czekacie na jałmużnę. Nic tylko pozwolić wam jeszcze wrócić do władzy, a potem patrzeć, jak narodówka zacznie was wieszać na latarniach.

Data: 2017-12-04 09:29:41
Autor: stevep
[dobra zmiana] jacekbialy polityk z pod budki z piwem.
W dniu .12.2017 o 15:51 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Nie ma już budek z piwem komuchu! Teraz są eleganckie ogródki piwne.

Ale budki z piwem pamiętam i sam nie raz pod taką budką stałem (bo nie  było jebanego stołka, żeby usiąść - tak traktowaliscie ludzi czerwone  świnie!). I bynajmniej się tego nie wstydzę, natomiast twoja pogarda w  stosunku do amatorów piwa zdradza, że jesteś komuch.
Komuchy piwo tępiły i wulgaryzowały jak mogły. W restauracjach kazali  sprzedawać tylko "do konsumpcji", czyli do serowego koreczka  wielokrotnego użytku, albo do zakurzonej kanapeczki, w której oprócz  jajeczka nawet peta można było znaleźć. A piwo z beczki sprzedawano w  budkach, przy których stały takie wysokie metalowe stoły (jak brakło  miejsca, to kufle stawiało się na ziemi i siadało na barierce).

No, no przecież to twój prezio twierdził, że internauci oglądają pornosy  clejąc piwsko.
--
stevep

Data: 2017-12-04 09:23:58
Autor: stevep
[dobra zmiana] Wyszehrad już dawno wypiął się na PiSdziaków.
W dniu .12.2017 o 12:14 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

No przestań się już powtarzać żałosny 'jasnowidzu', o tych pisdziakach,  rydzykach i klapkach na oczach, które noszą wszyscy oprócz ciebie. Poza  tym masz mentalność k... która się oddaje za to co dostaje. Powinieneś  się tego wstydzić, zamiast oczekiwać wspólnoty hańby u innych.
Och, cóż za wyszukany poziom.

--
stevep

Data: 2017-12-02 14:29:50
Autor: Barteole
[dobra ... Duży może więcej.

Unia Europejska nie niesie ze sobą
żadnych wartości, które zobowiązywałyby nas do bardziej bezinteresownego
zaangażowania.

Unia Europejska nie wymaga bezinteresownego zaangażowania.
Unia Europejska to jest dobrowolny związek państw, które
widzą korzyści politycznoekonomiczne wynikające z wzajemnej współpracy.
Duży może więcej. Pojedyńcze państwa europejskie gospodarczo
są na straconej pozycji do USA, Rosji, Chin.

Data: 2017-12-02 08:32:56
Autor: jacekbialy80
[dobra ... Duży może więcej.
Pod twoimi banałami kryje się pożytek jednego dużego unijnego państwa. Pożytek spodziewany, lecz bardzo wątpliwy zważywszy na skutki sprowadzenia niekontrolowanej fali imigracyjnej - dla Niemiec też.

Data: 2017-12-03 08:52:59
Autor: stevep
[dobra ... Duży może więcej.
W dniu .12.2017 o 17:32 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Pod twoimi banałami kryje się pożytek jednego dużego unijnego państwa.  Pożytek spodziewany, lecz bardzo wątpliwy zważywszy na skutki  sprowadzenia niekontrolowanej fali imigracyjnej - dla Niemiec też..

Dobry piesek, dobry, waruje i służy.
--
stevep

Data: 2017-12-03 11:13:43
Autor: Barteole
[dobra ... Unia Europejska to jest dobrowolny związek państw.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

Pod twoimi banałami

Widać, że nie zrozumiałeś co napisałem.

Przeczytaj jeszcze raz :

Data: 2017-12-03 09:57:57
Autor: jacekbialy80
[dobra ... Unia Europejska to jest dobrowolny związek państw.
To jest banał, w dodatku nieprawdziwy.
UE jako całość rozwją się wolniej niż te kraje europy, które nie należą do UE. Wynika z tego, że banalne na ogół powiedzenie "duży może więcej" nie zawsze jest prawdziwe.

Data: 2017-11-29 08:06:37
Autor: A. Filip
[...]

UE "jaka jest" jest niby dobra?  Jak się tam niewiele zmieni na dużo
lepsze to dla mnie pytaniem jest tylko " *KIEDY* wyjść z UE?". Nie w
bliskiej przyszłości, raczej nie w średniej przyszłości a w odpowiednio
długiej perspektywie to już niemal na pewno.

Sama kasa to nie wszystko tyle że debilni euroentuzjaści z uporem robili
z niej solidny fundament tego jakie to Polska ma odnosić gigantyczne
korzyści z członkostwa w UE.  Co ciule wtedy posiały niech ciule teraz zbiorą.

Data: 2017-11-28 23:09:21
Autor: japanizer
On Wednesday, November 29, 2017 at 4:06:41 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

korzyści z członkostwa w UE.  Co ciule wtedy posiały niech ciule teraz zbiorą.

No i Polska odnosi gigantyczne korzyści z członkostwa w UE, jakbyś się nie zacietrzewiał i jak dużo bluzgów byś na nią nie miotał.

Data: 2017-11-29 14:44:37
Autor: z
W dniu 2017-11-29 o 08:09, japanizer@japanizer.org pisze:
No i Polska odnosi gigantyczne korzyści z członkostwa w UE, jakbyś się nie zacietrzewiał i jak dużo bluzgów byś na nią nie miotał.

Jak ktoś ma powierzchowne podejście do świata i bierze tylko pod uwagę cyferki na kalkulatorze lejące się z unijnej propagandy to pewnie jeszcze korzyści są.

Są tacy ludzie.
Szanujemy ich ;-)

Data: 2017-11-29 05:57:16
Autor: japanizer
On Wednesday, November 29, 2017 at 10:44:41 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Jak ktoś ma powierzchowne podejście do świata i bierze tylko pod uwagę cyferki na kalkulatorze lejące się z unijnej propagandy to pewnie jeszcze korzyści są.

"Szanuję ludzi", którzy na argument, że w 1990 Białoruś, Ukraina i Polska startowały z tego samego poziomu, nie garną się do dalszej dyskusji.

I nie potrafią uargumentować, dlaczego Polska poszła - i idzie - mocno do przodu, Białoruś szła tylko trochę do przodu, dokąd Putin jej oferował ropę za półdarmo - a jak skończył, to dupa blada; Ukraina bardziej przypomina lata 80 w Polsce.

Data: 2017-11-29 06:08:57
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Mają to po Balcerowiczu, który swoją szemraną buchalterię nazywał ekonomią.

Data: 2017-11-29 15:41:27
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 15:08 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Mają to po Balcerowiczu, który swoją szemraną buchalterię nazywał  ekonomią.

"Matematyka nie może wypełnić życia, ale jej nieznajomość niejednemu już  wypełniła (ex. gratum dendrometrzy i ekonomiści)" - Hugo Steinhaus,  Słownik racjonalny

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 15:48:51
Autor: A. Filip
[...]

The only function of economic forecasting is to make astrology look respectable.
  -- John Kenneth Galbraith

Data: 2017-11-29 15:54:56
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 15:48 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Bywają  prawdziwe prawa ekonomii, na przykład:
"Lepiej mieć długi, niż krótki"

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 12:28:29
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Także lingwiści, którzy posługują się metodami statystycznym i co z tego?

Data: 2017-11-30 22:15:36
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 21:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Także lingwiści, którzy posługują się metodami statystycznym i co z tego?

Myśleć!
"Matematyk zrobi to lepiej" - też Steinhausa.
Ty wyraźnie nie masz umysłu ścisłego. Aforyzmy się rozumie lub nie, ale  nie podlegają negocjacji.

--
Trefniś

Data: 2017-12-01 02:56:27
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Aforyzmy bywają bardzo mądre, dlatego nie każdy je rozumie. Ja powiem prościej, że nauki ściśle takie jak matematyka i fizyka w ogóle nie opisują rzeczywistości. One zajmują się modelowaniem rzeczywistości i obecnie takich fizycznych modeli mamy kilka.

Na marginesie dodam, że inaczej sprawy się miały w wieku dziewiętnastym i wcześniej, kiedy znano jedynie model newtonowski, który wydawał się być wtedy zamkniętym systemem opisu świata. W niektórych umysłach (niekoniecznie ścisłych) ów system zaczął pełnić taką rolę, jaką dotąd pełniło judeochrześcijańskie objawienie (tym bardziej, że trwał wówczas konflikt między religią a nauką, który religia na wielu frontach przegrywała).

Data: 2017-12-01 13:32:32
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 11:56 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Aforyzmy bywają bardzo mądre, dlatego nie każdy je rozumie.

No właśnie, dlatego zdrzaźniło mnie "poprawianie" aforyzmu twórcy  lwowskiej szkoły matematycznej, mistrza dla Banacha, Hugona Steinhausa..  Którego uczniów mam zaszczyt znać osobiście.

Najważniejsza jest opinia Steinhausa o metodach ekonomii i ich relacji do  matematyki.
Resztą zaciemniasz obraz.

--
Trefniś

Data: 2017-12-01 05:05:23
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Ja rozumiem, że dla ciebie opinia Steinhausa jest najważniejsza, zauważ jednak, że mało kto ją zna. A problem jest szeroki, wykracza poza ekonomię i dotyka w Polsce wszystkich.

Data: 2017-12-01 16:55:16
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 14:05 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Ja rozumiem, że dla ciebie opinia Steinhausa jest najważniejsza, zauważ  jednak, że mało kto ją zna. A problem jest szeroki, wykracza poza  ekonomię i dotyka w Polsce wszystkich.

Twórz własne aforyzmy, geniuszu. Będziemy je przytaczać :)
Rozmowa była o ekonomistach, nie o jackach białych i ich pretensjonalności.

"Dzięki rozpowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować  nie przestając być analfabetą"
Hugo Steinhaus, też Słownik racjonalny.

--
Trefniś

Data: 2017-12-01 11:47:18
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
A ciebie co ugryzło?
Samo przytaczanie aforyzmow nie wystarczy, dlatego starałem się rozwinąć pewną myśl. I co się stało? Podeptałem jakąś świętość, że wyjeżdzasz personalnie?

Data: 2017-11-30 05:57:49
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
To co w peerelu nazywali ekonomią, było czystą buchalterią. Plan Balcerowicza zaczęto realizować jeszcze w PRL, więc było to ostatni plan PRL.

Data: 2017-11-30 09:34:56
Autor: stevep
[...]

I tym różnił się od PiS-u bo ten preferuje ekonomię polityczną rodem z  PRL-u.

--
stevep

Data: 2017-11-30 10:57:49
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 09:34 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

W dniu .11.2017 o 15:08 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Mają to po Balcerowiczu, który swoją szemraną buchalterię nazywał  ekonomią.
I tym różnił się od PiS-u bo ten preferuje ekonomię polityczną rodem z  PRL-u.

Znasz to z WUML?
Współczuję...

--
Trefniś

Data: 2017-12-01 08:16:15
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 10:57 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Znasz to z autopsji, gratuluje dyplomu.

--
stevep

Data: 2017-11-29 15:07:10
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Przecież kapitalizm stoi na durniach wierzących reklamom nawet bez
przeczytania  drobnego druczku o ile taki w ogóle jest!  :-)

Data: 2017-11-29 06:18:39
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Za przeproszeniem - to jest światopogląd Murzynów, którzy dali się nabrać na szklane paciorki.
Kapitalizm opiera się na zaufaniu, bez którego nie powstałby żaden bank, ani nawet pieniądz. W hałaśliwe reklamy inwestują głównie ci, którzy nie zdążyli jeszcze wyrobić sobie marki.

Data: 2017-11-29 08:23:22
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Ja zauważyłem taką prawidłowość, że czym droższe produkty, tym bardziej opakowanie jest stonowane - niektórym wystarczy tylko logo.

Data: 2017-12-02 14:46:28
Autor: Barteole
[dobra zmiana] Reklama dla durniów.
z <z@z.pl> pisze:
[...]

No i  rzucileś taką reklamą kapitalizmu. Reklamą dla durniów.
Kto ci zrobił wodę z mózgu ?

Data: 2017-12-02 15:02:39
Autor: A. Filip
Reklama na durniów czyli na tubylców RP3
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Francuski Orange nachalnie próbował.  Kiedy chciałem sobie założyć
internet przez kilka tygodni przechodziłem codziennie koło ich
zwodniczej reklamy "Internet już od X" [ X za pierwsze kilka miesięcy
wieloletniej umowy ]. Zapamiętałem tą (anty)reklamę na *długie* lata
po tych kilkudziesięciu wkurwieniach.

Sądzisz że mam dobre zdanie o takich kapitalistycznych firmach?

Data: 2017-12-02 16:59:06
Autor: stevep
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Ale przecież wyborcy PiS-u opierają się na durniach wierzących w reklamę tej bandy.

--
stevep

Data: 2017-11-29 16:07:19
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a1eb9c7$0$5164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cóz, kalulatorek jest wredny. Wciąż pokazywał, że 1:27 jest mniejsze niż 27:1.

CL

Data: 2017-11-29 09:45:04
Autor: Zenek Kapelinder
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Pokazuje rowniez kalkulatorek ze siedemnastu brakuje trzydziesci jeden zeby bylo wiecej niz czterdziesci siedem. Za moment zabraknie czterdziestu. Pod wzgledem notowan po ma juz z gorki.

Data: 2017-11-30 09:31:14
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:44 z <z@z.pl> pisze:

[...]

I to bez szubienic.

--
stevep

Data: 2017-12-02 14:45:40
Autor: Barteole
[dobra zmiana] idą ślepo za wodzem.
[...]

Jeżeli ty nie rozumiesz cyferek, to już siła wyzsza - taki sie urodziłeś.
Jeżeli ty uważasz, że cyferki to propaganda, to juz siła wyższa - taki się
urodziłeś.
Najgorsze jest to, że tacy jak ty idą ślepo za wodzem, tak samo
jak Niemcy za Hitlerem.

Data: 2017-11-29 16:01:43
Autor: Budzik
[...]

Jak TAM sie cos zmieni?
Ty juz jestes mentalnie poza...
I pewnie mimo to wydaje ci sie ze jestes obiektywny w swojej ocenie :)

[...]
To zalezy kto siał.
Słyszałem zarówno argumenty ze unia daje nam duzo wiecej niz tylko kase oraz to ze kategorycznie nam sie nie opłaca bo wiecej wpłacamy niz dostajemy (co juz samo w sobie jest nieprawda)

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-11-29 08:29:43
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Budzik napisał:

Odnosiłem sie tylko do twojego podejscia: daja kase: dobrze, płacimy: zle.

Z każdego przekazanego nam euro Niemcy odzyskują 85 eurocentów
25.września 2010 GW.

:)

Data: 2017-12-02 14:54:45
Autor: Barteole
[dobra zmiana] 15 eurocentów " na czysto ".
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3f03d50-6d30-4480-9f09-f23782252d16googlegroups.com...

Z każdego przekazanego nam euro Niemcy odzyskują 85 eurocentów
:)

Czyli z każdego przekazanego nam euro Polska ma 15 eurocentów
" na czysto" - taka darowizna.

Data: 2017-11-29 09:00:31
Autor: japanizer
On Thursday, November 30, 2017 at 1:29:44 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik Budzik napisał:

> Odnosiłem sie tylko do twojego podejscia: daja kase: dobrze, płacimy: > zle.
> Z każdego przekazanego nam euro Niemcy odzyskują 85 eurocentów
25.września 2010 GW.

To źle czy dobrze?

Data: 2017-11-29 11:05:29
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Bardzo źle, bo z każdego euro jakie płacimy w składkach nie odzyskujemy nic.

Data: 2017-11-29 20:44:57
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Bardzo źle, bo z każdego euro jakie płacimy w składkach nie odzyskujemy nic.

To może niech Niemcy biorą z budżetu, a my będziemy wpłacać i odzyskiwać 85%
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-02 16:06:28
Autor: Barteole
[dobra zmiana] propaganda Rydzyka, czy PiS ?

Bardzo źle, bo z każdego euro jakie płacimy w składkach nie odzyskujemy
nic.

Propaganda Rydzyka tak mówi ? czy propaganda PiS ?
Powiedzieli, że Polska wiecej otrzymuje z UE niż płaci ?

Data: 2017-12-02 07:46:31
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Barteole napisał:

Propaganda Rydzyka tak mówi ? czy propaganda PiS ?

To tylko pajdak zmienił po raz 500 nicka @mixmin.net
Powiedzieli, że Polska wiecej otrzymuje z UE niż płaci?

Fundusze norweskie wiadomo - pójdą do fundacji Batorego, przeca żydy nie takie
głupie jak komuch, kasy odebrać se nie dadzą:) Tu PL kaskę wydaje na składkę, tam transfery, nu ale ktoś tym musi zarządzać:)
Kto jak nie Agnieszka Holland, Helena Łuczywo nu i sam prezes Aleksander Smolar:)

Czyli ogólnie wiadomo:) "ż"  I jakoś leci. A polacy liczą transfery.

Data: 2017-12-02 07:59:53
Autor: Bytomir Kwasigroch
[dobra zmiana] propaganda Rydzyka, czy PiS ?
Czyli ogólnie wiadomo:) "ż"

Koszt zarządu 3,5mln na rok:) (przeca Hollandowa na KODach stękać nie powinna,
ani Helena w okopress też nie, mają swoje ajwaje)
http://www.batory.org.pl/upload/files/pdf/Sprawozdanie2016_finansowe.pdf

Bronim My tych funduszy norweskich zażarcie i zawzięcie:)
Demokracji zresztą też, już tam pisiorsto chciało łapę położyć na tych
funduszach:)

Lokaty bankowe w PLN 22 tysie
               w USD 6mln

Czyli w PLNach się nie opłaci:) Uczta się od ż.  Skoro oni lokujo w USD, wy też
lokujta w USD.

Data: 2017-12-03 10:39:08
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] propaganda Rydzyka, czy PiS ?
Zwykła logika:
My płacimy składki, oni dają kasę, z której 80% wraca do nich.

Data: 2017-12-04 08:58:17
Autor: Barteole
[dobra zmiana] logika PiSdziackorydzykowska.

Zwykła logika:
My płacimy składki, oni dają kasę, z której 80% wraca do nich.

Twoja logika to nie jest zwykla logika.
Twoja logika to jest logika PiSdziackorydzykowska.
Ty nie widzisz, że 20% zostaje w Polsce - taka darowizna
od Unii Europejskiej.

Data: 2017-12-04 09:11:55
Autor: A. Filip
dobra zmiana: aż 20% polskiej składki na UE zostaje w Polsce! ;-)
[...]

<ironia> Aż 20% polskiej składki na UE zostaje w Polsce?  CUD!
UE to ludzki pan :-) </ironia>

Data: 2017-12-04 11:35:23
Autor: Barteole
dobra zmiana: manipulacje PiSdziaków.
[...]

A. Filip

PiSdziak jacekbiały napisał że " z kasy unijnej 20 % zostaje w Polsce ".
PiSdziak A. Filip przerobił to na " 20 % składki zostaje w Polsce ".

To są przykłady na typową manipulację PiSdziaków, albo
na .... głupotę PiSdziaków.

Data: 2017-12-04 02:41:46
Autor: jacekbialy80
dobra zmiana: manipulacje PiSdziaków.
Nikt nie pisał o żadnych 20%
Pewien niemiecki polityk powiedział, że 80% eurodotacji dla Polski wraca do nas (czyli do Niemiec), a ja jego słowa przytoczyłem, którym na razie nikt nie zaprzeczył.

Data: 2017-12-04 20:01:11
Autor: Barteole
dobra zmiana: Unia Europejska dofinansowuje Polskę.

Pewien niemiecki polityk powiedział, że 80% eurodotacji dla Polski
wraca do nas (czyli do Niemiec),

I z tego co napisałeś wynika, że 20 % eurodotacji zostaje w Polsce,
czyli jest to dofinansowanie Polski przez Unię Europejską.
Oczywiste jest to dla tych co wiedzą jaka jest różnica pomiędzy
 % bankowymi, a % na butelce.

Data: 2017-12-04 14:00:10
Autor: jacekbialy80
dobra zmiana: Unia Europejska dofinansowuje Polskę.
Z tego co napisałem wyciąłeś co chciałeś - takie twoje prawo. Ale wnioski są także twoje - słuszne, czy niesłuszne - nie moje.

Jacek

Data: 2017-11-29 17:01:41
Autor: Budzik
[...]

Z tego samego artykułu:
Ale w tych wyliczeniach nie można zapomnieć, że najwięcej korzysta Polska gospodarka. Droga zbudowana np. przez niemiecką firmę, za pieniądze zachodnioeuropejskich podatników, zostanie przecież już na zawsze u nas. Tak jak i korzyści dla polskich kooperantów i podwykonawców.

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2017-11-29 18:10:38
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 18:01 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Czyli to prawda, że was paciorki rajcują bezrozumnie.

http://auto.dziennik.pl/drogi/artykuly/427302,masowe-bankructwa-firm-nie-wplynely-na-sposob-budowania-drog.html
http://www.tvp.info/14535487/kto-stracil-na-budowie-autostrad-po-prostu-rozlicza-rzad

"Żeby było tak jak było" :)

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 18:13:50
Autor: Budzik
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r. [Czy UE nam się dalej opłaca?]
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

[...]

Ciekawostki w tym artykule:
Sami wykonawcy przekonują, że opłaca się składać niskie oferty, jeśli uszczelni się budowy, z których dotychczas duża część materiałów wyciekała. Dlatego wprowadzają własne metody kontroli, np. montaż wag oraz skanerów dla ciężarówek przy wjazdach i wyjazdach. Niepisaną zasadą jest też awansowanie na kierownicze stanowiska osób z samego dołu, które wiedzą, w jaki sposób uciekają pieniądze. Budimex chwali się, że dzięki nowej organizacji prac tylko na budowie A4 zaoszczędził ok. 50 mln zł.

Niby dyktat najnizszej ceny a jeszcze niedawno Polska w ruinie z najdrozszymi autostradami - to było hasło dnia.

Jest taki dowcip:
Spotyka sie dwóch biznesmenów. Jeden pyta drugiego, jak mu idzie:
- stary, w tym roku juz 3 razy splajtowałem. Jak tak dalej pojdzie to zbankrutuje naprawde...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2017-11-29 19:24:34
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 19:13 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Dlatego piszę, że teoretyków te paciorki rajcują.
"Żeby było tak jak było" - niestety, już nie będzie...

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 20:44:54
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]
> zbankrutuje naprawde...

Dlatego piszę, że teoretyków te paciorki rajcują.
"Żeby było tak jak było" - niestety, już nie będzie...

Pewnie to dzięki Pisiorkom Budimex uszczelnił budowanie :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-27 12:07:24
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.
   'płynęły do nas szerokim strumieniem' i jeszcze szerszym wyciekły :-DD

Data: 2017-12-03 03:32:50
Autor: Astronaut
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.
Faktycznie, i to nie ma nic wspólnego że zwyczajnie okres dopłat i programów pomocowych dla Polski się kończy. No ale to trzeba mieć IQ 2 razy większe od ameby by takie trudne rzeczy zrozumieć. Polecam teraz się zastanowić co mamy z kasy którą do tej pory dostaliśmy i jak ją mądrze intelektualne tuzy z PO wykorzystały. Trochę chodników i pływali....

Data: 2017-12-03 19:03:28
Autor: the_foe
W dniu 2017-11-27 o 09:02, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Gdy na stole pojawi się więcej kasy dla Węgier w zamian za głos za sankcjami dla Polski (lub wstrzymanie się - ten sam efekt) to jest to pewne - Orban weźmie to bez chwili zastanowienia.

--
@foe_pl

Data: 2017-12-04 04:37:35
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.

No i ile tej kasy weźmie? Ty lepiej zobacz ile pieniędzy przeje*ała PO, a ile  jeszcze może przejebać taka 'Nowoczesna' gdyby ich dopuścić do koryta. I to nie jest tylko nasz wewnętrzny problem, ale problem przychodzi z Unii Europejskiej, która promuje w polsce ugrupowania nieuczciwe, byle były wobec nich lojalne (ostatnio Soros coś o tym mówił).
Żeby takie polityczne straty policzyć, trzebaby się poruszać w rzeczywistościach rownoległych. Ale są one znacznie większe niż taka czy inna dotacja.

Data: 2017-12-04 15:26:18
Autor: Presidente de San Escobar
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

No i ile tej kasy weźmie? Ty lepiej zobacz ile pieniędzy przeje*ała PO, a ile  jeszcze

No ile ? Napisz co tam propaganda ci do łba wciska :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-05 09:02:54
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 15:26 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

No i ile tej kasy weźmie? Ty lepiej zobacz ile pieniędzy przeje*ała PO,  a ile  jeszcze

No ile ? Napisz co tam propaganda ci do łba wciska :DDDDDDDDDDD

Jeszcze nie sprawdził przekazu dnia.

--
stevep

Data: 2017-12-05 04:13:10
Autor: jacekbialy80
[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.
Ależ na co tu przekaz? Wystarczy se posłuchać oryginałów przy ośmiorniczkach u Sowy (dobrej jakości audio - widać robotę cia)

[dobra zmiana] 30 proc. mniej pieniędzy dla Polski z UE po 2020 r.