30 srebrników szczęścia nie da

Data: 2009-12-23 08:29:03
Autor: abc
30 srebrników szczęścia nie da
Kto zarabia na życie szkalowaniem Kościoła, powinien jak najszybciej zmienić
zawód, żeby uniknąć losu Judasza opisanego w Ewangelii według świętego
Mateusza:

"Wtedy Judasz, który Go wydał, widząc, że Go skazano, opamiętał się, zwrócił
trzydzieści srebrników arcykapłanom i starszym i rzekł: Zgrzeszyłem,
wydawszy krew niewinną.

Lecz oni odparli: Co nas to obchodzi? To twoje sprawa. Rzuciwszy srebrniki
ku przybytkowi, oddalił się, potem poszedł i powiesił się." (Mt 27:3-5)

Data: 2009-12-23 09:37:18
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:29:03 +0100, abc napisał(a):

Kto zarabia na życie szkalowaniem Kościoła, powinien jak najszybciej zmienić
zawód, żeby uniknąć losu Judasza opisanego w Ewangelii według świętego
Mateusza:

Uwierz w Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom...
Ludziska myślą, że staje się to dopiero po śmierci... :-)
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 10:26:45
Autor: pluton
30 srebrników szczęścia nie da
Uwierz w Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom...
Ludziska myślą, że staje się to dopiero po śmierci... :-)
Piotr

No, mamy zbawionego na grupie. Przywiaz sie kablem od zelazka
do kaloryfera, zebys przypadkiem nie byl wziety zywcem do nieba :)

Nullification

Data: 2009-12-23 20:16:36
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-23 09:37, Piotr pisze:
Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:29:03 +0100, abc napisał(a):

Uwierz w Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom...

Piotr

Jak rozumieć słowo "zbawiony"?

Data: 2009-12-23 21:04:22
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Dec 2009 20:16:36 +0100, Jadrys napisał(a):

Jak rozumieć słowo "zbawiony"?

Szeroko, przykładowo: jako uwolnienie, ulgę. Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 21:43:21
Autor: pluton
30 srebrników szczęścia nie da

> Jak rozumieć słowo "zbawiony"?

Szeroko, przykładowo: jako uwolnienie, ulgę.
Piotr

Bierz xenne - dziala, jak natura chciala,
czyli lagodnie, nie przerywajac snu.

Nullification

Data: 2009-12-23 22:58:02
Autor: sofu

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2009-12-23 09:37, Piotr pisze:
> Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:29:03 +0100, abc napisał(a):
>

> Uwierz w Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom...
>
> Piotr

Jak rozumieć słowo "zbawiony"?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To znaczy pozbawiony gotówki.
Wszystko inne to tylko bełkot.

sofu

Data: 2009-12-24 15:36:05
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-23 22:58, sofu pisze:
[...]

No tak, pozbawienie gotówki może być zbawieniem. Przynajmniej od grzesznych myśli.. Np, ja gdy mam jakiś przypływ gotówki, to od razu zaczynam poważnie myśleć o skorzystaniu z uciech w domu pod czerwona latarnią.

Data: 2009-12-23 10:28:13
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

WOS skalować wcale niepotseba, same sem takom łopiniem wyrobiłyście, ze jesce
porem lot (az mohery powymirajom!) i ZNIKNIECIE NAZAWSE, wy śMIERDZONCE i
żEBżONCE WYŁUDZACE w KIECACH...!!!

Data: 2009-12-23 15:34:59
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A ewangelie napisał przed czy po powieszeniu sie?

sofu

Data: 2009-12-23 15:50:50
Autor: abc
30 srebrników szczęścia nie da
A ewangelie napisał przed czy po powieszeniu sie?

Judasz nie napisał żadnej Ewangelii.

Data: 2009-12-23 16:17:51
Autor: sofu

> A ewangelie napisał przed czy po powieszeniu sie?

Judasz nie napisał żadnej Ewangelii.

--

Widac sie najpierw powiesił?
Ale ewangelia jego imienia istnieje:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ewangelia_Judasza.
Taka ona prawdziwa (albo i nie) jak i pozostałe uznawane przez KRK czy tez
nie uznawane(agnostyczne).

sofu

30 srebrników szczęścia nie da