30 stycznia, 21.16

Data: 2010-01-26 17:36:09
Autor: mcgregorius
30 stycznia, 21.16
Co prawda 30 stycznia wypada dopiero za kilka dni, ale dzi¶, kwadrans po 21
spojrzałem na termometr, temperatura spadła do minus 20 st.

Brrrrrrr...

brrrrrrrrrrr,a ja mam nadzieję,ze go zobaczę gdzie¶ w okolicy maja-czerwca:)
jak skompletujemy załogę.

Data: 2010-01-26 21:21:34
Autor: janejman
30 stycznia, 21.16
> [...]
> spojrzałem na termometr, temperatura spadła do minus 20 st.

brrrrrrrrrrr,a ja mam nadzieję,ze go zobaczę gdzie¶ w okolicy maja-czerwca:)

Jakie¶ bliższe info?

30 stycznia, 21.16