[play] 30 za 10 i 10 za 5

Data: 2011-02-01 18:34:28
Autor: Ojojo
[play] 30 za 10 i 10 za 5

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ii7mu9$2tm$1inews.gazeta.pl...
Czy te dwie promocje sÄ… jeszcze aktualne? Na stronie Playa nie ma o nich
ĹĽadnej informacji.

Promocję 30 za 10 aktywowałem i jeszcze z niej korzystam. Chyba jutro
konczy mi siÄ™.
Regulaminy sa tu :
http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/dokumenty/regulaminy-promocji/index.html#karta

Data: 2011-02-01 20:05:12
Autor: Olgierd
[play] 30 za 10 i 10 za 5
On Tue, 01 Feb 2011 18:34:28 +0100, Ojojo wrote:

Promocję 30 za 10 aktywowałem i jeszcze z niej korzystam. Chyba jutro
konczy mi siÄ™.

Jeśli zostały Ci środki możesz przedłużyć -- doładowując za minimum 20 złotych ze strony Pleja.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-01 21:52:47
Autor: neoniusz
[play] 30 za 10 i 10 za 5
W dniu 11-02-01 21:05, Olgierd pisze:
Promocję 30 za 10 aktywowałem i jeszcze z niej korzystam. Chyba jutro
konczy mi siÄ™.

Jeśli zostały Ci środki możesz przedłużyć -- doładowując za minimum 20
złotych ze strony Pleja.

Albo przez FB - 30% doladowania gratis.

Data: 2011-02-02 09:36:16
Autor: Wojtek
[play] 30 za 10 i 10 za 5
neoniusz wystukał, co następuje:

W dniu 11-02-01 21:05, Olgierd pisze:
Promocję 30 za 10 aktywowałem i jeszcze z niej korzystam. Chyba jutro
konczy mi się.

Je¶li zostały Ci ¶rodki możesz przedłużyć -- doładowuj±c za minimum 20
złotych ze strony Pleja.

Albo przez FB - 30% doladowania gratis.

juz tylko 10%....

[play] 30 za 10 i 10 za 5