Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   300

300

Data: 2015-06-16 15:59:32
Autor: ZIWK
300
W dniu 2015-06-16 o 01:23, LordBluzg庐 pisze:
W Niemczech ca艂kiem spokojnie motocyklista jecha艂 300 km/h goni膮c Audi RS6. Normalna sytuacja.

No nie 艂api臋, 偶e w jednym kraju co艣 jest normalne a w innym popierdolone. Nawet nie wskazuj臋, kt贸ry kraj jest popierdolony, chyba Niemcy?
Patrz膮c si臋 na otoczenie - chyba tak, masz 100% racji - popierdolone s膮... Niemcy:
Ograniczenia szybko艣ci na autostradach:
Dania - 110 - 130
Holandia - 80 - 130
Belgia - 120
Luxemburg - 130
Francja - 130 (110 podczas deszczu)
Szwajcaria - 120
Austria - 130
Czechy - 130 - 80 (autostrady w obszarze zabudowanym)
Polska - 140.

Data: 2015-06-16 18:21:19
Autor: t-1
300
W dniu 2015-06-16 o 15:59, ZIWK pisze:
W dniu 2015-06-16 o 01:23, LordBluzg庐 pisze:
W Niemczech ca艂kiem spokojnie motocyklista jecha艂 300 km/h goni膮c Audi
RS6. Normalna sytuacja.

No nie 艂api臋, 偶e w jednym kraju co艣 jest normalne a w innym
popierdolone. Nawet nie wskazuj臋, kt贸ry kraj jest popierdolony, chyba
Niemcy?
Patrz膮c si臋 na otoczenie - chyba tak, masz 100% racji - popierdolone
s膮... Niemcy:
Ograniczenia szybko艣ci na autostradach:
Dania - 110 - 130
Holandia - 80 - 130
Belgia - 120
Luxemburg - 130
Francja - 130 (110 podczas deszczu)
Szwajcaria - 120
Austria - 130
Czechy - 130 - 80 (autostrady w obszarze zabudowanym)
Polska - 140.



By艂y takie czasy w Polsce, niekt贸rzy je jeszcze pami臋taj膮, kiedy na zwyk艂ej drodze przez pola nie by艂o ogranicze艅 i ka偶dy m贸g艂 decydowa膰 sam z jak膮 szybko艣ci膮 jedzie bezpiecznie.
Czy偶by nasi dziadowie (a nawet niekt贸rzy z nas ) byli idiotami?
Raczej coraz wi臋kszy zamordyzm i kontrola nad nie szanuj膮cym si臋 elektoratem.

Data: 2015-06-16 21:58:09
Autor: jerzu
300
On Tue, 16 Jun 2015 18:21:19 +0200, t-1 <t-1@todlaspamu.pl> wrote:

By硑 takie czasy w Polsce, niekt髍zy je jeszcze pami阾aj, kiedy na zwyk砮j drodze przez pola nie by硂 ogranicze i ka縟y m骻 decydowa sam z jak szybko禼i jedzie bezpiecznie.

Jakie pr阣ko禼i maksymalne rozwija硑 wtedy auta, kt髍e mo縩a by硂
spotka na polskich drogach?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2015-06-17 00:47:02
Autor: Pawel O'Pajak
300
Powitanko,

Jakie pr阣ko禼i maksymalne rozwija硑 wtedy auta, kt髍e mo縩a by硂
spotka na polskich drogach?

Skoro pytamy o predkosci, to zapytajmy tez o hamulce, zawieszenie, ABS, kontrole trakcji, pasy i wszelkie inne bierne i czynne systemy bezpieczenstwa. Osobiscie czulbym sie zanacznie bezpieczniej w swoim prawie pelnoletnim Volvo przy 100km/h, niz w Syrence, czy Warszawie przy 50. A jednak 100 to tamte samochodziki osiagaly i w razie czego, hmm, nie bylo rannych...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma潮 szkodliwo舵 spo砮czn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro縠k)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2015-06-18 10:11:43
Autor: Adam
300
W dniu 2015-06-17 o 00:47, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,

Jakie pr阣ko禼i maksymalne rozwija硑 wtedy auta, kt髍e mo縩a by硂
spotka na polskich drogach?

Skoro pytamy o predkosci, to zapytajmy tez o hamulce, zawieszenie, ABS,
kontrole trakcji, pasy i wszelkie inne bierne i czynne systemy
bezpieczenstwa. Osobiscie czulbym sie zanacznie bezpieczniej w swoim
prawie pelnoletnim Volvo przy 100km/h, niz w Syrence, czy Warszawie przy
50. A jednak 100 to tamte samochodziki osiagaly i w razie czego, hmm,
nie bylo rannych...


To chyba jeszcze za czas體 Pana Samochodzika nie by硂 ogranicze. Pan Samochodzik je糳zi z silnikiem Ferrari 410 SuperAmerika. A w rzeczywisto禼i wtedy sportowych samochod體 jednak troch by硂.

A co do umiej阾no禼i:
W g髍ach kierowcy umieli "hamowa" za pomoc zarzucania samochodem na zakr阾ach. 觲czesne wozid砤 szybko gotowa硑 hamulce. A jak kto nie umia w ten spos骲 wytraci pr阣ko禼i, to okoliczno禼i przyrody robi硑 to za niego.
Wystarczy poczyta troch cho鎎y Witolda Rychtera, czy stare podr阠zniki Sobies砤wa Zasady.
A ludzie r罂ne ABS-y, ESP i inne takie to mieli w g硂wach. A najwa縩iejsze: umieli przewidywa. Zasada ograniczonego zaufania to by砤 podstawa na kursach jazdy.

By硑 zreszt te (nie dla wszystkich) kursy wy縮zej szko硑 techniki jazdy, czyli zwroty, przewroty (np. przewr髏 Aaltonena), jazda na dw骳h ko砤ch, itd, itp.


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-06-18 11:17:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
300
Hello Adam,

Thursday, June 18, 2015, 10:11:43 AM, you wrote:

[...]

A co do umiej阾no渃i:
W g髍ach kierowcy umieli "hamowa" za pomoc zarzucania samochodem na zakr阾ach.

Stary jestem ale takiej metody nie pami阾am.

觲czesne wozid砤 szybko gotowa硑 hamulce. A jak kto nie umia w ten
spos骲 wytraci pr阣ko渃i, to okoliczno渃i przyrody robi硑 to za
niego.

Znaczy hamowania silnikiem nie uznawali? W autobusach "og髍kach by砤
nawet specjalna d焪ignia hamulca g髍skiego...

Wystarczy poczyta troch cho鎎y Witolda Rychtera, czy stare podr阠zniki
Sobies砤wa Zasady.
A ludzie r罂ne ABS-y, ESP i inne takie to mieli w g硂wach. A najwa縩iejsze: umieli przewidywa. Zasada ograniczonego zaufania to by砤
podstawa na kursach jazdy.
By硑 zreszt te (nie dla wszystkich) kursy wy縮zej szko硑 techniki
jazdy, czyli zwroty, przewroty (np. przewr髏 Aaltonena),

A mo縠 Immelmanna?

jazda na dw骳h ko砤ch, itd, itp.

Rzeczywi渃ie - bardzo przydatne dla wsp蟪czesnych samochod體 i
kierowc體...



--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-06-18 11:46:22
Autor: Adam
300
W dniu 2015-06-18 o 11:17, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Adam,

Thursday, June 18, 2015, 10:11:43 AM, you wrote:

[...]

A co do umiej臋tno艣ci:
W g贸rach kierowcy umieli "hamowa膰" za pomoc膮 zarzucania samochodem na
zakr臋tach.

Stary jestem ale takiej metody nie pami臋tam.

Nie opisa艂em kontekstu: okres jeszcze mi臋dzywojenny i Alpy. A samochody z silnikami dwusuwowymi.
W kilku ksi膮偶kach, nie tylko W. Rychtera o tym czyta艂em, by艂o te偶 troch臋 fotografii.


脫wczesne wozid艂a szybko gotowa艂y hamulce. A jak kto艣 nie umia艂 w ten
spos贸b wytraci膰 pr臋dko艣ci, to okoliczno艣ci przyrody robi艂y to za
niego.

Znaczy hamowania silnikiem nie uznawali? W autobusach "og贸rkach鈥 by艂a
nawet specjalna d藕wignia hamulca g贸rskiego...

"Pazurki" by艂y te偶 w ci臋偶ar贸wkach.


Wystarczy poczyta膰 troch臋 cho膰by Witolda Rychtera, czy stare podr臋czniki
Sobies艂awa Zasady.
A ludzie r贸偶ne ABS-y, ESP i inne takie to mieli w g艂owach. A
najwa偶niejsze: umieli przewidywa膰. Zasada ograniczonego zaufania to by艂a
podstawa na kursach jazdy.
By艂y zreszt膮 te偶 (nie dla wszystkich) kursy wy偶szej szko艂y techniki
jazdy, czyli zwroty, przewroty (np. przewr贸t Aaltonena),

A mo偶e Immelmanna?

To domena Transportera ;)

Przewr贸t Aaltonena - obr贸t samochodu o 360掳. Pierwszy z brzegu przyk艂ad:

http://www.moto-opinie.com/jak-zrobic-aaltonena/

Nie jest trudne, tylko kwestia 膰wicze艅. 艁atwiej z nap臋dem na ty艂.


jazda na dw贸ch ko艂ach, itd, itp.

Rzeczywi艣cie - bardzo przydatne dla wsp贸艂czesnych samochod贸w i
kierowc贸w...


Bo dawniej to byli szoferzy a nie kierowcy ;)

Poza tym, ju偶 uog贸lniaj膮c - je艣li chodzi o czasy wsp贸艂cze艣niejsze, gdy jeszcze nie by艂o ogranicze艅 pr臋dko艣ci w PL:
Pr臋dko艣膰, nawet rozwijan膮 przez Warszawy, trzeba odnie艣膰 w relacji do innych pojazd贸w. Wtedy 40km/h to dla ci臋偶ar贸wki by艂 wyczyn. R贸偶nica pr臋dko艣ci by艂a wi臋c znaczna - blisko trzykrotna - i w tym kontek艣cie trzeba spojrze膰. Poza tym sporo ci臋偶ar贸wek mia艂o hamulce b臋bnowe, sterowane linkowo. W 贸wczesnych podr臋cznikach by艂a ca艂a litania do wykonania przed wyjazdem ci臋偶ar贸wki z bazy, m.in. smarowanie podwozia i regulacja hamulc贸w. Codziennie. Listy miesi臋czne by艂y jeszcze d艂u偶sze.
Patryk Mikiciuk wynajduje wci膮偶 je偶d偶膮ce samochody z tamtej epoki. W tym ci臋偶ar贸wki normalnie pracuj膮ce(!).


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-06-18 13:05:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
300
Hello Adam,

Thursday, June 18, 2015, 11:46:22 AM, you wrote:

[...]

jazdy, czyli zwroty, przewroty (np. przewr髏 Aaltonena),
A mo縠 Immelmanna?
To domena Transportera ;)
Przewr髏 Aaltonena - obr髏 samochodu o 360. Pierwszy z brzegu przyk砤d:

Obr髏, nie przewr髏. Przewr髏 to by w maju. I dlatego go majowym
nazwali.

[...]

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-06-17 07:18:14
Autor: ZIWK
300
W dniu 2015-06-16 o 18:21, t-1 pisze:

By硑 takie czasy w Polsce, niekt髍zy je jeszcze pami阾aj, kiedy na
zwyk砮j drodze przez pola nie by硂 ogranicze i ka縟y m骻 decydowa sam
z jak szybko禼i jedzie bezpiecznie.
Tak, a wielki ruch na drodze krajowej to by硑 2 auta na kwadrans...

Czy縝y nasi dziadowie (a nawet niekt髍zy z nas ) byli idiotami?
Ciekawe sk眃 si wzi瓿y do niedawna stosowane przepisy budowlane - 2 miejsca parkingowe na 100 mieszka馽體 bloku?

Data: 2015-06-26 12:10:58
Autor: Gotfryd Smolik news
300
On Tue, 16 Jun 2015, t-1 wrote:

By硑 takie czasy w Polsce, niekt髍zy je jeszcze pami阾aj, kiedy na zwyk砮j
drodze przez pola nie by硂 ogranicze

....na zawarto舵 alkoholu we krwi kieruj眂ego?
  A owszem.
  Przed wojn w og髄e nie by to czynnik brany pod uwag.
  Opisy w tej kwestii widywa砮m gdzie na geekweek.

  A za "pocz眛k體 PRLu" niekiedy bywa to czynnik 砤godz眂y
przy przest阷stwach wszelakich.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-06-16 22:41:30
Autor: przemek.jedrzejczak
300
-- Patrz眂 si na otoczenie - chyba tak, masz 100% racji - popierdolone s... Niemcy:

powiedzmy ze jest to pewnego rodzaju schizofrenia :-) z jednej strony ochrona srodowiska, bezpieczenstwo a z drugiej koncerny samochodowe od ktorych uzalezniona jest niemiecka gospodarka ... jaki sens ma produkowanie aut ktore spokojnie wyciagaja grubo powyzej 200 km/h jesli jakies dranie (patrz ponizej) wprowadza limit na autostradach ? to jest decyzja mocno polityczna (choc 120 km/h IMHO to za malo nasze 140 km/h jest znacznie rozsadniesze) ale poki liczba ofiar utrzymuje sie na stosunkowo niskim poziomie nic sie nie zmieni ...


https://www.bremen.de/bremen-fuehrt-tempolimit-auf-autobahnen-ein-4596389

Data: 2015-06-17 13:44:15
Autor: J.F.
300
U縴tkownik  napisa w wiadomo禼i grup
-- Patrz眂 si na otoczenie - chyba tak, masz 100% racji - popierdolone s... Niemcy:
powiedzmy ze jest to pewnego rodzaju schizofrenia :-) z jednej strony ochrona srodowiska, bezpieczenstwo a z drugiej koncerny samochodowe od ktorych uzalezniona jest niemiecka gospodarka ... jaki sens ma produkowanie aut ktore spokojnie wyciagaja grubo powyzej >200 km/h jesli jakies dranie (patrz ponizej) wprowadza limit na autostradach ?
to jest decyzja mocno polityczna (choc 120 km/h IMHO to za malo nasze 140 km/h jest znacznie rozsadniesze) ale poki liczba ofiar utrzymuje sie na stosunkowo niskim poziomie nic sie nie zmieni ...

A jaki sens ma 4 czy 6 litrowy silnik w kraju, gdzie nie wolno 55mph przekroczyc ?

To nie koncerny, to ludzie. Wyborcy.
Powiedz im, ze maja jezdzic 130 po autostradzie, to przestana na ciebie glosowac :-)
W slad za tym idzie zapotrzebowanie na szybkie auta ... choc dawniej wcale tak wiele tych szybkich i mocnych nie bylo (jak zwykle z powodu podatkow) ... aczkolwiek na autostradzie moc nie jest tak bardzo potrzebna, a nawet 75KM pozwala pojechac 160 ...

Choc jak widac - powiedz im ze 55mph jest dobre i beda na ciebie glosowac :-)

Chociaz ...
https://www.bremen.de/bremen-fuehrt-tempolimit-auf-autobahnen-ein-4596389

O ile pamietam to takie pomysly juz byly ... w Bawarii ?

Organizacyjnie Niemcy przypominaja USA - maja Landy, w ktorych jest wlasny rzad, parlament - i jak widac nawet przepisy drogowe. A nie, przepisy sa federalne, ale zarzad drog jak widac landowy.
Swiadomosc ekologiczna ?
Komputer w nowoczesnym dieslu wcale nie zacheca do zwolnienia :-)

J.

Data: 2015-06-17 05:57:25
Autor: przemek.jedrzejczak
300
-- A jaki sens ma 4 czy 6 litrowy silnik w kraju, gdzie nie wolno 55mph przekroczyc ?

ano wlasnie, nie ma

-- To nie koncerny, to ludzie. Wyborcy.

wiekszosci wyborcow spokojnie styknie te 140 km/h a reszta no coz musi sie dopasowac, takie sa uroki demokracji :-)

-- Powiedz im, ze maja jezdzic 130 po autostradzie, to przestana na ciebie glosowac :-)

ten limit wprowadzono w 2008r wiec juz chyba po glosowaniu ?
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/autobahnen-bremen-fuehrt-tempo-120-ein-a-546376.html

P.

Data: 2015-06-17 19:50:19
Autor: J.F.
300
U偶ytkownik  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:8e5a9220-34ea-499b-b515-6aa9aae8ed5b@googlegroups.com...
-- To nie koncerny, to ludzie. Wyborcy.
wiekszosci wyborcow spokojnie styknie te 140 km/h a reszta no coz musi sie dopasowac, takie sa uroki demokracji :-)

Styknie czy nie, my tu o wyborach, a nie o tym co styknie :-)

wersje sa trzy:
a) przekonasz ludzi ze 120 daje czystsze powietrze, i bezpieczniej, i cie popra,
b) nie przekonasz i przegrasz wybory,
c) nikogo sie nie bedziesz pytal, wprowadzisz, jednym sie spodoba, innym nie, powodow do oceny bedzie wiecej, kolejne wybory wygrasz, albo przegrasz, a limit zostanie :-)

-- Powiedz im, ze maja jezdzic 130 po autostradzie, to przestana na ciebie glosowac :-)
ten limit wprowadzono w 2008r wiec juz chyba po glosowaniu ?
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/autobahnen-bremen-fuehrt-tempo-120-ein-a-546376.html

Nie moge sie doczytac czego on jest senatorem ... Bremen  to jakis mikro Land chyba, 419km kw i 600 tys mieszkancow ... gdzie oni w ogole tam te 60 km autostrad maja ... to jest/sa chyba autostrady przez miasto ...

W kazdym badz razie jak na razie Zieloni maja w Niemczech mniejszosc i ogolnego ograniczenia jakos nie moga wprowadzic


J.

Data: 2015-06-17 23:34:41
Autor: przemek.jedrzejczak
300
-- Bremen  to jakis mikro Land chyba, 419km kw i 600 tys mieszkancow ... gdzie oni w ogole tam te 60 km autostrad maja ... to jest/sa chyba autostrady przez miasto ...

Brema, Wolne Hanzeatyckie Miasto Brema - miasto w p蟪nocnych Niemczech, stolica najmniejszego kraju zwi眤kowego Brema do kt髍ego nale縴 r體nie Bremerhaven. Le縴 nad rzek Wezer w odleg硂禼i ok. 60 km od jej uj禼ia do Morza P蟪nocnego. Wikipedia

-- W kazdym badz razie jak na razie Zieloni maja w Niemczech mniejszosc i ogolnego ograniczenia jakos nie moga wprowadzic

nie bedzie rewolucji tylko ewolucja :-) 250 km /h pozniej 200 km/h i za 20 lat moze zejda do naszego 140 km/h

P.

Data: 2015-06-18 12:12:02
Autor: J.F.
300
U偶ytkownik  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
-- Bremen  to jakis mikro Land chyba, 419km kw i 600 tys mieszkancow ... gdzie oni w ogole tam te 60 km autostrad maja ... to jest/sa chyba autostrady przez miasto ...
Brema, Wolne Hanzeatyckie Miasto Brema - miasto w p贸艂nocnych Niemczech, stolica najmniejszego kraju zwi膮zkowego Brema do kt贸rego nale偶y r贸wnie偶 Bremerhaven. Le偶y nad rzek膮 Wezer膮 w odleg艂o艣ci ok. 60 km od jej uj艣cia do Morza P贸艂nocnego. Wikipedia

Trzeba siegnac do oryginalu,
Die Stadtgemeinde Bremen ist die Hauptstadt des Landes Freie Hansestadt Bremen (kurz auch 鈥濨remen)
Die Freie Hansestadt Bremen (ist das fl盲chenkleinste Land der Bundesrepublik Deutschland

https://de.wikipedia.org/wiki/Bremen
https://de.wikipedia.org/wiki/Freie_Hansestadt_Bremen

Wyglada mi na to, ze land FHB to dwa miasta (Bremen i Bremerhaven), ktore maja rozdzielne tereny.
Duzo tej autostrady tam nie ma :-)

-- W kazdym badz razie jak na razie Zieloni maja w Niemczech mniejszosc i ogolnego ograniczenia jakos nie moga wprowadzic
nie bedzie rewolucji tylko ewolucja :-) 250 km /h pozniej 200 km/h i za 20 lat moze zejda do naszego 140 km/h

Mysle ze najpierw 180, a potem stopniowo mniej.

No chyba, ze faktycznie landami sie to bedzie odbywac - tu 120, tam 130, gdzies 150 ...

J.

Data: 2015-06-18 03:19:40
Autor: przemek.jedrzejczak
300
-- Duzo tej autostrady tam nie ma :-)

mimo to koncerny maja sie na bacznosci i pilnuja zeby ta zielona zaraza sie nie rozszerzyla :-)

-- Mysle ze najpierw 180, a potem stopniowo mniej.

wszyscy maja swiadomosc ze zmiany musza nastapic tylko nie wiedza kiedy i jakie

P.

Data: 2015-06-18 12:51:17
Autor: J.F.
300
U偶ytkownik  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:16719e6d-2bd3-4d80-8c7e-28b2d5acc0df@googlegroups.com...
-- Duzo tej autostrady tam nie ma :-)
mimo to koncerny maja sie na bacznosci i pilnuja zeby ta zielona zaraza sie nie rozszerzyla :-)

No ale co - nie morduja ich przeciez, wiec jak pilnuja ?

-- Mysle ze najpierw 180, a potem stopniowo mniej.
wszyscy maja swiadomosc ze zmiany musza nastapic tylko nie wiedza kiedy i jakie

Dlugo sie trzymaja ... co daje tez swiadomosc, ze zmiany wcale nie sa konieczne.
Jeden jedzie 120, inny 150, inny 200, a jeszcze inny 300 i jak widac mozna.

J.

Data: 2015-06-18 04:37:12
Autor: przemek.jedrzejczak
300
-- No ale co - nie morduja ich przeciez, wiec jak pilnuja ?

to juz nie te metody, cwany lobbysta jest duzo skuteczniejszy od durnego cyngla

-- Dlugo sie trzymaja ... co daje tez swiadomosc, ze zmiany wcale nie sa konieczne.

inne kraje europejskie sa innego zdania prawda ? najpierw Unia wprowadzi 30 km/h w miastach a pozniej wezmie sie za niemieckie autobahny :-)

-- Jeden jedzie 120, inny 150, inny 200, a jeszcze inny 300 i jak widac mozna.

oczywiscie ze mozna pytanie tylko czy te 300 jest naprawde uzasadnione ... od jazdy sportowej jest tor a nie drogi publiczne ... ostatnio Polizei sciagala z A1 dwa auta Gumballa choc wcale szybko nie jechaly tylko nieco "dynamicznie" ale widocznie komus podpadli i zadzwonil na 112 ... pierwszym celem nie beda jednak autostrady tylko poczciwe Landstrassen gdzie zloczyncy planuja wprowadzic tempo 80 km/h dla wszystkich:
http://www.sueddeutsche.de/auto/-verkehrsgerichtstag-in-goslar-experten-fordern-tempo-auf-landstrassen-1.2328663
chodzi m.in. o zredukowanie liczby manewrow wyprzedzania kiedy najczesciej dochodzi do ciezkich wypadkow ... tak wiec cierpliwosci najgorsze dopiero przed nami :-)

P.

Data: 2015-06-28 22:30:06
Autor: t-1
300
W dniu 2015-06-18 o 13:37, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

tak wiec cierpliwosci najgorsze dopiero przed nami :-)


Masz racje i to jest celowa robota lewactwa aby ludzie utracili przyjemno舵 z jazdy samochodem.
A trac眂 przyjemno舵 przesi眃 si do komunikacji zbiorowej.
A najbardziej zatwardziali indywiduali禼i zostan za砤twieni samochodami z "automatycznym kierowc" jad眂ymi g阺iego jak ustawa przewiduje.

Data: 2015-06-29 07:51:47
Autor: Marek
300
On Sun, 28 Jun 2015 22:30:06 +0200, t-1 <t-1@todlaspamu.pl> wrote:
Masz racje i to jest celowa robota lewactwa aby ludzie utracili przyjemno艣膰 z jazdy samochodem.
A trac膮c przyjemno艣膰 przesi膮d膮 si臋 do komunikacji zbiorowej.
A najbardziej zatwardziali indywiduali艣ci zostan膮 za艂atwieni
samochodami
z "automatycznym kierowc膮" jad膮cymi g臋siego jak ustawa przewiduje.

Przepraszam ale jaka jest przyjemno艣膰 jazdy samochodem po mie艣cie z pkt, a do b. ? Akurat w mie艣cie komunikacja miejska zamiast samochodu to dobry pomys艂. Sam od czasu do czasu wybieram km aby troch臋 si臋 dosocjalizowa膰.

--
Marek

Data: 2015-07-06 21:53:34
Autor: jerzu
300
On Mon, 29 Jun 2015 07:51:47 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

Przepraszam ale jaka jest przyjemno舵 jazdy samochodem po mie禼ie z pkt, a do b. ? Akurat w mie禼ie komunikacja miejska zamiast samochodu to dobry pomys.

Nie dla ka縟ego i nie zawsze.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2015-06-29 17:03:30
Autor: Cavallino
300

U縴tkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:mmplfo$kan$1@pippin.nask.net.pl...
W dniu 2015-06-18 o 13:37, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

tak wiec cierpliwosci najgorsze dopiero przed nami :-)


Masz racje i to jest celowa robota lewactwa aby ludzie utracili przyjemno舵 z jazdy samochodem.

W Polsce to Twoje "lewactwo" to prawica, a prawdziwa lewica nic podobnego nie proponuje - to tak gwoli 禼is硂禼i.

300

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona