300 erajednostek w Tak tak Fon GRATIS?

Data: 2009-09-09 21:28:58
Autor: kowtow
300 erajednostek w Tak tak Fon GRATIS?
Sprawdzam dzisiaj stan era jednostek terminowych w Tak Tak Fon i oczom nie wierzę mam 300 erajednostek ważnych do 08.01.2010 czyli cztery miesiące.
Co to jest i skąd?  ja nie doładowywałem stan konta się nie zmienił. Czyżby jakaś promocja? a może zwykły błąd systemu. Na stronie wyswietla to samo. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4411 (20090909) __________

Data: 2009-09-09 21:30:57
Autor: Czarek

Tu masz graficzne opisane: http://odsiebie.com/pokaz/4929730-- -f96d.html

--
Cz.

Data: 2009-09-09 21:59:32
Autor: kowtow
300 erajednostek w Tak tak Fon GRATIS?
Dzięki Stary nie wiedziałem jak to wyłączyć

Data: 2009-09-10 09:09:57
Autor: lukket
kowtow pisze:
[...]

  Nie przedłużałeś czasem umowy? w ramach aktualnej oferty przedłużeniowej do tak tak fon dostaje się 300 minut do ery na trzy okresy rozliczeniowe.

pozdr
ŁukaszT

300 erajednostek w Tak tak Fon GRATIS?