300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa

Data: 2011-03-23 14:37:54
Autor: bulba
300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
hej,

planuje repatriacje, przynajmniej czasowa do polski; patrze na oferte opow i jestem przerazony; czy rzeczywiscie jest taka nedza?

obecnie mam w T-mobile UK: umowe miesieczna, 350min, 300sms, BB BIS i 500mb netu; wszystko za ok. 94zl (po przeliczeniu);

czy w polsce nie ma szans na taka oferte?

ogolnie zszedlbym z minutami w dol do ok. 200, ale zalezy mi na BB, ale widze, ze tu to jakas gorna polka jest ta usluga; tutaj to kazdy nastolatek w autobusie bawi sie BB albo iphonem

pzdr.

piotr

Data: 2011-03-23 11:08:31
Autor: Pszemol
"bulba" <sra@tata.com> wrote in message news:imd0k1$e52$1inews.gazeta.pl...
[...]

:-)))

Wszyscy mi mówia ze smartfony w Polsce sa tanie, szczególnie iPhone.
Zapytaj Waldka, on Ci powie gdzie kupic tanio iPhone 4 za grosze...

Data: 2011-03-23 16:00:11
Autor: Amir
> [...]

ogolnie zszedlbym z minutami w dol do ok. 200, ale zalezy mi na BB, ale widze, ze tu to jakas gorna polka jest ta usluga; tutaj to kazdy nastolatek w autobusie bawi sie BB albo iphonem

360min do wszystkich i 100MB
za 69zl, pod 3 numery za free w sieci i te 3 numeru  do siebie za free maja

wiec za 94 na pewno dostaniesz cos podobnego
ERA bez telefonu umowa

Data: 2011-03-23 15:13:31
Autor: bulba
On 23/03/2011 15:00, Amir wrote:

360min do wszystkich i 100MB
za 69zl, pod 3 numery za free w sieci i te 3 numeru  do siebie za free maja

wiec za 94 na pewno dostaniesz cos podobnego
ERA bez telefonu umowa

masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych klientow'

Data: 2011-03-23 16:23:53
Autor: Amir
300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa

masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych
klientow'

a faktycznie to oferta przy przedlużaniu umowy
ale znajdziesz to na stronie ery

Data: 2011-03-23 16:56:21
Autor: osiek
Amir pisze:
masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych
klientow'

a faktycznie to oferta przy przedlużaniu umowy
ale znajdziesz to na stronie ery
no i umowa 12 lub 24 miesieczna

Data: 2011-03-23 18:13:46
Autor: ToMasz
bulba pisze:
hej,

planuje repatriacje, przynajmniej czasowa do polski; patrze na oferte
opow i jestem przerazony; czy rzeczywiscie jest taka nedza?

nie. to tylko tak wygląda. dzieki nieustającym promocjom, da sie jakoś
przeżyć, ale też trzeba pilonować pewnych terminów i zasad. RAdzę
oczywiście korzystać z prepaida, skoro to ma być "czasowe"
obecnie mam w T-mobile UK: umowe miesieczna, 350min, 300sms, BB BIS i
500mb netu; wszystko za ok. 94zl (po przeliczeniu);

Niestety rozmowy w polsce są po 29gr, do wieszości, po 10gr w sieci i po
70gr do play.

Tu zostawiam miejsce na reklame playa, bo moze to być dobra oferta,
wtedy rozmowy będą po 29gr naprawde do wszystkich

Rekalma orange free. za 100zł otrzymasz 110 do wydania na rozmowy po
29gr i smsy(niewiem ile) a DODATKOWO 6giga transferu. czas na
wykorzystanie 5 miesiecy.czyli podobnie jak pisałeś. Jak wygadasz te
110zł, kolejne "orangowe złotówki" kupisz za 56-75% wartości nominalnej
na allegro. (czyli realnie cena rozmĂłw spadnie do 20-22gr)

czy w polsce nie ma szans na taka oferte?
ofert bez zawiłości jest mało. najczęsciej w "podsieciach" poogladaj
heyah, gaduair, mbank. LEpiej jest naobiecywać, narobić nadziei a potem
pokazać to miejsce gdzie sie konczą plecy na dole...

ToMasz

Data: 2011-03-25 14:31:38
Autor: Amir
[...]

na allegro. (czyli realnie cena rozmów spadnie do 20-22gr)

straaszne ilosci znajomych odchodzi do play
czy play faktycznie ma tak dobrą ofertę?
zarabianie na minutach od innych sieci i bezplatne rozmowy w sieci play.

a moja siec era z ktora jestem od 97roku daje mi 360min z nową umową za 69zł
w t ym 100Mb internetu, dla nowej karty, która chciałem w erze bez telefonu
przeniesc z TT, dali mi 300min w tym tylko 100 do wszystkich sieci

czy to juz czas przejsc do PLAY?

Data: 2011-03-25 15:14:47
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski

Amir wrote:

[...]

skoro obecne taryfy zdaniem większości osób z
którymi mam kontakt uważane są za b. mało
znaczące liftingi ofert sprzed trzech lat, to
nie ma się czemu dziwić

Taryfy Play nie są ideałem ale w większości
wypadków (zdarzają sie warunki dla ktorych W3
jest korzystniejsze) są lepsze..

czy play faktycznie ma tak dobrą ofertę?

nie ma "tak dobrej", ma tylko "lepszą" :)

zarabianie na minutach od innych sieci i bezplatne rozmowy w
sieci play.

z tym zarabianiem nie jest wcale tak prosto:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9253317,Drozej_z_Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

[...]

W Twoim pytaniu jest odpowiedź: sam piszesz że Twoi
znajomi już tam (w Play) są, a Twój obecny operator
proponuje "śmieszną" oferte. Tylko od ciebie zależy
co zrobisz w obliczu tych faktów.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-03-25 15:54:48
Autor: SDD

Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:imi810$q3$1news.onet.pl...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9253317,Drozej_z_Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

"(...) wysokość cen za minutę to pochodna wielu czynników, m.in. analizy tego, ile klienci są w stanie zapłacić (...)"
- w zasadzie to wszystko na temat.
Niektorzy (nawet ci, ktorzy PRL znaja tylko z telewizji i opowiadan babci) wciaz mysla w kategoriach nakazowo rozdzielczych i centralnie sterowanych. A tymczasem sprawa jest prosta. Cena wynosi tyle, aby fuinkcja zysku: cena*popyt(cena) - koszty osiągała maksimum.
Jesli po obnizeniu ceny o 1 grosz popyt mialby nie wzrosnac o tyle, zeby funkcja zysku sie zwiekszyla, to cena nie ulegnie obnizeniu.
Tak samo jak z cenami paliwa - jak ropa drozeje, ceny benzyny od razu ida ostro w gore, jak tanieje - to sie zatrzymuja, albo ida w gore nieco wolniej :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-25 16:28:35
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski

[...]

Ależ oczywiście. I nikt tego tu nie kwestionuje.

Co nie zmienia tego że na asymetrii nie korzysta
wyłącznie Play - ale i mają całkiem niezłe żniwa
(z dzwoniących do Play) pozostali operatorzy.

O tym i o tylko o tym jest ten artykuł. Koniec i
kropka w tej kwestii.

To że przy okazji wielka trójka (w/g ekspertów)
W3 sobie "podcina gałąź", bo ludzie jednak wolą
mieć "w sieci" nielimitowane i 29 gr "z marszu"
(a nie tylko ograniczone do taryf z hm wyższych
pułapów) to jeszcze inna para kaloszy.

Wyraźnie widać że mniej klientów jest skłonnych
takie praktyki tolerować, co skutkuje stałym i
sporym przepływem klientów do P4. Co wprost da
się zobaczyć w publikowanych statystkach n.t.
migracji..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-03-25 17:49:24
Autor: ToMasz
Amir pisze:
[...]

ja namietnie korzystałem z pakietu 1000minut w orange + stacjonarne (dla
niektórych ciagle działa) Niestety pakiety sie skonczyły, a ja za samo
1000 minut w siecy płaciłbym 20zł. wiec przeszedłem do play, gdzie mam
1000minut w sieci i stacjonarne za 12.5+vat(+90 min do wszystkich)
proponowano mi 270min(+1000) za 25zł+vat, wiec jest to korzystniejsze od
tego co Ty masz, ale ja jakoś tak robie ze wykorzystuje to co mam, i
niepotrzebuje wiecej. jak mam sesje telefoniczną to umawiam sie z
rozmówcą przy stacjonarnym.

ToMasz

PS pytasz czy to czas? nie to nie "czas" to kwestia analizy ofert.

300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa