300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa

Data: 2011-03-23 16:00:11
Autor: Amir
300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
> obecnie mam w T-mobile UK: umowe miesieczna, 350min, 300sms, BB BIS i
500mb netu; wszystko za ok. 94zl (po przeliczeniu);

czy w polsce nie ma szans na taka oferte?

ogolnie zszedlbym z minutami w dol do ok. 200, ale zalezy mi na BB, ale widze, ze tu to jakas gorna polka jest ta usluga; tutaj to kazdy nastolatek w autobusie bawi sie BB albo iphonem

360min do wszystkich i 100MB
za 69zl, pod 3 numery za free w sieci i te 3 numeru  do siebie za free maja

wiec za 94 na pewno dostaniesz cos podobnego
ERA bez telefonu umowa

Data: 2011-03-23 15:13:31
Autor: bulba
On 23/03/2011 15:00, Amir wrote:

360min do wszystkich i 100MB
za 69zl, pod 3 numery za free w sieci i te 3 numeru  do siebie za free maja

wiec za 94 na pewno dostaniesz cos podobnego
ERA bez telefonu umowa

masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych klientow'

Data: 2011-03-23 16:23:53
Autor: Amir
300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa

masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych
klientow'

a faktycznie to oferta przy przedlużaniu umowy
ale znajdziesz to na stronie ery

Data: 2011-03-23 16:56:21
Autor: osiek
Amir pisze:
masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych
klientow'

a faktycznie to oferta przy przedlużaniu umowy
ale znajdziesz to na stronie ery
no i umowa 12 lub 24 miesieczna

300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa