300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Data: 2010-06-27 17:32:23
Autor: Pistacjusz
300 mld długu PO vs 10 mld PiS
PiS chciało wydać 10 mld projekty strukturalne aby rozruszać
gospodarkę.
PO wydało gdzieś 300 mld i niczego za to nie zbudowało.
Fantastyczne :)

Data: 2010-06-27 20:44:55
Autor: Bruner
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:937af433-576d-4a78-976b-21f06696dde6d16g2000yqb.googlegroups.com...
PiS chciało wydać 10 mld projekty strukturalne aby rozruszać
gospodarkę.
PO wydało gdzieś 300 mld i niczego za to nie zbudowało.
Fantastyczne :)

ale pierdolisz bez sensu wydali pieniadze i co ktos je zjadl i nie ma

zapoznaj sie z budzetem, wydatkami i nie pierdol nonsesow

to za PISu bysmy byli druga Grecja, Polska jest chwalona jak jednyna w EU za dodatni przyrost kiedy wszystkie inne panstwa zanotowaly ujemnie, Polska jako jedyna nie byla w recesji

i tyle z tego twojego pierdolenia nonsensow,

Data: 2010-06-27 18:39:48
Autor: Pistacjusz
300 mld długu PO vs 10 mld PiS
On 28 Cze, 02:44, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> wrote in message

>PiS chcia o wyda 10 mld projekty strukturalne aby rozrusza
>gospodark .
>PO wyda o gdzie 300 mld i niczego za to nie zbudowa o.
>Fantastyczne :)

ale pierdolisz bez sensu wydali pieniadze i co ktos je zjadl i nie ma

Jakbym pierdolił to bym dupą ruszał.

zapoznaj sie z budzetem, wydatkami i nie pierdol nonsesow

No i tu jest najciekawsze. Bo mimo cięć wydatków (większych niż
oficjalnie)
deficyt rośnie ale nawet to nie usprawidliwia aż takiego zadłużenia..
Vincent zdaje się gra na FOREXie i to niezbyt szczęśliwie :)))))))

to za PISu bysmy byli druga Grecja, Polska jest chwalona jak jednyna w EU za

Jaja sobie robisz?
PRZYCHÓD - to jest istotna informacja.
PKB możes sobie sztucznie nastukać jakie chcesz.
Zobacz jaki jest przychód.
:)
Kiedy PKB rośnie to moze po prostu oznaczać (i w przypadku Polski tak
właśnie jest)
że koszty rosna. Na przykład kiedy płacisz więcej za benzynę
powinieneś podskoczyć z radości i
powiedzieć "hura mój PKB rośnie". Hahaha.
W momencie w którym pożyczki od IMF nie starczą na ratowanie płynności
będzie bardzo ciekawie :)
Grecja ma przynajmniej co sprzedać.

dodatni przyrost kiedy wszystkie inne panstwa zanotowaly ujemnie, Polska
jako jedyna nie byla w recesji

U nas recesja uktyta jest w zadłużeniu i w rosnących kosztach. Jej
realna skala to 20-30% rocznie, spadku oczywiście :)
Mamy o tyle dobrą sytuację, że nie mamy takiej nadwyżki pieniądza w
instrumentach pochodnych (np. CFD na subprimes) jak USA czy EU. Ot i
cały "cud". Euro i dolar nie mają pokrycia w obrocie i to w końcu
skończy się upadkiem tych walut. Ale bynajmniej nie gospodarek. Na
razie chętnie nam pożyczają ale do czasu :)

i tyle z tego twojego pierdolenia nonsensow,

Idź sobie powąchać pierdy Tuska i Bobra i podelektuj sie nimi.
:))))))

Data: 2010-06-28 08:59:09
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i08raa$qfq$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
bruner ty masz cos z glowa. trzeba byc wyjatkowym debilem zeby odwazyc sie powiedziec ze za PiS bylibysmy druga Grecja. A nie czemu druga Japonia albo Malezja.
Cieciu rzad PO nie umie zarzadzac prawie 40 mln panstwem o bardzo ogromnym potencjale wzrostowym. Tu jeszcze wiele nie stworzono, wiele nie wybudowano. Kraje rozwiniete UE nigdy nie beda sie rozwijaly na pozimie wiekszym niz 5% rocznie, bo tam juz wszystko jest. Polska podczas kryzysu miala taki sam relatywnie spadek jak w innych krajach, jesli nie wiekszy. Spadalismy z wyzszego poziomu i stad nie znalezlismy sie pod kreska, ale zeby z tego powodu odtrabic sukces to trzeba byc polglowkiem z PO.
Owszem kraje mniejsze mialy spadek jeszcze wiekszy niz Polska, ale tak to juz jest ze one tak przechodza tego typu kryzysy a poza tym mialy usztywniony kurs walutowy przed wejsciem do strefy Euro (np Litwa).
Dzieki obnizce podatkow za PiS oraz wyraznej niecheci do wprowadzania Euro obecny kryzys przeszlismy stosunkowo lagodnie. Gdyby rzadzila PO skonczyloby sie to wieksza tragedia niz w Grecji, ale uwaga przeciez PO dalej rzadzi a wiec te setki mld deficytu to jeszcze nie koniec...jeszcze dojda nowe dlugi.

awe

Data: 2010-06-28 09:10:34
Autor: Bogdan Idzikowski
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09h55$553$1news.onet.pl...

[...]

Gdyby babka miała wąsy......

Data: 2010-06-28 13:03:10
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c284aea$1news.home.net.pl...

[...]

to ty bylbys biskupem
awe

Data: 2010-06-28 13:10:33
Autor: Bogdan Idzikowski
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09vds$hqg$1news.onet.pl...

[...]

I rżnąłbym kleryków!

Data: 2010-06-29 21:01:21
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c28832a$1news.home.net.pl...

[...]

raczej dziury po sekach
awe

Data: 2010-06-28 14:16:05
Autor: HaMMeR
300 mld długu PO vs 10 mld PiS
On 2010-06-28 02:44, Bruner wrote:

[...]

No no, prawidlowo! 'Mowisz' Gaz WYbroczna,
ale na szczescie, juz zupelnie nie myslisz...
Oby takich POwskich matolow bylo coraz wiecej!

Data: 2010-06-28 08:06:01
Autor: Bombelek
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:937af433-576d-4a78-976b-21f06696dde6d16g2000yqb.googlegroups.com...
PiS chciało wydać 10 mld projekty strukturalne aby rozruszać
gospodarkę.
PO wydało gdzieś 300 mld i niczego za to nie zbudowało.
Fantastyczne :)

PiS zbudowało 3 mln komfortowych mieszkań. Ludziska pławaią się w nich luksusie.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 09:04:41
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c283bc1$0$19180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

oczywiscie merytoryczna dyskusja grupowego jelopa. Zadna partia nie miala wybudowac 3 mln mieszkan. Te mieszkania mieli wybudowac sobie ludzie. Nie wolno im tylko w tym przeszkadzac.
Poza tym to dzieki PiS ludzie mogli wykupic swoje mieszkania za znacznie nizsze sumy niz wczesniej.
Jesli dodamy do tego obnizke podatkow i wysoki wzrost gospodarczy to juz dzis setki tysiecy ludzi byloby stac aby te mieszkania budowac.
Niestety wolano dac zarobic bankom - zreszta akurat tak sie sklada obcym. Rozkrecono spirale kredytowa i ceny mieszkan podskoczyly. Rownowaga rynkowa cen mieszkan zostala zaklocona. Dzis mozna te mieszkania kupic znacznie taniej - a ludzie splacaja kredyty glownie w obcych walutach i dobrze - zakladam ze w duzej czesci to elektorat PO i te nasze elyty. Nasze elyty maja to do siebie ze daja sie ruchac w dupala i potem jeszcze jak te barany pojda zagloswac na Gajowego.
A wiec juz na podstawie tego przykladu mozna powiedziec ze Polska pod rzadami PO skonczy jak murzynski kraj w srodku Europy.
awe

Data: 2010-06-28 09:38:35
Autor: Bogdan Idzikowski
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09hff$65m$1news.onet.pl...

[...]

To po co było o tym mówić, jeśli miało się nic nie robić?
W ten sposób Kaczyński mógł obiecać wybudowanie eskimosom 1 miliona igloo, pod warunkiem, że je samu wybudują.
Pieprzenie kotka......

Data: 2010-06-28 13:06:03
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c28517c$1news.home.net.pl...

[...]

ksiezyc zdobylo tylko paru amerykanskich kosmonautow ale to uwczesny rzad mowil ze to oni zdobyli ksiezyc i slusznie bo bez aparatu panstwa nie byloby to mozliwe. No to wypieprz tego konta i nie zawracaj mi dupy
awe

Data: 2010-06-28 09:47:43
Autor: Bombelek
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

[...]

Sam jesteś jełop. Na dodatek prostak i cham. Dyskusja z tobą jest bezprzedmiotowa do czasu aż zaczniesz zachowywać się poprawnie.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 13:06:53
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c285398$0$17091$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
tak jest murzynku bambo ksywka kolcekLEGO
awe

Data: 2010-06-28 14:23:10
Autor: Bombelek
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09vkq$ioh$1news.onet.pl...

[...]

Słuchaj no PSYCHOPATO, jeżeli czegoś nie rozumiesz zadzwoń do Rydzyka.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 19:02:22
Autor: Anatol
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

[...]

Sprawdziłem. Przyrost długu SP :

PiS - listopad 2005-listopad 2007 = +58 mld PLN
PO - listopad 2007 -listopad 2009 = +135 mld PLN

W pierwszych 12 miesiącach rządów PO, gdy jeszcze nie było pełnych objawów krachu w Europie i na świecie - dlug SP przyrósł tylko 48 mld PLN.

Wg słów Kaczyńskiego z wczorajszej debaty wydatki budżetu a więc i dług SP byłyby większe o 20 mld PLN w 2009 oraz nieokreśloną kwotę w 2010 i 2011 (znacznie większe wydatki na socjal, dotacje, dofinsowanie wschodniej Polski czy emerytury).

Anatol

300 mld długu PO vs 10 mld PiS