300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Data: 2010-06-27 20:44:55
Autor: Bruner
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:937af433-576d-4a78-976b-21f06696dde6d16g2000yqb.googlegroups.com...
PiS chciało wydać 10 mld projekty strukturalne aby rozruszać
gospodarkę.
PO wydało gdzieś 300 mld i niczego za to nie zbudowało.
Fantastyczne :)

ale pierdolisz bez sensu wydali pieniadze i co ktos je zjadl i nie ma

zapoznaj sie z budzetem, wydatkami i nie pierdol nonsesow

to za PISu bysmy byli druga Grecja, Polska jest chwalona jak jednyna w EU za dodatni przyrost kiedy wszystkie inne panstwa zanotowaly ujemnie, Polska jako jedyna nie byla w recesji

i tyle z tego twojego pierdolenia nonsensow,

Data: 2010-06-27 18:39:48
Autor: Pistacjusz
300 mld długu PO vs 10 mld PiS
On 28 Cze, 02:44, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> wrote in message

>PiS chcia o wyda 10 mld projekty strukturalne aby rozrusza
>gospodark .
>PO wyda o gdzie 300 mld i niczego za to nie zbudowa o.
>Fantastyczne :)

ale pierdolisz bez sensu wydali pieniadze i co ktos je zjadl i nie ma

Jakbym pierdolił to bym dupą ruszał.

zapoznaj sie z budzetem, wydatkami i nie pierdol nonsesow

No i tu jest najciekawsze. Bo mimo cięć wydatków (większych niż
oficjalnie)
deficyt rośnie ale nawet to nie usprawidliwia aż takiego zadłużenia..
Vincent zdaje się gra na FOREXie i to niezbyt szczęśliwie :)))))))

to za PISu bysmy byli druga Grecja, Polska jest chwalona jak jednyna w EU za

Jaja sobie robisz?
PRZYCHÓD - to jest istotna informacja.
PKB możes sobie sztucznie nastukać jakie chcesz.
Zobacz jaki jest przychód.
:)
Kiedy PKB rośnie to moze po prostu oznaczać (i w przypadku Polski tak
właśnie jest)
że koszty rosna. Na przykład kiedy płacisz więcej za benzynę
powinieneś podskoczyć z radości i
powiedzieć "hura mój PKB rośnie". Hahaha.
W momencie w którym pożyczki od IMF nie starczą na ratowanie płynności
będzie bardzo ciekawie :)
Grecja ma przynajmniej co sprzedać.

dodatni przyrost kiedy wszystkie inne panstwa zanotowaly ujemnie, Polska
jako jedyna nie byla w recesji

U nas recesja uktyta jest w zadłużeniu i w rosnących kosztach. Jej
realna skala to 20-30% rocznie, spadku oczywiście :)
Mamy o tyle dobrą sytuację, że nie mamy takiej nadwyżki pieniądza w
instrumentach pochodnych (np. CFD na subprimes) jak USA czy EU. Ot i
cały "cud". Euro i dolar nie mają pokrycia w obrocie i to w końcu
skończy się upadkiem tych walut. Ale bynajmniej nie gospodarek. Na
razie chętnie nam pożyczają ale do czasu :)

i tyle z tego twojego pierdolenia nonsensow,

Idź sobie powąchać pierdy Tuska i Bobra i podelektuj sie nimi.
:))))))

Data: 2010-06-28 08:59:09
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i08raa$qfq$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
bruner ty masz cos z glowa. trzeba byc wyjatkowym debilem zeby odwazyc sie powiedziec ze za PiS bylibysmy druga Grecja. A nie czemu druga Japonia albo Malezja.
Cieciu rzad PO nie umie zarzadzac prawie 40 mln panstwem o bardzo ogromnym potencjale wzrostowym. Tu jeszcze wiele nie stworzono, wiele nie wybudowano. Kraje rozwiniete UE nigdy nie beda sie rozwijaly na pozimie wiekszym niz 5% rocznie, bo tam juz wszystko jest. Polska podczas kryzysu miala taki sam relatywnie spadek jak w innych krajach, jesli nie wiekszy. Spadalismy z wyzszego poziomu i stad nie znalezlismy sie pod kreska, ale zeby z tego powodu odtrabic sukces to trzeba byc polglowkiem z PO.
Owszem kraje mniejsze mialy spadek jeszcze wiekszy niz Polska, ale tak to juz jest ze one tak przechodza tego typu kryzysy a poza tym mialy usztywniony kurs walutowy przed wejsciem do strefy Euro (np Litwa).
Dzieki obnizce podatkow za PiS oraz wyraznej niecheci do wprowadzania Euro obecny kryzys przeszlismy stosunkowo lagodnie. Gdyby rzadzila PO skonczyloby sie to wieksza tragedia niz w Grecji, ale uwaga przeciez PO dalej rzadzi a wiec te setki mld deficytu to jeszcze nie koniec...jeszcze dojda nowe dlugi.

awe

Data: 2010-06-28 09:10:34
Autor: Bogdan Idzikowski
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09h55$553$1news.onet.pl...

[...]

Gdyby babka miała wąsy......

Data: 2010-06-28 13:03:10
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c284aea$1news.home.net.pl...

[...]

to ty bylbys biskupem
awe

Data: 2010-06-28 13:10:33
Autor: Bogdan Idzikowski
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09vds$hqg$1news.onet.pl...

[...]

I rżnąłbym kleryków!

Data: 2010-06-29 21:01:21
Autor: awe
300 mld długu PO vs 10 mld PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c28832a$1news.home.net.pl...

[...]

raczej dziury po sekach
awe

Data: 2010-06-28 14:16:05
Autor: HaMMeR
300 mld długu PO vs 10 mld PiS
On 2010-06-28 02:44, Bruner wrote:

[...]

No no, prawidlowo! 'Mowisz' Gaz WYbroczna,
ale na szczescie, juz zupelnie nie myslisz...
Oby takich POwskich matolow bylo coraz wiecej!

300 mld długu PO vs 10 mld PiS