300 tysiecy w 6 lat

Data: 2018-09-10 00:24:51
Autor: Bolko
300 tysiecy w 6 lat
Data: 2018-09-10 10:36:45
Autor: tck
300 tysiecy w 6 lat

Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a9638fc-eba7-40e8-a3bc-a27a7ac92c3bgooglegroups.com...
300 tysiecy w 6 lat benzyna

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyna-z-salonu-pl-serwis-aso-1-wlasciciel-uzytk-na-trasach-ID6AeHrP.html#d3b125cacf

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyna-z-salonu-pl-serwis-aso-1-wlasciciel-uzytk-na-trasach-ID6zXFb7.html#d3b125cacf

no ale diesel lepszy przeciez.

50tys rocznie też nie jakiś znowu wyczyn, silnik wolnossący, bez dwumasy i rozrząd na łańcuchu- czego chciec więcej?

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-09-10 23:13:39
Autor: jerzu.xyz
300 tysiecy w 6 lat
On Mon, 10 Sep 2018 10:36:45 +0200, "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl>
wrote:

bez dwumasy

http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Kolo-zamachowe-dwumasowe-1.8-2.0-Duratec-HE-benzyna-od-032008-%E2%86%92-SACHS/3787
- jak najbardziej dwumasa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-09-10 10:42:46
Autor: J.F.
300 tysiecy w 6 lat
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6a9638fc-eba7-40e8-a3bc-a27a7ac92c3b@googlegroups.com...
[...]

Ale o co chodzi - ze benzyną tez sie dało 300kkm przejechac, czy ze wlascicielowi sie oplacalo benzyne kupic ?

Bo tak skromnie liczac, ze benzyna pali litr wiecej, to mamy raptem 15 tys.
Ale czy litr wystarczy ?

Benzyna jest tez ogolnie ciut drozsza, ale pamietam czasy gdy ceny byly bardzo podobne..

Za to benzyne mozna zagazowac :-)

J.

Data: 2018-09-10 01:59:14
Autor: Bolko
300 tysiecy w 6 lat

Ale o co chodzi - czy ze wlascicielowi sie oplacalo benzyne kupic ?

Wszyscy wiedzą że diesel lepszy.

I zastanawiam się co się stało że tutaj jest 300 kkm na blacie i to bez LPG.

Gdzie sens gdzie logika?
Właściciel mądrzejszy niż reszta Polski?

Data: 2018-09-10 03:11:19
Autor: Bolko
300 tysiecy w 6 lat

Moze kupil w leasingu i nie mogl zagazazowac.
OK Myśle że to te klimaty

A teraz ... trzeba zobaczyc za pare tygodni.
Jak sie sprzeda, to wlasciciel dobrze kombinowal, jak trzeba bedzie opuscic do 10k ...to i tak sie chyba oplacalo trzymac 6 lat i sprzedac za 10, niz dwa lata wczesniej sprzedac z przebiegiem 195kkm za ... 35 tys ?
ale zuważyłeś że dowód jest z 2015 a karta z 2013

W bazie brak danych o przegladach i przebiegu ... mozna licznik cofnac
Wiesz że nie przyszło mi to do głowy :)
Pytanie czy takie auto jeszcze zrobi z 100 kkm bez generalki

Data: 2018-09-10 14:06:07
Autor: J.F.
300 tysiecy w 6 lat
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9c174f45-fd31-48ba-be9b-b72cbc182b55@googlegroups.com...
[...]

Np. odkupiono od leasingu.

W bazie brak danych o przegladach i przebiegu ... mozna licznik cofnac
Wiesz że nie przyszło mi to do głowy :)
Pytanie czy takie auto jeszcze zrobi z 100 kkm bez generalki

"a to pan nie wiesz, ze benzyna nie jest tak wytrzymala i ponad 200kkm to juz sie moze rozsypac" ? :-)

J.

Data: 2018-09-10 15:11:47
Autor: abn140
300 tysiecy w 6 lat

Pytanie czy takie auto jeszcze zrobi z 100 kkm bez generalki
zrobi.
o ile to co tam pisza jest prawda.
o ile serwis wymienial olej a nie kradl go zostawiajac stary - a i takie cuda potrafia sie przytrafic.
jak jeszcze gosc mial go jako niby prywatne auto, czyli z zamiarem wycofania z firmy i dobicia prywatnie, i np
szczegolnie dbal o niego, np olej co 10 000 km to juz na pewno przeleci drugie tyle.
ps
 ta cena tam to jest duzo czy malo jak za takie auto?

Data: 2018-09-10 06:39:36
Autor: przemek.jedrzejczak
300 tysiecy w 6 lat
-- o ile serwis wymienial olej a nie kradl go zostawiajac stary - a i takie cuda potrafia sie przytrafic.

nie tylko takie :-)

https://forum.fordclubpolska.org/archive/index.php/t-94672.html

Data: 2018-09-10 11:30:45
Autor: z
300 tysiecy w 6 lat
W dniu 2018-09-10 o 10:59, Bolko pisze:
Gdzie sens gdzie logika?
Właściciel mądrzejszy niż reszta Polski?

Ale przecież wolno mu.
Sam przez 2 lata kiedyś śmigałem na benzynie do pracy jak debil. Młody i nieświadomy byłem i do tego nie pewny tej pracy ;-).
Albo przestraszony opowieściami o kosztownych naprawach diesli albo o problemach z LPG.
Albo inaczej... Jeździł już wszystkim i chciał dla odmiany benzynką :-)

Też pojeździłbym _dużą mocną beznynką_ tylko ciężko taką kupić :-)

Data: 2018-09-10 12:17:00
Autor: J.F.
300 tysiecy w 6 lat
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b9639c6$0$623$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ja kiedys zagazowalem, byl moment gdy pomyslalem "po co mi ta żaba była", ale potem przyszło jezdzic duzo, i przydało sie jak nigdy :-)

Albo inaczej... Jeździł już wszystkim i chciał dla odmiany benzynką :-)
Też pojeździłbym _dużą mocną beznynką_ tylko ciężko taką kupić :-)

W mondeo dawno temu bylo latwo - najtansza V6 na rynku.

Ale potem podniesli akcyze, i ponad dwa litry swoje kosztuja.
Zostaje jakas turbo rajdowka.

Tu tych konikow nie tak malo, 145 w koncu, ale diesle maja podobnie :-)

J.

Data: 2018-09-10 11:37:18
Autor: J.F.
300 tysiecy w 6 lat
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4118f4d5-333b-448e-8093-efcc384423fa@googlegroups.com...
[...]

Wlasciciel jest firmą. Moze go pro prostu drobne wydatki nie interesują :-)
Moze dostal dobry upust na benzyne.

Moze nie bardzo wiedzial ile bedzie jezdzic i czemu tak duzo.

Data: 2018-09-10 13:39:49
Autor: JDX
300 tysiecy w 6 lat
On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
[...]
[...]

W dieslu w tym czasie właściciel wymieniłby ze dwa razy DPF-a (vide
wątek obok) i oszczędności niet. :-)

Data: 2018-09-10 05:36:51
Autor: Bolko
300 tysiecy w 6 lat
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 13:39:58 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
[...]
> [...]
> Ale czy litr wystarczy ?
W dieslu w tym czasie właściciel wymieniłby ze dwa razy DPF-a (vide

Ale to chyba trzeba na autostrade pojechać i "przygazówke" zrobić.
I powinno być ok.

Data: 2018-09-10 14:14:15
Autor: Mateusz Viste
300 tysiecy w 6 lat
On Mon, 10 Sep 2018 05:36:51 -0700, Bolko wrote:
Ale to chyba trzeba na autostrade pojechać i "przygazówke" zrobić.
I powinno być ok.

Czy trzeba od razu na autostradę? Przygazówkę bez trudu i na podwórku przed domem zrobisz. Na jedynce.

Mateusz

Data: 2018-09-10 19:05:14
Autor: J.F.
300 tysiecy w 6 lat
On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
[...]
> [...]
wątek obok) i oszczędności niet. :-)

Ale to chyba trzeba na autostrade pojechać i "przygazówke" zrobić.

U mnie w dieslu sie czesto wlacza wypalanie DPF ... no i raz sie wlaczylo na drugi dzien po austradzie, wiec mam pewne watpliwosci ...

J.

Data: 2018-09-10 17:02:52
Autor: tck
300 tysiecy w 6 lat

Użytkownik "JDX" <jdx@onet.pl> napisał w wiadomości news:5b96580c$0$669$65785112news.neostrada.pl...
On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
[...]
[...]

i raz dwumasę;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-09-10 17:43:43
Autor: JDX
300 tysiecy w 6 lat

On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
[...]
[...]

Tego nie liczyłem, bo w benzynach też to jest. Chociaż podobno sypie się
rzadziej niż w dieslach. Hmmm, w sumie to tak jak i EGR, który w
benzynach też podobno rzadziej się psuje/zapycha. A i taki filtr paliwa
w dieslu trzeba częściej wymieniać (wiem, drobnica). I coś tam jeszcze
trzeba częściej robić... A idź Pan na ch..j z tymi dieslami... :-)

Data: 2018-09-10 18:10:20
Autor: tck
300 tysiecy w 6 lat

On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
[...]
[...]

akurat w fordzie z tego wątku nie ma dwumasy

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-09-10 22:52:08
Autor: P.B.
300 tysiecy w 6 lat
Dnia Mon, 10 Sep 2018 00:24:51 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

[...]

Ale o co chodzi? Normalne auto, z typowym przebiegiem. Może dziwne jest
tylko, że nikt go na 145 tys. nie skręcił. Ja mam Focusa 1.8TDCI z 2010 roku, z przebiegiem 322 tys. Nie jeżdżę po 10
godzin dziennie, a jakoś 40 tys. rocznie wychodzi: Trójmiasto jest
rozległe, czasem jakaś Warszawa, Katowice, urlop w Karkonoszach i tak się
zbiera.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2018-09-10 23:25:42
Autor: Bolko
300 tysiecy w 6 lat
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 22:56:43 UTC+2 użytkownik P.B. napisał:
Dnia Mon, 10 Sep 2018 00:24:51 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

> 300 tysiecy w 6 lat benzyna

Ale o co chodzi?
Ja mam Focusa 1.8TDCI z 2010 roku, z przebiegiem 322 tys.
A dlaczego nie kupiłeś benzyny jak właściele tych aut?

Data: 2018-09-11 09:00:12
Autor: P.B.
300 tysiecy w 6 lat
Dnia Mon, 10 Sep 2018 23:25:42 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

Ale o co chodzi?
Ja mam Focusa 1.8TDCI z 2010 roku, z przebiegiem 322 tys.
A dlaczego nie kupiłeś benzyny jak właściele tych aut?

Bo nie było. Cztery lata temu poszukiwałem auta z fakturą VAT, w cenie
około 20 - 25 tys. Poflotowe, to były niemal wyłącznie diesle. Benzynowe,
to albo jakieś najbiedniejsze fabie i pandy z gazem, albo Audi czy BMW
grubo poza moimi możliwościami finansowymi. Inaczej też wtedy używałem
samochodu - większość przebiegu w trasach i bardzo dużo po autostradach. W
takich warunkach 700 - 800 kilometrów na jednym zbiorniku to duży komfort.
Zwróć też uwagę, że wybrałem Focusa z jedynym oferowanym w 2010 roku
silnikiem bez DPF. W cztery lata zrobiłem 150 tys. kilometrów i już
wymieniałem koło dwumasowe (poprzedni właściciel też wymieniał) i walczyłem
z zaciętym EGR. Jeżeli zaczną się jakieś jazdy z wtryskami/pompą albo znów
zużyje się dwumasa, to zmieniam na benzynę albo hybrydę. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2018-09-11 05:39:55
Autor: Bolko
300 tysiecy w 6 lat
W dniu wtorek, 11 września 2018 09:04:26 UTC+2 użytkownik P.B. napisał:

> [...]

zużyje się dwumasa, to zmieniam na benzynę albo hybrydę. -- Pozdrawiam,

Ja kupiłem mazde 6 rocznik 2002 z LPG na wyświetlaczu było 120 kkm
Teraz ma 146 kkm. W tym czasie wymieniłem akumlator, hamulce i opony.
Skończył mi się kontrakt i chce ją sprzedać.
Generalnie zajebiste auto tylko rdzewieje a na Kraków takie auto (duże) dla mnie jest bez sensu.
Szczerze polecam, gdyby nie ta rdza.

Data: 2018-09-11 07:41:49
Autor: sczygiel
300 tysiecy w 6 lat
W dniu wtorek, 11 września 2018 02:04:26 UTC-5 użytkownik P.B. napisał:

> [...]

z zaciętym EGR. Jeżeli zaczną się jakieś jazdy z wtryskami/pompą albo znów
zużyje się dwumasa, to zmieniam na benzynę albo hybrydę.

To ja dla przeciwwagi :)
focus 1.8 tdci.
kupilem jak mial 198kkm. zrobilem kolejne 200kkm.
Wymienilem dwumase i sprzeglo przy 250kkm (poprzedni wlasciciel nie wymienial). Do tego jakies lozyska, rozrusznik i tyle.

Zero problemow z egr, wtryskami, pompa itp.
Najwiecej kasy chyba wydalem na felgi bo sie mi krzywily na naszych pieknych drogach.

Foka do momentu sprzedazy jezdzila bezproblemowo, nie kopcila, spalanie na poziomie 5.5l/100
Nie gnila zbytnio (10 letnie auto jednak tu i owdzie mialo jakies purchle), nic nie grzechotalo podczas jazdy na wybojach.
Palila za pierwszym razem nawet przy -20 (swiece zarowe wymienione - wszystkie 4 byly padniete nie odpalala wtedy nawet przy +3).

Moje przeslanie:
Ani dizel nie jest zly ani benzyna, one sa bardzo porownywalne tyle ze rzadko kiedy przebieg jest prawdziwy. I stad sie biora dziwne doswiadczenia.

300 tysiecy w 6 lat