300 zatáíček Gustava Havla

Data: 2009-05-22 05:43:03
Autor: Jarecki
300 zatáíček Gustava Havla
Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havla

obejrzeć.

Jarecki

Data: 2009-05-22 15:01:58
Autor: falco
300 zatáíček Gustava Havla
Jarecki pisze:
Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

się zazdrości widoku takich maszyn na żywo w akcji (fotka 66)...  ;)

--
(Po)zdrówka! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-05-22 15:16:12
Autor: Kefir
300 zatáíček Gustava Havla
Elou!
"Jarecki" <jareckib12@gmail.com> wrote in message news:507cdbae-3d04-42ca-8f20-c42018f53d49n8g2000vbb.googlegroups.com...
Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havla

obejrzeć.

Koledzy, kurdi, nawet nie brzdakneli... W czasie CTT mamy akurat spotkanie kolka bielizniarskiego ale dzieki za linki. Marzy mi sie byc na takiej imprezie. Pozostaje czekac na relacje i koniecznie zobaczyc za rok.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-22 06:18:55
Autor: Jarecki
300 zatáíček Gustava Havla
On 22 Maj, 15:16, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
Elou!"Jarecki" <jarecki...@gmail.com> wrote in message

> [...]

kolka bielizniarskiego ale dzieki za linki. Marzy mi sie byc na takiej
imprezie. Pozostaje czekac na relacje i koniecznie zobaczyc za rok.

6-7 czerwca w tym samym miejscu są wyścigi oldtimerów.

Jarecki

Data: 2009-05-22 16:32:08
Autor: marcinu
300 zatáíček Gustava Havla

Użytkownik "Jarecki" <jareckib12@gmail.com> napisał w wiadomości news:507cdbae-3d04-42ca-8f20-c42018f53d49n8g2000vbb.googlegroups.com...\

Witam
Mogę zadać pytanie natury internetowo-technicznej?? Jaka jest nazwa galerii której używasz na swojej stronie internetowej??
Galeria na mojej stonce ostatnio padła i nie mogę jej podnieść:)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2009-05-22 07:49:40
Autor: Jarecki
300 zatáíček Gustava Havla
On 22 Maj, 16:32, "marcinu" <zlyad...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Jarecki" <jarecki...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:507cdbae-3d04-42ca-8f20-c42018f53d49n8g2000vbb.googlegroups.com...\

[...]

joomslide - ale to plugin pod joomlę.

Jarecki

Data: 2009-05-22 19:47:59
Autor: marcinu
300 zatáíček Gustava Havla

Użytkownik "Jarecki" <jareckib12@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e7e0b24-000b-465a-ba89-fba4c28f6ef8m17g2000vbi.googlegroups.com...

<<joomslide - ale to plugin pod joomlę.

Siemka
Też mam stronkę zrobioną w joomla. Dzięki za informację.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2009-05-22 19:40:17
Autor: ebiOne
ANKIETA Re: 300 zatáíček Gustava Havla
Jarecki pisze:
Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havla

obejrzeć.

Pepiki potrafia, to czemu my nie?

Gdzie u nas mozna by zorganizowac takie sciganki?
No kurcze, chyba nie jest to takie trudne.

Zalozenia:
- miasteczko (co by byla jakas infrastruktura)
- poza droga przelotowa prowadzaca gdzies w pizdu dalej
- w miare ok asfalt
- jakies zakrety, zeby nie bylo nudy
- wolne przestrzenie na biwakowanie
- <cdn>

Moja propozycja:
gdzieś tu :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82a_p%C4%99tla_bieszczadzka

pozdro obwarzanki

Data: 2009-05-22 20:17:34
Autor: Spider A.J.
ANKIETA Re: 300 zatáíček Gustava Havla

"ebiOne" <ebiOne@gazeta.pl> wrote
Moja propozycja:
gdzieś tu :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82a_p%C4%99tla_bieszczadzka

Wiesz ile kilometrow ma petla bieszczadzka?
Zgadnij ilu niemcow bedzie sie tluklo 4-ka zeby tam dojechac?
O zapleczu nawet nie wspominajac.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-22 20:39:33
Autor: ebiOne
Spider A.J. pisze:
"ebiOne" <ebiOne@gazeta.pl> wrote
Moja propozycja:
gdzieś tu :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82a_p%C4%99tla_bieszczadzka

Wiesz ile kilometrow ma petla bieszczadzka?

mala 94 (wiki podaje 99) :)

ale mi chodzi o rejon, a nie zeby cala petla jechac

Zgadnij ilu niemcow bedzie sie tluklo 4-ka zeby tam dojechac?

pojada przez czechy i slowacje :)

O zapleczu nawet nie wspominajac.

ciekawe czy w czechach bylo potrzebne az takie "zaplecze"

zaproponuj cos innego, moze byc w okolicach krakofa :]

pozdro obwarzanki

300 zatáíček Gustava Havla