300 zatáíček Gustava Havla

Data: 2009-05-22 15:16:12
Autor: Kefir
300 zatáíček Gustava Havla
Elou!
"Jarecki" <jareckib12@gmail.com> wrote in message news:507cdbae-3d04-42ca-8f20-c42018f53d49n8g2000vbb.googlegroups.com...
Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havla

obejrzeć.

Koledzy, kurdi, nawet nie brzdakneli... W czasie CTT mamy akurat spotkanie kolka bielizniarskiego ale dzieki za linki. Marzy mi sie byc na takiej imprezie. Pozostaje czekac na relacje i koniecznie zobaczyc za rok.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-22 06:18:55
Autor: Jarecki
300 zatáíček Gustava Havla
On 22 Maj, 15:16, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
Elou!"Jarecki" <jarecki...@gmail.com> wrote in message

> [...]

kolka bielizniarskiego ale dzieki za linki. Marzy mi sie byc na takiej
imprezie. Pozostaje czekac na relacje i koniecznie zobaczyc za rok.

6-7 czerwca w tym samym miejscu są wyścigi oldtimerów.

Jarecki

300 zatáíček Gustava Havla